|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - rychle
Autor |
Zpráva |
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - rychle
DObrý den,
je možno změnit u Š 120 přepínač ofukování čelního skla tak, aby foukal nejprve pomalu a poté rychle? Původně je rychle a pomalu. Vadí mi, že když přepínám zpět na vypnuto, musím krátce přejít přes rychlý chod.
Děkuji Martin
|
2.10.06, 09:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - ry
MK_vs píše: DObrý den,
je možno změnit u Š 120 přepínač ofukování čelního skla tak, aby foukal nejprve pomalu a poté rychle? Původně je rychle a pomalu. Vadí mi, že když přepínám zpět na vypnuto, musím krátce přejít přes rychlý chod.
Děkuji Martin
Prohodit to jde, ale je tam trochu tenčí vodič, tak nevím, zda to vydrží.
Já to tak měl na jedné škodovce asi 2 roky a bez problémů...
Přehodíš jen dva konektory na předřadném odporu motorku ventilátoru - žlutý a červený.
Jsou tam tři - dva jsou myslím červené - jeden musíš nechat, tak, jak byl - ten co vede do motorku, ty zbylé dva prohoď.
Ještě, pokud nevíš, kde to hledat, tak když otevřeš kufr, tak pod oknem uprostřed je topení a z levé strany (ve směru jízdy) je na něm taková bakelitová destička s těmi kabely...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
2.10.06, 09:54 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Re: Š120, lez změnit přepínání ofukování skla na pomalu - ry
Tak jsem prehodil zluty s tensim cervenym, ale dostal jsem jen pomaly chod. prepnuti na rychly na 2. poloze nefunguje. Vetrak jede konstantni rychlosti jako na prvni poloze. Cim to? MArtin
|
3.10.06, 05:56 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Vypadá to že jsi přehodil špatné dráty - vlastně jsi pustil oba chody přes odpor. Vrať to zpátky a přehoď ty druhé, resp. druhý červený.
Ty dva vývody, co jsou vedle sebe, jsou propojené, ten co je kousek od nich, je přes odpor. Tam je vstup pomalého chodu. Ten co vede do motorku větráku nech tam co byl a ty zbylé dva přehoď.
_________________ Mazda 323, červená
|
3.10.06, 06:32 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Zapojení je tam asi takové, kdyz vlezu do kufru celem: vlevo silny cerveny - pravo - silny zluty, nahore od nich, jakoby do 3 uhelniku slabsi cerveny. Prehodil jsem slabsi cerveny za zluty. Pokud to dobre chapu, mel by se prehodit silny zluty a silny cerveny. Teda ty dva vedle sebe. Slaby cerveny zustava na miste.
|
3.10.06, 06:47 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
MK_vs píše: Zapojení je tam asi takové, kdyz vlezu do kufru celem: vlevo silny cerveny - pravo - silny zluty, nahore od nich, jakoby do 3 uhelniku slabsi cerveny. Prehodil jsem slabsi cerveny za zluty. Pokud to dobre chapu, mel by se prehodit silny zluty a silny cerveny. Teda ty dva vedle sebe. Slaby cerveny zustava na miste.
Určitě musíš přehodit ten, co je na samostatném konektoru za jeden z těch dvou na tom zdvojeném konektoru...
Tolik možností tam neni, abys něco popletl (celkem dvě ) - jediný, který zůstane na místě je ten, který vede přímo do motorku topení.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.10.06, 09:30 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Tak jak jsi to teď napsal to vypadá že jsi to udělal dobře poprvé. Ten kontakt vpravo je přímo spojený s tím vlevo, ten nahoře je s nimi spojený odporem pro pomalejší chod. Takže bys měl zaměnit silný žlutý a slabý červený. Ten silný červený by měl vést do motorku jako napájení. Ale proč to nechodí, to je mi záhadou.
Bukaj má pravdu, splést to nejde, jedině že by se v tom už někdo předtím hrabal.
_________________ Mazda 323, červená
|
3.10.06, 12:36 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Neni treba monost prepojit ventilator primo na vypinaci na palubni desce?
|
3.10.06, 14:01 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
MK_vs píše: Neni treba monost prepojit ventilator primo na vypinaci na palubni desce?
Je, ale je to o dost složitější (vyndání panelu, vytahnutí kabliků ze svorkovnice a přepojení...) a výsledek je úplně stejnej (stejnej kabel, jenže druhej konec...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.10.06, 20:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|