Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 výměna altíku fela 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek výměna altíku fela
klucí potřebuju radu....v autě mám 55A altík, když dám ventilátor na 3ku, a zapnu světla tak na baterce ěmřím při volnoběhu 12.2V a při 3000 ot/min 12.3V..znamy řikal že tam ma byt aspoń 13V.....proto je auto schopne plně nabitou 55Ah baterku vybit za měsíc....asi mám v dílně 70A altík, chci se zeptat jeslti ho tam mužu dat, jeslti neva že sem měl 55A a dam tam 70A , jestli to bude dělat neplechu nebo tak....a je tam něco co mam zkontrolovat na tom jinem altiku než ho tam vrazim ? vim o něm jen to že byl pul roku před vymontovanim z auta na repasi.....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 07:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: výměna altíku fela
sharpers píše:
mám v dílně 70A altík, chci se zeptat jeslti ho tam mužu dat, jeslti neva že sem měl 55A a dam tam 70A , jestli to bude dělat neplechu nebo tak...

Možeš.


17.7.09, 07:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
a nebude to dělat nějake špatnosti ? přebíjet baterku nebo tak podobně ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 08:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Ak je OK regulator, baterku prebijať nebude.


17.7.09, 08:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
da se poznat jeslti je špatny regulator když mam altik venku ? nějak ho změřit nebo tak ? multimetr v dílně mám. nebo to poznám až jeslti poprvé přebije baterku ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 08:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
sharpers píše:
da se poznat jeslti je špatny regulator když mam altik venku ? nějak ho změřit nebo tak ? multimetr v dílně mám. nebo to poznám až jeslti poprvé přebije baterku ?

Asi je zbytočné rozoberat ho, namontuj, nastartuj a premeraj.


17.7.09, 08:16
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
dej ho tam a změř

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


17.7.09, 09:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
do relátka když pustíš 12 V tak změříš napětí na uhlících a ještě musíš uhlíky vyskratovat pokud ti šroubovák zajiskří je relátko OK jinak je v háji napětí ti sice dá ale proud ne, nabíjení 13V to je žádné

minimum je 13.5V a má být 14V, pokud dáváš starý altík zrovna ho rozdělej a utáhni 3xM5, pokud nemáš stažený diodový můstek tak to dobíjí při zátěži velmi málo miloš


17.7.09, 15:28
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
13,5V je v pohodě, ale i těch 13V by ještě šlo. On psal při ventilátoru na plno a při zapnutých světlech. To je docela velká zátěž a těch 13V je tak na hraně. Je samozřejmě lepší čím více, tím lépe. Pokud člověk jezdí jen na krátké trasy, je lepší i 14,2V aby to stačilo něco dobít. Pokud nebude dobrý ten 70A altík, tak ten co je v autě teď stačí pořádně vyčistit a vyměnit uhlíky a regulátor. Popř ložiska. Diodový můstek odchází málokdy a projevuje se jinak. V tomhle případě bude špatný ten regulátor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.7.09, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
nj já psal při ventilátoru na 3ce a světlech pač tak teď vlastně jezdim 99% času v autě..ještě je vlastně k tomu radio....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
takže se to možná bude řešit novým altíkem..tu 70ku sem nenašel, asi už je pryč. takže par otazek k novemu.....muže byt druhovyroba ? mam nabidku z aukra, druhovyroba, 70A, normal se zarukou, za 1000kč, nebo tady v autokelly ten samy za 1900, nebo dát na repasi, ta by vyšla 1500kč....co doporučujete ?



http://www.aukro.cz/item686472778_70a_n ... licia.html

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 20:35
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Repasema altíků za 1500, bych se docela rád živil. Práce asi na hodinku i se svačinou. Sice nevím, na kolik přijdou ložiska s regulátorem, ale na víc jak pětistovku určitě ne.


17.7.09, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
venda píše:
Repasema altíků za 1500, bych se docela rád živil. Práce asi na hodinku i se svačinou. Sice nevím, na kolik přijdou ložiska s regulátorem, ale na víc jak pětistovku určitě ne.


male ložisko 25kč, velke 100kč, original mustek 750kč, orušovací kondík 150kč, regulátor 300kč, uhlík 13kč...záleží co by tam měnili , ale i kdyby jen regulator a mustek tak už je to litr za díly....

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 20:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
a co teda to že ten novy by byl druhovyroba...je to velky problem ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


17.7.09, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
sharpers píše:
a co teda to že ten novy by byl druhovyroba...je to velky problem ?

zezačátku ne, ale opravovat bych ho nechtěl...sežeň magneton 70A a nebo jinej (valeo, bosch) 90A a je to v pohodě :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.7.09, 20:59
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz