Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 kontrolka ventilatoru chladice 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
21lucas píše:
M4sterCZ píše:
ja mam favorit BMM z nemecka dotahnutý a kontrolka se mi nikdy nerožla a zajima mě pravě kde je zapojená že bych ji zapojil na větrák


tak BMM neboli vstrikovani to zapojene nema takze neni ani nikde zapojena

nerad bych neco zkazil

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


20.7.09, 16:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
mimochodem ohledne toho zapojeni kontrolky do budiku teplomeru sem tu vzpominal nekde na 2 strance tohoto linku :D staci pohledat a pokud bude cas a nejak ji spacifikuju od stryca tak ji nafotim jak fungovala


20.7.09, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
M4sterCZ píše:
ja mam favorit BMM z nemecka dotahnutý a kontrolka se mi nikdy nerožla a zajima mě pravě kde je zapojená že bych ji zapojil na větrák

Nemáš ji zapojenou,bo u BMM je zbytečná! Kašli na TEST,dáme si to na ABS..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


23.7.09, 22:56
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
NOVON píše:
M4sterCZ píše:
ja mam favorit BMM z nemecka dotahnutý a kontrolka se mi nikdy nerožla a zajima mě pravě kde je zapojená že bych ji zapojil na větrák

Nemáš ji zapojenou,bo u BMM je zbytečná! Kašli na TEST,dáme si to na ABS..;-)

až si uděláš čas a přijedeš a nebudeš kojit:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


24.7.09, 07:29
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak já si to udělal přes to relátko na kontrolku obložení. Sice je ta kontrolka červená, ale zase jsem ji mohl krásně dokreslit na tvar větráčku. Červená kontrolka značí poruchu, ale když tam mám obrázek větráčku, tak budu vědět že je zapnutý ventilátor chladiče.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.7.09, 15:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
varok píše:
Tak já si to udělal přes to relátko na kontrolku obložení. Sice je ta kontrolka červená, ale zase jsem ji mohl krásně dokreslit na tvar větráčku. Červená kontrolka značí poruchu, ale když tam mám obrázek větráčku, tak budu vědět že je zapnutý ventilátor chladiče.

Tak ono v podstate není špatná volba že červená signalizuje zapnutý vetrák. Dalo by sa to vnímat že nastala porucha "normálneho" chladenia a prišiel na pomoc vetrák :idea:


24.7.09, 15:44
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No, taky by se to tak dalo brát. Jak psali ale ostatní, tak je lepší pro chod nějakého spotřebiče žlutá kontrolka. Už to mám ale hotové, tak to neřeším. Jestli to půjde nějak rozumně nafotit, tak to tady dám.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.7.09, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
varok píše:
Tak já si to udělal přes to relátko na kontrolku obložení. Sice je ta kontrolka červená, ale zase jsem ji mohl krásně dokreslit na tvar větráčku. Červená kontrolka značí poruchu, ale když tam mám obrázek větráčku, tak budu vědět že je zapnutý ventilátor chladiče.

Zbytečně složitě přes relé..
Dneska jsme to kutili s M4sterCZ mnohem jednodušeji-On to popíše,má talent;-)..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


24.7.09, 18:43
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
NOVON píše:
varok píše:
Tak já si to udělal přes to relátko na kontrolku obložení. Sice je ta kontrolka červená, ale zase jsem ji mohl krásně dokreslit na tvar větráčku. Červená kontrolka značí poruchu, ale když tam mám obrázek větráčku, tak budu vědět že je zapnutý ventilátor chladiče.

