Ja sem to mival, bylo to udelany tak, ze to melo casovac. Nejakejch 10s po zapnuti zapalovani to rozsvitilo, ale melo to jeste blokovani, takze kdyz sem startoval, tak se ten cas jakoby nuloval a zacinalo se pocitat znova. To bylo aby to zbytecne nezatezovalo baterku pri startovani. Jezdil jsem s tim leta a v pohode, proste sem se o svetla prestal starat.
V jednom aute jsem to mel udelany tak, ze mi to rozsvitilo hned, ale pri startovani to odpinalo hlavni svetla, jako to maji novy auta. To bylo nejjednodussi, jenom 2 rele a hotovka.
V Edovi to nemam.. obcas zapomenu rozsvitit, obcas zapomenu zhasnout, normalka.
Fiaty to maji tak, ze kdyz se vypne zapalovani, tak to automaticky zhasne. Na zapnuti parkovacek bez klicku je pak dalsi poloha na spinacce. To je fakt prijemny, ale davat jinou spinacku... No a nelibi se mi ze manzelce furt zhasinam kdyz to chcipnu a vona pak zapomene rozsvitit kdyz nekam jede po mne. A proto bych to radsi na automat i ve Skodovce.
Jasny ne?