Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Předřadný odpor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No a neměla by tam být i Fa cívka?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.12.08, 21:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Podle mě by tam měla být buď stará cívka která byla na 12V (v prvních šáde a nebo z kila litru) a nebo Fa cívka, protože jak už jsem psal ta cívka s odporem by měla být 8V, těch vostrej 12V se tam pouští pouze při startu, za chodu už tam jde jen 8V.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.12.08, 22:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
To s tím regulátorem je totální kktina.

Odpor hezky zase zapoj, jak psal Kristensen tak cívka je 8V a za jízdy tenhle odpor snižuje napětí a cívka tak je napájena cca 8V, během startu kdy klesá napětí pod 10V se tenhle odpor pomocí kontaktu ve startéru vyřadí a je pořád plná jiskra.

Když to nezapojíš zpět hrozí destrukce cívky a brzké opálení kontaktů přerušovače.


Kua, chlapi, ja mám odpojený predradný odpor, cievku zapojenú normálne napriamo a najazdil som tak už cca 25 000 km...a no problem...to je potom ako možné?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.12.08, 23:20
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
je to úplně normálně možný já to měl taky tak

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.12.08, 23:22
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Měla by být Fa cívka, ale ono to funguje i na 742 cívku.. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.12.08, 08:43
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Škodovky ředy 105-120 měli buď 8V cívky nebo 12V, jak už bylo psáno. Když jsou na elektromagnetu startéru dva fastony, tak má cívka 8V napájení. Pokud je na startéru jen jeden faston, tak je cívka na 12V. Je to tak origo, jestli to někdo někdy zprzní, to už je druhá věc. Pokud je favo zapalování, je podle mého lepší dát cívku z fáva. Má lepší účinnost než 120kové.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.12.08, 10:13
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Oni to prznili i soudruzi :) - model 1980 měl startér bez svorky pro přemostění předřadného odporu, ale cívka už byla s předřadným odporem :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.12.08, 10:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz