Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 02:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Odskok kufru na dálku 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek Odskok kufru na dálku
Mam na svým ovladači od centrálu tlačítko na dálkový odemknutí kufru a chtěl bych to zapojit na odskok kterým normálně ovládám otevírání kufru z kabiny auta.Z ŘJ od centrálu mi vede fialovej drátek který slouží jako výstup na dálkové otevření kufru.Když jsem zkoušel jestli dává napěťový impuls tak při zmáčknutí Do na kufr mi multimetr ukáže 12V.Ale když to zapojím přes relé tak aby výstupní impuls z ŘJ sepnul relé a to pustilo proud k odskoku tak se nic neděje.Přijde mi že je ten impuls strašně krátkej???CO s tím?V návodu od centrálu nic napsaný nebylo :idea:

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


14.5.09, 16:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
bez relátka by to zapojit nešlo?...nejsem elektrikář :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.5.09, 17:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Odskok kufru na dálku
Kukyn píše:
Mam na svým ovladači od centrálu tlačítko na dálkový odemknutí kufru a chtěl bych to zapojit na odskok kterým normálně ovládám otevírání kufru z kabiny auta.Z ŘJ od centrálu mi vede fialovej drátek který slouží jako výstup na dálkové otevření kufru.Když jsem zkoušel jestli dává napěťový impuls tak při zmáčknutí Do na kufr mi multimetr ukáže 12V.Ale když to zapojím přes relé tak aby výstupní impuls z ŘJ sepnul relé a to pustilo proud k odskoku tak se nic neděje.Přijde mi že je ten impuls strašně krátkej???CO s tím?V návodu od centrálu nic napsaný nebylo :idea:


nedá sa ten centrál na staviť na elektrické, alebo pneumatické otváranie, pre pneumatické dáva dlhšie impulzy...

alebo na to relé skús dať nejaký kondík ktorý ho chvíľu ešte podrží zopnuté...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.5.09, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
Bez relátka jsem to nezkoušel páč je psaný v tom návodu jako jediná rada pro zapojení kufru že je nutné použít relé

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


14.5.09, 17:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Relé potřebuje ke sepnutí velmi málo, obyčejné relé které je zapojeno jako "samoskákací" je za minutu schopno preskočit asi 13000 - krát..

Spíš bych se zaměřil na to, jestli je ten výstup napěťove tvrdý nebo měkký.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.5.09, 17:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
Tvrdý,měký???Co tím myslíš

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


14.5.09, 18:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jestli těch 12V co jsi naměřil je jen měřitelných měřákem a při zatížení napětí spadne na nulu nebo je tam 12V i po připojení relátka

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.5.09, 18:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
TAk už asi tuším ja jsem to byl ještě změřit a těch 12V to neukázalo ( + na ten kabel z ŘJ a - na kostru.Pak jsem zkusil + na 30 spínačky a - z toho kabelu a funguje to.To by snad mohlo být ono páč já měl ten fialovej babel za + pól a on je mínus :roll:

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


14.5.09, 18:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak to bude asi jako s normálními dveřními servy. Některé centrály pracují s kladnými impulsy(ovládají serva proti mínusu), nebo negativními impulsy(ovládání proti plus 12V). Pokud je napsáno, že se má výstup na kufr zapojit přes relé, tak asi nemá výkonový výstup. Dává jen pár mA, servo má odběr i několik A, došlo by k přetížení výstupu jednotky a jednotka centrálu by odešla. Na jeden kontakt cívky relé se zapojí +12V a na druhý kontakt se zapojí ten fialový drátek. Servo kufru se zapojí jedním drátem na kostru a druhým na jeden spínací kontakt relé. Druhý spínací kontakt relé se zapojí na +12V.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.5.09, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
Příspěvek 
diky za rady už jsem na to přišel....tak jak píše varok

_________________
Škoda Favorit 136L 46kW
ObrázekObrázekObrázek


14.5.09, 20:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.5.09, 20:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz