Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 03:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 problém s elektrikou po výměně motoru 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Napeti na baterce naprazdno, pri nastartovanym motoru atd.... jaky jsou hodnoty?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


27.9.13, 09:21
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Altik - tlustej kabel vedoucí k baterce a jeden drát co vede od ventilatoru ..co ete tam má být?
A co bych měl měnit na palubce? Ta zůstala jak byla


27.9.13, 11:40
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Na baterce naprazdlo bylo asi 11,7 dal sem jí nabíjet tak uvidim odpoledne/večer ..pak zmerim vše ostatní.. Byl sem v práci volno mám až teď a taky uz sem sehnal multimetr.. tak začnu řešit odpoledne..pak napisu hodnoty


27.9.13, 11:42
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
no tak po "nabití" měla furt stejně.....dal sem jí do auta přez kabely to natočil s připojeným konečně sehnaným multimetrem...no a motor sice běžel...ale na nějakých 11,3V přibližně......zapl sem světla...větrák..brzdovky...a byl konec :D...takže sem sehnal jinou baterku a Favorit normálně funguje!!! děkuju všem za ochotu..:)...


27.9.13, 17:40
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
4 dny resime kostlivce ve skrini a ono stacilo jako prvni vymenit baterku, jen me nejak nesedi ty jeji priznaky !!!

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


27.9.13, 17:46
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Proč? Já měl nedávno na felině úplně to samé, než jsem ji prodal. Samozřejmě jsem předtím dal jinou baterii. Prostě jeden článek v dupě, no. Já jsem sice měl felinu v garáži dlouho odstavenou, ale občas jsem ji projel. No a poslední dobou jsem felinu nastartoval, akumulátor jako nový a startérem točil normálně rychle. Chvíli jsem něco udělal venku a pak zase chtěl zajet do garáže. To už točil startér pomalu, jako při vybitém akumulátoru. Na druhý den točil už při prvním startování startér asi polovičními otáčkami podle zvuku. Zase jsem chvíli něco dělal před garáží a potom už to nenatočil. Akumulátor jsem normálně asi 12 hodin nabíjel a na další den se to zase opakovalo. Vzal jsem si z domu do garáže měřák a na akumulátoru kolem 11,7V, Když jsem auto nastartoval, tak napětí spadlo na nějakých asi 10,3V. Tak jsem zjistil, že je článek v dupě. Zkoušel jsem akumulátor znovu nabít, přitom už tentokrát měřit měřákem a i při plném plynování nevylezlo napětí přes těch asi 13V. Přitom má být napětí při plně nabitém akumulátoru kolem 16,8V u nového akumulátoru a při starším se snižuje. U akumulátorů před koncem ale kolem 15,5V ještě bývá, z mým vlastních zkušeností.

Takže tazatel měl asi akumulátor po smrti, nejspíše mu odešel jeden článek a jako první měl změřit napětí, při takovýchto problémech.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.9.13, 18:10
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Multimetr sem sehnal až včera.. :) a problém přetrvává pojezdil sem startoval svítil blikal, vsechno ...a pak zase postupně klesala hodnota napeti.... a sem zase peskochodec.....zkusím dát jinej alternator... DOTAZ... Jak správně zapojit altik u bmm? Tlustej kabel k jasnej... Z jeho svazkujdou va kabely na teplotní snimac na chladici a jeden cernej od ventilatoru nic víc tam neni... Ešte zkouknu regulátor a uhliky ..:(


28.9.13, 10:43
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
tak poporade:
sviti ti kontrolka baterie na palubovce?
zhasne po nastartovani?
sviti ostatni kontrolky?
kolik voltu je na baterii kdyz mas nastartovano?
na alternator patri tlustej cernej a ( zlutej )?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.9.13, 10:55
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
kontrolka nesvití vůbec..baterka kterou sem ta dal měla 12.2 asi...natočila motor v pohodě (5x cca za tu dobu co sem si myslel že je už vše ok a jezdil sem)...při nastartovaným motoru asi 12.1...čekal sem že bude stupat dobíjením...ale naopak...klesala..se zapnutými světly apodobně...


28.9.13, 11:06
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
ostatní kontrilky v pohodě...mazání atd


28.9.13, 11:06
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
tak pokud nesviti kontrolka je bud spalena nebo neni zapojena do spravne diry v alternatoru
tady je TEN zakopanej PES

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.9.13, 11:08
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
asi mi to došlo...:D mam špatně kabel...ten od ventilátoru musí přeci na čidlo teploty... a ten co mam na čidle tepoloty....ten žlutej..musí na altík... :D to by mohlo bejt ono...jdu to nějakým způsobem vyzkoušet..Děkuju že si mě trknul s tou žlutou


28.9.13, 11:09
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
je možný že je to jen timhle ?


28.9.13, 11:13
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
urcite :-P ale tu barvu fakt nevim jiste

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


28.9.13, 11:16
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Tak jestli jsi to měl zapojené naopak, tak moc nechápu, ale to by potom asi musel jet ventilátor na chladiči pořád ne? A ten káblík na čidlo je u novějších typů favoritů, dokonce myslím že u všech, to už si nepamatuji zapojený až po zapnutí klíčku, tedy na 15ku, ne? Přímo na altík to měly š120 a pak se k tomu vrátili až na feldě. A s tím dobíjením je to tak, že pokud nesvítí kontrolka dobíjení po zapnutí klíčku jak psal 21Lucas, tak to nedobíjí, protože se nanabudí altík. Zkus alespoň provizorně zapojit žárovku 2W na ten tenký káblík od altíku, tedy na Faston konektor a druhý vývod žárovky na +12V. Měla by svítit a po nastartování by měla zhasnout a mělo by to začít dobíjet. Bez dobíjení se nedivím, že ta baterka je za chvíli kaput. Dobíjet by to mělo minimálně 13,5V naprázdno, ale lepší je kolem 14V.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.9.13, 12:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz