Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 18:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Baterka v riti 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
já mám momentálně akumu 44ah, černou řadu, záruku jsem na ní dostal dva roky, každopádně již tři roky funguje normálně, ani jsem se na ní nedíval na hladiny... :-), příště bde asi zase akuma, jsem spokojen.


předtím jsem měl nějakou zelenou německou, taky sloužila celkem dobře, a předtím delphi, ta vydržela jen dva roky....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.11.06, 22:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
v zimě pokud jsem doma, a ato stojí třeba 3-5 dní v kuse a nevku je -15 a víc, tak na to mám takovou malou dobíječku vyrobenou úpravo zdrojek k notebooku, dává 2A, na konci mám zásuvku takže to píchnu před barákem do zásuvky a v autě taky jen do zásuvky a nechám to tam přes noc, pokud pak třeba ráno mám jet do práce, ono když tu máme kolikrát -25 mrazy tak dlouhý ¨stání tu baterku vyšťaví, nehledě na to co si vezme rádio. Baterce to hodně ulehčí život a nemusím štelovat paměti a podobný ptákoviny. Je to taková sichrovka.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.11.06, 22:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No vidíš to, to je celkem dobrý nápad napíchnout to do zásuvky a nikde nemusíš napojovat baterku a hledat + a -. A jakým způsobem vyřešit ten zdroj? Dobíjet to konstantním proudem, nebo na konstantní napětí? A kolik by to napětí, případně proud měl být?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.06, 08:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jo kdybych mohl udělat taky něco takového to by bylo jenže bydlím v normálním baráku na rušné ulici takže bych ráno neměl v lepším případě prodlužku v horším ani auto :D


23.11.06, 09:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
To je sice hezký a určitě to funguje, ale aby se akumulátor nabil na 100%, potřebuje mít teplotu aspoň 15°C. Proto je lepší, když náhodou dojde k totálnímu vybití to buď projet hodně daleko u aut s baterkou u motoru a nebo, u aut s motorem na tý špatný straně a baterkou pod sedačkou :wink: , to vzít domu a dobít to v teple.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.11.06, 14:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Radši nebudeme rozebírat, která je ta správná strana. Já mám teda auto s motorem na správný straně (Nepér kupodivu taky) a baterku mám vzádu u motoru kvůli LPG. Mě šlo spíš o to, že ta baterka je normální jízdou celkem dobitá (ve smyslu nabíjení), ale když potom auto týden stojí, tak se jí vůbec nechce točit, tak bych udělal takovou udržovací nabíječku, která by třeba pořád byla připojená.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.06, 14:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.11.06, 16:09
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nepér píše:
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? :D


Jasny :)
Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu :) :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.06, 16:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Matthes píše:
Nepér píše:
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? :D


Jasny :)
Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu :) :wink:

jak si k tomu dosel.
podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


23.11.06, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Však já to myslel taky jako legraci, ale už se nám to tady nějak rozhádalo. :lol:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.06, 16:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Lukas píše:
Matthes píše:
Nepér píše:
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? :D


Jasny :)
Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu :) :wink:

jak si k tomu dosel.
podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek...


Sem chtel pratelsky poskadlit Nepera :D
Ale vazne, co takhle 4x4 a motor vpredu :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.06, 17:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Matthes píše:
Lukas píše:
Matthes píše:
Nepér píše:
...tak s tou správnou stranou je to tady jen taková legrace ne? :D


Jasny :)
Ale dyz se to tak veme, tak spravna koncepce je motor vzadu :) :wink:

jak si k tomu dosel.
podle me je upe nejspravnejsi motor vepredu a nahon na zadek...


Sem chtel pratelsky poskadlit Nepera :D
Ale vazne, co takhle 4x4 a motor vpredu :D


A co tak 4x4 a motor uprostřed :?:
...abychom se nehádali :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


23.11.06, 17:21
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bukaj píše:
A co tak 4x4 a motor uprostřed :?:
...abychom se nehádali :wink:


No, to se delalo pro naky zavodaky, este sedadlo ridice bylo posunuty doprostred aby vaha byla uplne vyrovnana :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.06, 17:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Matthes píše:
Bukaj píše:
A co tak 4x4 a motor uprostřed :?:
...abychom se nehádali :wink:


No, to se delalo pro naky zavodaky, este sedadlo ridice bylo posunuty doprostred aby vaha byla uplne vyrovnana :)

a pokud mozno boxer, at to ma nizke teziste :wink:

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


23.11.06, 17:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Příspěvek 
Martin píše:
No vidíš to, to je celkem dobrý nápad napíchnout to do zásuvky a nikde nemusíš napojovat baterku a hledat + a -. A jakým způsobem vyřešit ten zdroj? Dobíjet to konstantním proudem, nebo na konstantní napětí? A kolik by to napětí, případně proud měl být?

Já bych to udělal jako zdroj konstantního napětí s proudovým omezením podle výkonu zdroje. Napětí bych nastavil podle toho na kolik dobíjí regulátor, ať se to nepřebíjí. 14-14,4V/alespoň 1A


23.11.06, 18:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz