Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
cyklovac - favo
nasiel som si medzi vecami cyklovac na nove favo ale mari sa mi ze keby pasoval tak by tam uz bol, neviete nahodou v com moze byt problem, ak sa spravne pamatam tak bola ina patica a nechcelo to tam vliezt
dalsia vec, da sa nejako modifikovat aby sa dal nastavit interval stierania?
edit: teraz si spominam, bol tam krizom cez paticu taky medeny pliesok a docital som sa ze je to vraj na dobeh stieracov
udajne existuje pamatovy cyklovac co tam normalne pasuje a ten ma oznacenie 441.9.7856-062.6 , AEV 2012, výrobce AEV Kroměříž
ja mam ale iny (asi nie pamatovy) - znak skodovky, 6U0 955 532H AEV 2001, VK7, made in czech republic
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
21.6.07, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
Na favo bol iba jeden druh pamatoveho cyklovaca, ja som si ho tam tiez daval. Povodne tam bol nejaky jedno- rychlosny sunt. Ten cyklovac co mas bude pravdepodobne pre feldu a ta ma inu paticu.
_________________ SKODA FAVORIT 135 LXi 40KW r.v93
|
21.6.07, 22:37 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Paradigm píše: Na favo bol iba jeden druh pamatoveho cyklovaca, ja som si ho tam tiez daval. Povodne tam bol nejaky jedno- rychlosny sunt. Ten cyklovac co mas bude pravdepodobne pre feldu a ta ma inu paticu.
ja mam prave ten jednorychlostny sunt nepasuje mi to lebo tam mam takym plechom premostene kontakty kvoli dobehu stieraca udajne a ked sa dava cyklovac tak sa to ma vybrat, co som ale nevedel
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
21.6.07, 23:05 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
ten jedno-rychlostny som mal kratky a puzdro bolo z plechu, pamatovy je dlhsi a je v plaste. A samo ze te kontakty musis najpr vybrat a potom tam dat cyklovac
_________________ SKODA FAVORIT 135 LXi 40KW r.v93
|
21.6.07, 23:22 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Predávajú na Favo ciklovac,ja ho mám,stojí to 185.-Sk
|
22.6.07, 09:14 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ja mam ve favu cyklovac udelany pres potenciometr. Uz ho tam kdysi nekdo dodelaval, takz nevim jak je zapojeny ale koleckem potenciometru si nastavuju celekem velky rozdil zapnuti steracu pri cyklovaci.
|
22.6.07, 09:14 |
|
|
Michal Berta
Příspěvky: 42
|
aj ja chcem
ahoj, mam doma toto cudo co je na foto,je to to o com tu pisete? Lebo krabica a t oco je v nej moze byt uplne daco ine....a ktori z tu popisanzch tipov to je, ako a kam ho zapojit?
kto pomoze????aj ja chcem takee
_________________ vodicak od sept 2007 a len a len favo
|
21.8.07, 18:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
toto je zrejme cyklovac s nastavitelnym intervalom, ale pomocou potenciometra,
este som nice podobne nevidel to o com sa bavime je toto
tu tvoju verziu som este nevidel ale ked tam je na krabici ze to je cyklovac na favo, tak to je asi cyklovac na favo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
21.8.07, 19:20 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ten cyklovač s tim poťákem jsem měl doma, ale už ho asi vzal čert...
ani jsem nevyzkoušel, jak funguje
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
21.8.07, 19:39 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já mám za 150,- stavebnici přímo pro Favorita. Je to s pamětí a je to celý analogový, s operákem, tyristorem, kondenzátorama, zenerkama a tak. Kupodivu to celkem funguje, jen jsem musel vyměnit jeden elyt. Konstrukčně jsou to dvě desky plošných spojů nad sebou, jedna nese všechno a druhá slouží jako patice do místa původního cyklovače s pevným intervalem. Problém může být jen výroba té "patice" nebyly k tomu ty plíšky a musel jsem si s tím trochu pohrát. Jaště se k tomu odkudsi z pojistkovky přivede jeden drát na napájení.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
21.8.07, 20:34 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Není náhodou 6U0..... na Felicii? Před pár lety jsem se na brigádě motal ve skladu dílů v origo servisu Škoda, ale už v tom mám po letech trochu bordel...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
21.8.07, 21:31 |
|
|
Michal Berta
Příspěvky: 42
|
odpoved
ok, ak to je teda ten cyklovac,tak kam ho mam namontovat? myslim si ze by to nemalo byt tazke....mno,teda newiem....pisete ze dal som to tam, ale kde ???? no a zistil som ze tam k tomu este boli nejake veci,.....tak som to poskladal....a je to komplet tlacitko,take akym zapinate parkovacky,alebo svetla,ale neda sa zatlacit,ale da sa otacat tim konektorom na tom...... sa asi ma umiestnit na pristrojovu dosku, do toho slepeho slotu pod vypinac na parkovacky a svetla nalavo celkom dole v palubovke....
ok,ale kam zacvaknut tu druhu cast? ???tu s timi plieskami na spodnej strane?
_________________ vodicak od sept 2007 a len a len favo
|
21.8.07, 22:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: odpoved
tú krytku s potenciometrom daj namiesto spodného tlačítka pod svetlami, alebo si zožeň origo pamäťové, ja by som auto bez toho už ani nechcel, pustíš vypneš, a keď už je sklo teba utrieť pustíš a necháš pustené a keď treba interval skrátiť tak hocikedy počas cyklu vypneš zapneš a ono si to zapamätá... podobne aj predĺžiť cyklus vtedy vypneš počkáš a keď treba zapneš, a nemusíš dávať ruky dole z volantu, to je najlepšia výhoda....
ten cyklovač mám aj navyše
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.8.07, 19:16 |
|
|
Michal Berta
Příspěvky: 42
|
???
ok,ale kam namontovat tu druhu cast? ???tu s timi plieskami na spodnej strane?
_________________ vodicak od sept 2007 a len a len favo
|
23.8.07, 10:26 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: ???
Michal Berta píše: ok,ale kam namontovat tu druhu cast? ???tu s timi plieskami na spodnej strane?
podla mna sa to zapaja rovno na motorcek a generuje to impulzy. do poistkovej skrinky to asi nenarves.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.8.07, 13:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|