Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 00:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - rychle 
Autor Zpráva

Příspěvky: 139
Bydliště: severní Morava
Příspěvek Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - rychle
DObrý den,

je možno změnit u Š 120 přepínač ofukování čelního skla tak, aby foukal nejprve pomalu a poté rychle? Původně je rychle a pomalu. Vadí mi, že když přepínám zpět na vypnuto, musím krátce přejít přes rychlý chod.

Děkuji Martin


2.10.06, 09:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - ry
MK_vs píše:
DObrý den,

je možno změnit u Š 120 přepínač ofukování čelního skla tak, aby foukal nejprve pomalu a poté rychle? Původně je rychle a pomalu. Vadí mi, že když přepínám zpět na vypnuto, musím krátce přejít přes rychlý chod.

Děkuji Martin



Prohodit to jde, ale je tam trochu tenčí vodič, tak nevím, zda to vydrží.
Já to tak měl na jedné škodovce asi 2 roky a bez problémů...
Přehodíš jen dva konektory na předřadném odporu motorku ventilátoru - žlutý a červený.
Jsou tam tři - dva jsou myslím červené - jeden musíš nechat, tak, jak byl - ten co vede do motorku, ty zbylé dva prohoď.

Ještě, pokud nevíš, kde to hledat, tak když otevřeš kufr, tak pod oknem uprostřed je topení a z levé strany (ve směru jízdy) je na něm taková bakelitová destička s těmi kabely...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.10.06, 09:54
Profil ICQ

Příspěvky: 139
Bydliště: severní Morava
Příspěvek Re: Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - ry
Tak jsem prehodil zluty s tensim cervenym, ale dostal jsem jen pomaly chod. prepnuti na rychly na 2. poloze nefunguje. Vetrak jede konstantni rychlosti jako na prvni poloze. Cim to? MArtin


3.10.06, 05:56
Profil ICQ

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Vypadá to že jsi přehodil špatné dráty - vlastně jsi pustil oba chody přes odpor. Vrať to zpátky a přehoď ty druhé, resp. druhý červený.
Ty dva vývody, co jsou vedle sebe, jsou propojené, ten co je kousek od nich, je přes odpor. Tam je vstup pomalého chodu. Ten co vede do motorku větráku nech tam co byl a ty zbylé dva přehoď.

_________________
Mazda 323, červená


3.10.06, 06:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 139
Bydliště: severní Morava
Příspěvek 
Zapojení je tam asi takové, kdyz vlezu do kufru celem: vlevo silny cerveny - pravo - silny zluty, nahore od nich, jakoby do 3 uhelniku slabsi cerveny. Prehodil jsem slabsi cerveny za zluty. Pokud to dobre chapu, mel by se prehodit silny zluty a silny cerveny. Teda ty dva vedle sebe. Slaby cerveny zustava na miste.


3.10.06, 06:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
MK_vs píše:
Zapojení je tam asi takové, kdyz vlezu do kufru celem: vlevo silny cerveny - pravo - silny zluty, nahore od nich, jakoby do 3 uhelniku slabsi cerveny. Prehodil jsem slabsi cerveny za zluty. Pokud to dobre chapu, mel by se prehodit silny zluty a silny cerveny. Teda ty dva vedle sebe. Slaby cerveny zustava na miste.


Určitě musíš přehodit ten, co je na samostatném konektoru za jeden z těch dvou na tom zdvojeném konektoru...

Tolik možností tam neni, abys něco popletl (celkem dvě :lol: ) - jediný, který zůstane na místě je ten, který vede přímo do motorku topení. :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


3.10.06, 09:30
Profil ICQ

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Tak jak jsi to teď napsal to vypadá že jsi to udělal dobře poprvé. Ten kontakt vpravo je přímo spojený s tím vlevo, ten nahoře je s nimi spojený odporem pro pomalejší chod. Takže bys měl zaměnit silný žlutý a slabý červený. Ten silný červený by měl vést do motorku jako napájení. Ale proč to nechodí, to je mi záhadou.
Bukaj má pravdu, splést to nejde, jedině že by se v tom už někdo předtím hrabal.

_________________
Mazda 323, červená


3.10.06, 12:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 139
Bydliště: severní Morava
Příspěvek 
Neni treba monost prepojit ventilator primo na vypinaci na palubni desce?


3.10.06, 14:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
MK_vs píše:
Neni treba monost prepojit ventilator primo na vypinaci na palubni desce?


Je, ale je to o dost složitější (vyndání panelu, vytahnutí kabliků ze svorkovnice a přepojení...) a výsledek je úplně stejnej (stejnej kabel, jenže druhej konec... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


3.10.06, 20:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz