slovacek.milos píše:
ještě mi řekni martine při denním jezdění, jak dlouho ten repas vydrží, já jsem to kdysi dávno dělal, pak jsem to vozil na repas za dobrou cenu a co se svítí celý den tak jen nové a ptal jsem se co opravují avie, tak na to měli pořád reklamace a repasované neberou, tak nevím repas starter při provozu LPG běžně 6 měsíců a vypálí se třeba drát z rotoru a nabe to rychlý konec miloš
No nevím, jestli to je dotaz na mě? Moc jsem ho nepochopil.
Já jsem alternátor rozebíral, když se vypálila dioda pomocného usměrňovače a když už jsem ho měl rozlousknutej, tak sem přesoustružil sběrací kroužky, vyměnil uhlíky a vyčistil diodový blok (byl řádně zanešenej). Toť vše. Alternátor jezdí celé léto, prakticky každý den a nevidím důvod, proč by neměl. Když se v červnu začalo svítit celodenně, tak sem si udělal regulátor napětí vlastní konstrukce a nastavil jsem si asi 14,5V na alternátoru.
Startér jsem dělal teď před zimou, jak byl motor studenej, tak se mu moc nechtělo. Dal jsem tam 0,8kW z auta, co šlo na jaře do šrotu a mělo nalítáno jenom 50 000. Jenom jsem u něj vyměnil uhlíky, namazal a točí jako ďas.
Kdyžtak dotaz upřesni(te), nevím jestli se bavíme o stratéru, nebo o alternátoru.