Zbytečně složitě přes relé..
Dneska jsme to kutili s M4sterCZ mnohem jednodušeji-On to popíše,má talent;-)..

tak dobrá..dvoulinka dvě rychlospojky protáhnout do interieru vypínaš umístit nekde pak jeden drát který vede od ventilátoru tahat do palubovky tam vytahnout jednu patici se žarovkou od nějké kontrolky kdo chce jakou to je ejdno narvat tam samostatnou patici se žarovkou aby ale nikde neměla kontakt s tištákem budíků na žarovku dotahnout ten drát a pruhou stranu žarovky ukostřit ja buduikama je hodně ukostřovacích bodů složi vyskoušet...vyskoušeno u nas plně funkční ja mam předelanou kontrolku test a NOVON ma ABS ale test je lepší:D
Stačí?:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


24.7.09, 19:58
Profil ICQ

Příspěvky: 284
Příspěvek 
M4sterCZ píše:
tak dobrá..dvoulinka dvě rychlospojky protáhnout do interieru vypínaš umístit nekde pak jeden drát který vede od ventilátoru tahat do palubovky tam vytahnout jednu patici se žarovkou od nějké kontrolky kdo chce jakou to je ejdno narvat tam samostatnou patici se žarovkou aby ale nikde neměla kontakt s tištákem budíků na žarovku dotahnout ten drát a pruhou stranu žarovky ukostřit ja buduikama je hodně ukostřovacích bodů složi vyskoušet...vyskoušeno u nas plně funkční ja mam předelanou kontrolku test a NOVON ma ABS ale test je lepší
Stačí?

A skrabal jsi tistak, nebo ten drat k te kontrolce jsi pripojil primo na jeji patici?

_________________
to bylo dobre auto , k**va


24.7.09, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Johnny píše:
M4sterCZ píše:
tak dobrá..dvoulinka dvě rychlospojky protáhnout do interieru vypínaš umístit nekde pak jeden drát který vede od ventilátoru tahat do palubovky tam vytahnout jednu patici se žarovkou od nějké kontrolky kdo chce jakou to je ejdno narvat tam samostatnou patici se žarovkou aby ale nikde neměla kontakt s tištákem budíků na žarovku dotahnout ten drát a pruhou stranu žarovky ukostřit ja buduikama je hodně ukostřovacích bodů složi vyskoušet...vyskoušeno u nas plně funkční ja mam předelanou kontrolku test a NOVON ma ABS ale test je lepší
Stačí?

A skrabal jsi tistak, nebo ten drat k te kontrolce jsi pripojil primo na jeji patici?


My tam dali 2 pinovou patici z nějakého Opla,ale můžeš použít i patici z podsvětlení vypínačů...Jen musíš trošku zvětšit díru v přístrojovce,bo je ta patice větší..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


24.7.09, 21:23
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
deekay píše:
Matthes píše:
Co jako senzor pouzit optickou zavoru na listy vrtule? To by slo ne?

a ako vies jak ti zastane vetrak?


Nesledujes zda je pruchozi zavora nebo ne ale snimas impulsy :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.7.09, 21:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
Johnny píše:
M4sterCZ píše:
tak dobrá..dvoulinka dvě rychlospojky protáhnout do interieru vypínaš umístit nekde pak jeden drát který vede od ventilátoru tahat do palubovky tam vytahnout jednu patici se žarovkou od nějké kontrolky kdo chce jakou to je ejdno narvat tam samostatnou patici se žarovkou aby ale nikde neměla kontakt s tištákem budíků na žarovku dotahnout ten drát a pruhou stranu žarovky ukostřit ja buduikama je hodně ukostřovacích bodů složi vyskoušet...vyskoušeno u nas plně funkční ja mam předelanou kontrolku test a NOVON ma ABS ale test je lepší
Stačí?

A skrabal jsi tistak, nebo ten drat k te kontrolce jsi pripojil primo na jeji patici?

neškrabeš nic protože to je izolovaná patice aby se nedotkl ani jeden kontakt na tišták a ze me bude basník nebo spisovatel:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


25.7.09, 17:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
M4sterCZ píše:
neškrabeš nic protože to je izolovaná patice aby se nedotkl ani jeden kontakt na tišták a ze me bude basník nebo spisovatel:D

nebo spíš druhej škodař :roll: :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.7.09, 10:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Dneska jsem si udělal tu kontrolku funkce ventilátoru i na audině.Natáhl jsem drát od ventilátoru..Funguje to o.k,ale při rychlosti nad 120 km/h mě ta kontrolka začne slabě prosvěcovat..Jako by se větrák náporem točil a vyráběl proud..:-o Je to možné?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


27.7.09, 19:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz