Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Nabijanie felicia 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
septim píše:
Mozem aj to skontrolovat, ale ani neviem kde sa nachadza u felicii. Trosku straty su bat oproti alt, ale len 0,15V.

No ja nevim. Ale jestli mas napetovou stratu 0.15V tak ten kabel bud stoji za.... nebo tam fakt tece proud.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.10.08, 18:35
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
Mozem aj to skontrolovat, ale ani neviem kde sa nachadza u felicii. Trosku straty su bat oproti alt, ale len 0,15V.


ukostrenie motora je tak ako na posledných Favach, mínus s baterky ide cez kostru na motor...

k tomu nabíjaniu....

máš ciachovaný voltmeter? alebo akej triedy presnosti je?

vieš aký prúd tečie do baterky, častými štartami sa vybije a potom dobíjanie berie po štarte aj 80% výkonu alternátoru a to je niekedy aj 30A a pri tom takom prúde alternátor jednoducho vyžšie napätie nedá...

ak máš pri vypnutom a zapnutom motore na baterke rozdiel 2V tak to nabíja a ďalej by som to neriešil....

máš s tým nejaké problémy? ťažko to štartuje? vypalujú sa žiarovky? alebo niečo?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.10.08, 18:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ako som pisal, voltmeter je obyc lacny ale aj na vagu ukazovalo menej, no minule, nie teraz, teraz som nemeral, sa mi nechcelo tahat book von. Po vypnuti motora mala bat 12,4V a klesalo pomaly napätie. Skusim to zmerat po dlhsej ceste, alebo to rovno nabijem na nabijacke mimo auto. Nemam s tym zatial problemy, trosku pomalsie toci starter ale je to este favo typ a mam znizenu hlavu. Bat je exide 55Ah, a alt 55A, tak trochu velka, ale taku som dostal.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 18:56
Profil
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nemůže bejt baterka na odchodu :?:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.10.08, 20:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Nemala by byt ma cca 1,5 roka, max 2 a je to Hagen bateries Exide, nebola zanedbana, dost elektrolytu a bez uplneho vybitia.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 20:17
Profil
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak taky se nemusela povect že jo pro jistotu jí změř každej den jestli neklesá napětí :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.10.08, 20:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Pocas 2 tyzdnov drzi napätie okolo 11,72 - 11,7, to je myslim OK vzhladom na samovybijanie+radio+alarm+central

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.10.08, 20:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tak po dlhsej dobe pokracujeme v patrani problemu. Urobil som par testov a opatreni a tu su vysledky:
Vybral som baterku a dal ju nabit maximalne a opakovane. Zistil som ze denny pokles napätia je 0,02 volta. To je asi vela nie? Bateria bola v miestnosti 18°
po tyzdni od nabitia mala 11,94V, pred nabijanim 11,67. Tak som ju teraz dal este nabitu do auta. Po napojeni na auto ukazovala 12,05V. Optimisticky som po nastartovani ocakaval aspon 13,5V, kedze som kontakty bat, kostru motora, karoserie, vs kontakty na alternatore precistil a uhliky su ako nove. Po nastartovani bolo napätie 13,05V na bat a 13,15 na alternatore!!! :-((( Ved to je menej ako pred tym, mal som 13,2. KEd som pridal otacky napätie bolo len cca 12,98 - 13,05V. V com je problem? Mam kupit novy alt? Pasuje namiesto 55A do feldy 70A?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.10.08, 10:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky jsi nenapsal jestli když vyskratuješ ty uhlíky tak vidíš jiskru při zaplém klíčku,

napětí ta je běžné v pořádku ale proudu málo, a když to budí málo tak to maká jak vidíš :D miloš


25.10.08, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tak skusim znova vybrat uhliky a mam ich skusit vyskratovat. Nespalim nejaku poistku? KEd pojde mala iskra co mam vymenit. Viem ze bola rec o nejakom relatku ale neviem akom. Ked som isiel pred mesiacom v dazdi vecer(svetla + +stierace), tak mi na volnobeho podsvecovalo nabijanie. Musim ist do prace za chvilu ale poobede to mozem skusit.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


25.10.08, 11:50
Profil
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... fa06c17fb1

sice na favorita ale felda by měla mít stejnej 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.10.08, 12:00
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ty uhlíky jsou právě součástí regulátoru, kterému se někdy říká relátko :)

Kup celý nový regulátor a bude to.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.10.08, 12:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
septim píše:
Tak skusim znova vybrat uhliky a mam ich skusit vyskratovat. Nespalim nejaku poistku? KEd pojde mala iskra co mam vymenit. Viem ze bola rec o nejakom relatku ale neviem akom. Ked som isiel pred mesiacom v dazdi vecer(svetla + +stierace), tak mi na volnobeho podsvecovalo nabijanie. Musim ist do prace za chvilu ale poobede to mozem skusit.



prostě vyhodíš regulátor ven zapojený sklíček zapnutý a ukostřený a vyskratuješ šroubovákem jak neuvidíš jiskřičku KO
nobo vytáhni ven dej na nabílečku plus na drátek a kostru tam najdeš očko a utidíč hned prostě jikčiřka naděje tam muší bějt miloš


25.10.08, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tak som teraz vybral regler oprel som o obal altiku aby ma kostru a pri zapnutom zapalovani ziadna iskricka nebola. Teda je zrejme v haji ten regler a idem kupit novy. Pasuje aj z 70A altiku? Lebo v e-shope bol len tento jeden ponuknuty.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


27.10.08, 09:57
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, regulátor je něco jiného než relátko. Ale někdo tak regulátor nazývá. Nění přece problém koupit nový regulátor a zároveň budou nové i uhlíky. Ten regulátor ze 70A altíku bych tam nedával, raději origo 55A. Když jsou původní uhlíky dost dlouhé a přece jenom to málo dobíjí, nejspíše to bude asi ten regulátor. Někdy to můžou dělat špatné diody v altíku, málokdy. Ta baterie se mi taky nezdá moc zdravá. Já mám ve Fáčku baterii už tři roky a pořád má okolo 12v s vypnutým motorem. Když ji nabiju mimo auto nabíječkou, tak má okolo 12,4V. Když nastartuji motor, tak mám na baterce asi 14V naprázdno a asi 13,5V při zatížení. Ta baterie je nejspíše už na odpis, 11,7V je hodně málo. Zkuste dobít akumulátor na napětí okolo 14.5V při zapojené nabíječce, pokud to nejde, tak je špatná baterie, nebo nabíječka pořádně nenabije akumulítor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.10.08, 12:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz