Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
septim píše: Mozem aj to skontrolovat, ale ani neviem kde sa nachadza u felicii. Trosku straty su bat oproti alt, ale len 0,15V.
No ja nevim. Ale jestli mas napetovou stratu 0.15V tak ten kabel bud stoji za.... nebo tam fakt tece proud.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
13.10.08, 18:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
septim píše: Mozem aj to skontrolovat, ale ani neviem kde sa nachadza u felicii. Trosku straty su bat oproti alt, ale len 0,15V.
ukostrenie motora je tak ako na posledných Favach, mínus s baterky ide cez kostru na motor...
k tomu nabíjaniu....
máš ciachovaný voltmeter? alebo akej triedy presnosti je?
vieš aký prúd tečie do baterky, častými štartami sa vybije a potom dobíjanie berie po štarte aj 80% výkonu alternátoru a to je niekedy aj 30A a pri tom takom prúde alternátor jednoducho vyžšie napätie nedá...
ak máš pri vypnutom a zapnutom motore na baterke rozdiel 2V tak to nabíja a ďalej by som to neriešil....
máš s tým nejaké problémy? ťažko to štartuje? vypalujú sa žiarovky? alebo niečo?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.10.08, 18:39 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ako som pisal, voltmeter je obyc lacny ale aj na vagu ukazovalo menej, no minule, nie teraz, teraz som nemeral, sa mi nechcelo tahat book von. Po vypnuti motora mala bat 12,4V a klesalo pomaly napätie. Skusim to zmerat po dlhsej ceste, alebo to rovno nabijem na nabijacke mimo auto. Nemam s tym zatial problemy, trosku pomalsie toci starter ale je to este favo typ a mam znizenu hlavu. Bat je exide 55Ah, a alt 55A, tak trochu velka, ale taku som dostal.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.10.08, 18:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nemůže bejt baterka na odchodu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.10.08, 20:13 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Nemala by byt ma cca 1,5 roka, max 2 a je to Hagen bateries Exide, nebola zanedbana, dost elektrolytu a bez uplneho vybitia.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.10.08, 20:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak taky se nemusela povect že jo pro jistotu jí změř každej den jestli neklesá napětí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.10.08, 20:28 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Pocas 2 tyzdnov drzi napätie okolo 11,72 - 11,7, to je myslim OK vzhladom na samovybijanie+radio+alarm+central
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.10.08, 20:42 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tak po dlhsej dobe pokracujeme v patrani problemu. Urobil som par testov a opatreni a tu su vysledky:
Vybral som baterku a dal ju nabit maximalne a opakovane. Zistil som ze denny pokles napätia je 0,02 volta. To je asi vela nie? Bateria bola v miestnosti 18°
po tyzdni od nabitia mala 11,94V, pred nabijanim 11,67. Tak som ju teraz dal este nabitu do auta. Po napojeni na auto ukazovala 12,05V. Optimisticky som po nastartovani ocakaval aspon 13,5V, kedze som kontakty bat, kostru motora, karoserie, vs kontakty na alternatore precistil a uhliky su ako nove. Po nastartovani bolo napätie 13,05V na bat a 13,15 na alternatore!!! (( Ved to je menej ako pred tym, mal som 13,2. KEd som pridal otacky napätie bolo len cca 12,98 - 13,05V. V com je problem? Mam kupit novy alt? Pasuje namiesto 55A do feldy 70A?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
25.10.08, 10:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky jsi nenapsal jestli když vyskratuješ ty uhlíky tak vidíš jiskru při zaplém klíčku,
napětí ta je běžné v pořádku ale proudu málo, a když to budí málo tak to maká jak vidíš miloš
|
25.10.08, 11:21 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tak skusim znova vybrat uhliky a mam ich skusit vyskratovat. Nespalim nejaku poistku? KEd pojde mala iskra co mam vymenit. Viem ze bola rec o nejakom relatku ale neviem akom. Ked som isiel pred mesiacom v dazdi vecer(svetla + +stierace), tak mi na volnobeho podsvecovalo nabijanie. Musim ist do prace za chvilu ale poobede to mozem skusit.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
25.10.08, 11:50 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.10.08, 12:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ty uhlíky jsou právě součástí regulátoru, kterému se někdy říká relátko
Kup celý nový regulátor a bude to.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.10.08, 12:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
septim píše: Tak skusim znova vybrat uhliky a mam ich skusit vyskratovat. Nespalim nejaku poistku? KEd pojde mala iskra co mam vymenit. Viem ze bola rec o nejakom relatku ale neviem akom. Ked som isiel pred mesiacom v dazdi vecer(svetla + +stierace), tak mi na volnobeho podsvecovalo nabijanie. Musim ist do prace za chvilu ale poobede to mozem skusit.
prostě vyhodíš regulátor ven zapojený sklíček zapnutý a ukostřený a vyskratuješ šroubovákem jak neuvidíš jiskřičku KO
nobo vytáhni ven dej na nabílečku plus na drátek a kostru tam najdeš očko a utidíč hned prostě jikčiřka naděje tam muší bějt miloš
|
25.10.08, 13:50 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tak som teraz vybral regler oprel som o obal altiku aby ma kostru a pri zapnutom zapalovani ziadna iskricka nebola. Teda je zrejme v haji ten regler a idem kupit novy. Pasuje aj z 70A altiku? Lebo v e-shope bol len tento jeden ponuknuty.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
27.10.08, 09:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jo, regulátor je něco jiného než relátko. Ale někdo tak regulátor nazývá. Nění přece problém koupit nový regulátor a zároveň budou nové i uhlíky. Ten regulátor ze 70A altíku bych tam nedával, raději origo 55A. Když jsou původní uhlíky dost dlouhé a přece jenom to málo dobíjí, nejspíše to bude asi ten regulátor. Někdy to můžou dělat špatné diody v altíku, málokdy. Ta baterie se mi taky nezdá moc zdravá. Já mám ve Fáčku baterii už tři roky a pořád má okolo 12v s vypnutým motorem. Když ji nabiju mimo auto nabíječkou, tak má okolo 12,4V. Když nastartuji motor, tak mám na baterce asi 14V naprázdno a asi 13,5V při zatížení. Ta baterie je nejspíše už na odpis, 11,7V je hodně málo. Zkuste dobít akumulátor na napětí okolo 14.5V při zapojené nabíječce, pokud to nejde, tak je špatná baterie, nebo nabíječka pořádně nenabije akumulítor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.10.08, 12:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|