|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Záhada z kontrolkou dobíjení
Autor |
Zpráva |
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Záhada z kontrolkou dobíjení
Čaute, mam takovou záhadu. Nedavno sem přišel k autu a nenastartoval ho, později jsem zjistil, že datum výroby baterie je 96. Koupil sem novou Banner 64Ah a než sem jí tam dal vymontoval sem altík, aby mi ho skontrolovali. Elektrikář tam vyměnil kupu věcí, nějaký ložiska, uhlíky... Pak sem to smontoval dal baterku a jezdil po 100km sem dotahnul řemen, aby se po zatlačení na něj prohnul o 1cm. A teď sem si začal všímat jedné věci. Když se motor ohřeje a nechám ho na volnoběh, tak po vypnutí všech spotřebičů (ventilátor, světla) se tak napůl rozsvítí kontrolka dobíjení. Když cokoliv zapnu tak zhasne. Hned po nastartování nesvítí, ani když je vše vypnuto. A teď třešnička na dort, když zkoušečkou kontroluju, jestli má baterka dost šťávy (při nastartovaném motoru na volnoběh), tak při vypnutých spotřebičích je na kontaktech baterky 14,3V a při zapnutých potkávacích světlech je tam 13,8V. Je něco špatně? Jak je to vážný? Čim to je? (jde o golfa) Dík moc za rady a tipy.
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
16.12.08, 18:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Jo a podsvícení palubky je tak mizerný, že v noci na ní neni vidět, ale něco tam svítí. Avšak netýká se to diodových kontrolek (dobíjení, voda, mazaní, žhavení, dálnová sv....)
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
16.12.08, 19:07 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Ondro,napětí je O.K.Pro jistotu překontroluj všechny spoje a zvedni si volnoběž.táčky a bude po problému.Co se týče osvětlení,tak to u 1 a 2 golfa je mizerné.Pokud dáš silnější žárovky,vypálí se patice /nedělat !!/.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
16.12.08, 19:39 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
vopaje píše: Ondro,napětí je O.K.Pro jistotu překontroluj všechny spoje a zvedni si volnoběž.táčky a bude po problému.Co se týče osvětlení,tak to u 1 a 2 golfa je mizerné.Pokud dáš silnější žárovky,vypálí se patice /nedělat !!/.čus Volnoběžný otáčky jsou 900. S tim sytičem nebo jak se tomu u dieselu řiká, to má tak 1100. ta kontrolka dobíjení, aby upe shasla potřebuje 1200. A ta palubka svítila předtim normálně, tak nevim.
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
16.12.08, 19:52 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
No,pokud bylo osvětlení silnější,zkontroluj na palubovce spoje.Nebo je špatné ukostření a bere si to kostru přez něco jinného.čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
16.12.08, 20:03 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jj hledej v kabelech a připojení k altíku, eventuálně kontakty na baterce, takhle mě zlobil náklaďák když jsem jezdil, najednou lup otáčkoměr na nule auto vrčelo, dobíjení svítilo, stačilo prošlápnout plyn a najednou vše OK pak stačilo někde stát na parkovišti a jen vrčet (nic puštěný) a zase to objevilo, ale jakmile šli světla a ventilátor tak to nikdy neudělalo, nakonec bylo povolený plus na altíku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.12.08, 11:34 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|