|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No a neměla by tam být i Fa cívka?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.12.08, 21:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Podle mě by tam měla být buď stará cívka která byla na 12V (v prvních šáde a nebo z kila litru) a nebo Fa cívka, protože jak už jsem psal ta cívka s odporem by měla být 8V, těch vostrej 12V se tam pouští pouze při startu, za chodu už tam jde jen 8V.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.12.08, 22:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: To s tím regulátorem je totální kktina.
Odpor hezky zase zapoj, jak psal Kristensen tak cívka je 8V a za jízdy tenhle odpor snižuje napětí a cívka tak je napájena cca 8V, během startu kdy klesá napětí pod 10V se tenhle odpor pomocí kontaktu ve startéru vyřadí a je pořád plná jiskra.
Když to nezapojíš zpět hrozí destrukce cívky a brzké opálení kontaktů přerušovače.
Kua, chlapi, ja mám odpojený predradný odpor, cievku zapojenú normálne napriamo a najazdil som tak už cca 25 000 km...a no problem...to je potom ako možné?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.12.08, 23:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
je to úplně normálně možný já to měl taky tak
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.12.08, 23:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Měla by být Fa cívka, ale ono to funguje i na 742 cívku..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.12.08, 08:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Škodovky ředy 105-120 měli buď 8V cívky nebo 12V, jak už bylo psáno. Když jsou na elektromagnetu startéru dva fastony, tak má cívka 8V napájení. Pokud je na startéru jen jeden faston, tak je cívka na 12V. Je to tak origo, jestli to někdo někdy zprzní, to už je druhá věc. Pokud je favo zapalování, je podle mého lepší dát cívku z fáva. Má lepší účinnost než 120kové.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.12.08, 10:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Oni to prznili i soudruzi - model 1980 měl startér bez svorky pro přemostění předřadného odporu, ale cívka už byla s předřadným odporem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.12.08, 10:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|