Autor |
Zpráva |
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
Odskok kufru na dálku
Mam na svým ovladači od centrálu tlačítko na dálkový odemknutí kufru a chtěl bych to zapojit na odskok kterým normálně ovládám otevírání kufru z kabiny auta.Z ŘJ od centrálu mi vede fialovej drátek který slouží jako výstup na dálkové otevření kufru.Když jsem zkoušel jestli dává napěťový impuls tak při zmáčknutí Do na kufr mi multimetr ukáže 12V.Ale když to zapojím přes relé tak aby výstupní impuls z ŘJ sepnul relé a to pustilo proud k odskoku tak se nic neděje.Přijde mi že je ten impuls strašně krátkej???CO s tím?V návodu od centrálu nic napsaný nebylo
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
14.5.09, 16:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
bez relátka by to zapojit nešlo?...nejsem elektrikář
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.5.09, 17:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Odskok kufru na dálku
Kukyn píše: Mam na svým ovladači od centrálu tlačítko na dálkový odemknutí kufru a chtěl bych to zapojit na odskok kterým normálně ovládám otevírání kufru z kabiny auta.Z ŘJ od centrálu mi vede fialovej drátek který slouží jako výstup na dálkové otevření kufru.Když jsem zkoušel jestli dává napěťový impuls tak při zmáčknutí Do na kufr mi multimetr ukáže 12V.Ale když to zapojím přes relé tak aby výstupní impuls z ŘJ sepnul relé a to pustilo proud k odskoku tak se nic neděje.Přijde mi že je ten impuls strašně krátkej???CO s tím?V návodu od centrálu nic napsaný nebylo
nedá sa ten centrál na staviť na elektrické, alebo pneumatické otváranie, pre pneumatické dáva dlhšie impulzy...
alebo na to relé skús dať nejaký kondík ktorý ho chvíľu ešte podrží zopnuté...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.5.09, 17:07 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
Bez relátka jsem to nezkoušel páč je psaný v tom návodu jako jediná rada pro zapojení kufru že je nutné použít relé
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
14.5.09, 17:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Relé potřebuje ke sepnutí velmi málo, obyčejné relé které je zapojeno jako "samoskákací" je za minutu schopno preskočit asi 13000 - krát..
Spíš bych se zaměřil na to, jestli je ten výstup napěťove tvrdý nebo měkký.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.5.09, 17:53 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
Tvrdý,měký???Co tím myslíš
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
14.5.09, 18:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jestli těch 12V co jsi naměřil je jen měřitelných měřákem a při zatížení napětí spadne na nulu nebo je tam 12V i po připojení relátka
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.5.09, 18:08 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
TAk už asi tuším ja jsem to byl ještě změřit a těch 12V to neukázalo ( + na ten kabel z ŘJ a - na kostru.Pak jsem zkusil + na 30 spínačky a - z toho kabelu a funguje to.To by snad mohlo být ono páč já měl ten fialovej babel za + pól a on je mínus
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
14.5.09, 18:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak to bude asi jako s normálními dveřními servy. Některé centrály pracují s kladnými impulsy(ovládají serva proti mínusu), nebo negativními impulsy(ovládání proti plus 12V). Pokud je napsáno, že se má výstup na kufr zapojit přes relé, tak asi nemá výkonový výstup. Dává jen pár mA, servo má odběr i několik A, došlo by k přetížení výstupu jednotky a jednotka centrálu by odešla. Na jeden kontakt cívky relé se zapojí +12V a na druhý kontakt se zapojí ten fialový drátek. Servo kufru se zapojí jedním drátem na kostru a druhým na jeden spínací kontakt relé. Druhý spínací kontakt relé se zapojí na +12V.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.5.09, 19:30 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
diky za rady už jsem na to přišel....tak jak píše varok
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
14.5.09, 20:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.09, 20:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|