|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
otáčkoměr místo hodin favorit
Autor |
Zpráva |
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
otáčkoměr místo hodin favorit
Zdarec,jak zapojit místo hodin otáčkoměr na Favotita...
výměna přístrojovky s otáčkoměrem asi nestačí co?
|
16.5.10, 18:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: otáčkoměr místo hodin favorit
ota666 píše: Zdarec,jak zapojit místo hodin otáčkoměr na Favotita... výměna přístrojovky s otáčkoměrem asi nestačí co?
záleží čo máš karbec, alebo BMM niekedy tam príprava je, alebo treba na správny pin pritiahnuť signál s indučky, alebo RJ...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.5.10, 18:11 |
|
|
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
je to karbec,a na co presne pripojit na pristrojovku a na ktery u indicky...
|
16.5.10, 18:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ota666 píše: je to karbec,a na co presne pripojit na pristrojovku a na ktery u indicky...
s indučky je to ten čo ide samostatne s ETZ ( jeden zapojený ) ak máš na indučke 2x2 dráty tak prípravu máš...
na prístrojovke záleží na tom či máš starý, alebo nový model...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.5.10, 18:17 |
|
|
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
na indukčce jsou 2x2vývody ale u kazde je zapojeny jen jeden drat
|
16.5.10, 18:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ota666 píše: na indukčce jsou 2x2vývody ale u kazde je zapojeny jen jeden drat
tak prípravu máš...
ak máš starý interiér zožeň starý typ prístrojovky s otáčkomerom a prehoď to, malo by to fungovať... ak máš nový model tak isto....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.5.10, 18:26 |
|
|
ota666
Tydýt
Příspěvky: 60
|
je na te pristrojovce nejake znaceni,podle ktereho mam hledat druhou pristrojovku?
já jsem mel prístrojovku z 90tky a ten tam nefungoval,jako fungovalo vse,krom toho otackomeru
|
16.5.10, 18:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
teraz sa mi to nechce hľaať, ale treba pozrieť či je to tam zapojené, ono vo zväzku to môže byť, ale nemusí to byť pripojené na konektor...
prebehni užitočné odkazy a tam nájdeš schému kde to má byť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.5.10, 18:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak psal Michal, někdy to už je připravené. Jen stačí vyndat hodiny a přišroubovat otáčkoměr. Někdy není natáhnutý káblík až k plušce na budík. Je potom potřeba najít někde ve svazku kabelů, kde káblík končí, jestli je natažen od cívky a dodělat k budíku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.5.10, 19:16 |
|
|
FRUHY
Příspěvky: 11 Bydliště: Cerhenice
|
Mam podobný problé
Mam fa/BMM/93 s hodinama a a teď jsem si sehnal fa/karbec/93 s otáčkoměrem a prostě mi ten otáčkoměr nejde zapojit prostudoval jsem X schémat ale prostě něvím jak to mam zapojit...
|
24.6.10, 08:23 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
FRUHY > dojed do kolina kouknem na to
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
24.6.10, 11:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Prostě u nové i staré přístrojovky je buď příprava nebo není. Když se vytáhne budík, ty hodiny, z přístrojovky, tak to půjde vidět. Hodiny i otáčkoměr mají stejné plošky na napájení, tedy + a -. Otáčkoměr má ale oproti hodinám jeden vývod navíc, který většinou bývá na tom plošném spoji přístrojovky nachystán. Nejlepší je, podívat se, kam vede spoj od vývodu budíku ke konektoru. Když je do pinu konektoru napojen nějaký drát, tak tam nejspíše je příprava.
Michale: pochopil jsi to zprávně? On má na cívce sice dva dvojité konektory, ale asi nemá otáčkoměr zapojen. Jeden je 15, to je napájení cívky a druhý je do ETZ, ne? Když bývá zapojený i otáčkoměr, tak bývá na cívce zapojen na 15 jeden drát a na 1 dva dráty, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 12:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Michale: pochopil jsi to zprávně? On má na cívce sice dva dvojité konektory, ale asi nemá otáčkoměr zapojen. Jeden je 15, to je napájení cívky a druhý je do ETZ, ne? Když bývá zapojený i otáčkoměr, tak bývá na cívce zapojen na 15 jeden drát a na 1 dva dráty, ne?
áno, 15 napája otáčkomer, mínus to má spoločný s ostatnými prístrojmi, ale signál u BMM je vytiahnutý s RJ a u karbecu je s indučky, zapojenie budíkov je rovnaké...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.6.10, 18:21 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Jeden o voze a druhej o koze... Jeden píše o zapojení na zapalovací cívce a druhý o zapojení na přístrojovým štítě ...se kluci domluvte
Na zapalovací cívce jsou obvykle na svorce + (15) připojeny dva vodiče... jeden který přivádí proud do cívky a druhý který je propojený s vývodem 15 na elektronickém spínači (Nebo u úplně prvních Fav. - nevím do kdy to bylo přesně - byl jeden konektor společný pro tyto oba vodiče takže ten druhý zůstal prázdný.) Na svorce - (1) zapalovací cívky je buď jeden vodič což znamená že tam příprava pro otáčkoměr (vodič ke svorkovnici přístrojového štítu) není a tento vodič propojuje pouze zapalovací cívku s kontaktem 1 na elektronickém spínači a nebo jsou tam na kontaktu - (1) dva vodiče což znamená že ten druhý je použitý jako přívod signálu pro otáčkoměr.
A na tišťáku přístrojového štítu jsou kontakty...
B+ stálé napájení hodin
+ napájení po sepnutí zapalování pro otáčkoměr
- kostra
1 signál pro otáčkoměr
Pokud tam kontakt 1 a + není musí se na nýtovat.
U prvních Fav. kontakty 1 a + v případě přístrojového štítu s hodinami na tišťáku nebyly. Pak už je měly všechny.
A vůbec tady je návod...
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
24.6.10, 21:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ale já jsem to psal hned od začátku. Ten pán psal, že má na indukční cívce dva dvojité konektory, ale na každém zapojený jen jeden. Tak jsem psal, že přípravu pro otáčkoměr nemá. Protože jeden drát na 15 je jen pro napájení indukční cívky a druhý drát 1, je na signál z ETZ do cívky. Kdyby byla příprava pro otáčkoměr, na konektoru označeném 1 by byly dva dráty. Jeden do ETZ a druhý do přístrojovky k otáčkoměru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 07:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|