Autor |
Zpráva |
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
já mám momentálně akumu 44ah, černou řadu, záruku jsem na ní dostal dva roky, každopádně již tři roky funguje normálně, ani jsem se na ní nedíval na hladiny... , příště bde asi zase akuma, jsem spokojen.
předtím jsem měl nějakou zelenou německou, taky sloužila celkem dobře, a předtím delphi, ta vydržela jen dva roky....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.11.06, 22:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
v zimě pokud jsem doma, a ato stojí třeba 3-5 dní v kuse a nevku je -15 a víc, tak na to mám takovou malou dobíječku vyrobenou úpravo zdrojek k notebooku, dává 2A, na konci mám zásuvku takže to píchnu před barákem do zásuvky a v autě taky jen do zásuvky a nechám to tam přes noc, pokud pak třeba ráno mám jet do práce, ono když tu máme kolikrát -25 mrazy tak dlouhý ¨stání tu baterku vyšťaví, nehledě na to co si vezme rádio. Baterce to hodně ulehčí život a nemusím štelovat paměti a podobný ptákoviny. Je to taková sichrovka.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.11.06, 22:56 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No vidíš to, to je celkem dobrý nápad napíchnout to do zásuvky a nikde nemusíš napojovat baterku a hledat + a -. A jakým způsobem vyřešit ten zdroj? Dobíjet to konstantním proudem, nebo na konstantní napětí? A kolik by to napětí, případně proud měl být?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.06, 08:26 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Jo kdybych mohl udělat taky něco takového to by bylo jenže bydlím v normálním baráku na rušné ulici takže bych ráno neměl v lepším případě prodlužku v horším ani auto
|
23.11.06, 09:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To je sice hezký a určitě to funguje, ale aby se akumulátor nabil na 100%, potřebuje mít teplotu aspoň 15°C. Proto je lepší, když náhodou dojde k totálnímu vybití to buď projet hodně daleko u aut s baterkou u motoru a nebo, u aut s motorem na tý špatný straně a baterkou pod sedačkou , to vzít domu a dobít to v teple.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.11.06, 14:37 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Radši nebudeme rozebírat, která je ta správná strana. Já mám teda auto s motorem na správný straně (Nepér kupodivu taky) a baterku mám vzádu u motoru kvůli LPG. Mě šlo spíš o to, že ta baterka je normální jízdou celkem dobitá (ve smyslu nabíjení), ale když potom auto týden stojí, tak se jí vůbec nechce točit, tak bych udělal takovou udržovací nabíječku, která by třeba pořád byla připojená.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.06, 14:44 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.11.06, 16:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nepér píše: ...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne?
Jasny
Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.06, 16:12 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Nepér píše: ...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? Jasny Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu
jak si k tomu dosel.
podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
23.11.06, 16:24 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Však já to myslel taky jako legraci, ale už se nám to tady nějak rozhádalo.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.06, 16:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Lukas píše: Matthes píše: Nepér píše: ...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? Jasny Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu jak si k tomu dosel. podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek...
Sem chtel pratelsky poskadlit Nepera
Ale vazne, co takhle 4x4 a motor vpredu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.06, 17:02 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Matthes píše: Lukas píše: Matthes píše: Nepér píše: ...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? Jasny Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu jak si k tomu dosel. podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek... Sem chtel pratelsky poskadlit Nepera Ale vazne, co takhle 4x4 a motor vpredu
A co tak 4x4 a motor uprostřed
...abychom se nehádali
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
23.11.06, 17:21 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bukaj píše: A co tak 4x4 a motor uprostřed ...abychom se nehádali
No, to se delalo pro naky zavodaky, este sedadlo ridice bylo posunuty doprostred aby vaha byla uplne vyrovnana
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.06, 17:31 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Bukaj píše: A co tak 4x4 a motor uprostřed ...abychom se nehádali No, to se delalo pro naky zavodaky, este sedadlo ridice bylo posunuty doprostred aby vaha byla uplne vyrovnana
a pokud mozno boxer, at to ma nizke teziste
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
23.11.06, 17:34 |
|
|
jk
Příspěvky: 34
|
Martin píše: No vidíš to, to je celkem dobrý nápad napíchnout to do zásuvky a nikde nemusíš napojovat baterku a hledat + a -. A jakým způsobem vyřešit ten zdroj? Dobíjet to konstantním proudem, nebo na konstantní napětí? A kolik by to napětí, případně proud měl být?
Já bych to udělal jako zdroj konstantního napětí s proudovým omezením podle výkonu zdroje. Napětí bych nastavil podle toho na kolik dobíjí regulátor, ať se to nepřebíjí. 14-14,4V/alespoň 1A
|
23.11.06, 18:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|