Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 12:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 otáčkoměr místo hodin favorit 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek otáčkoměr místo hodin favorit
Zdarec,jak zapojit místo hodin otáčkoměr na Favotita...
výměna přístrojovky s otáčkoměrem asi nestačí co?


16.5.10, 18:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: otáčkoměr místo hodin favorit
ota666 píše:
Zdarec,jak zapojit místo hodin otáčkoměr na Favotita...
výměna přístrojovky s otáčkoměrem asi nestačí co?


záleží čo máš karbec, alebo BMM niekedy tam príprava je, alebo treba na správny pin pritiahnuť signál s indučky, alebo RJ...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.5.10, 18:11
Profil
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek 
je to karbec,a na co presne pripojit na pristrojovku a na ktery u indicky...


16.5.10, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ota666 píše:
je to karbec,a na co presne pripojit na pristrojovku a na ktery u indicky...


s indučky je to ten čo ide samostatne s ETZ ( jeden zapojený ) ak máš na indučke 2x2 dráty tak prípravu máš...

na prístrojovke záleží na tom či máš starý, alebo nový model...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.5.10, 18:17
Profil
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek 
na indukčce jsou 2x2vývody ale u kazde je zapojeny jen jeden drat


16.5.10, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ota666 píše:
na indukčce jsou 2x2vývody ale u kazde je zapojeny jen jeden drat


tak prípravu máš...

ak máš starý interiér zožeň starý typ prístrojovky s otáčkomerom a prehoď to, malo by to fungovať... ak máš nový model tak isto....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.5.10, 18:26
Profil
Tydýt

Příspěvky: 60
Příspěvek 
je na te pristrojovce nejake znaceni,podle ktereho mam hledat druhou pristrojovku?
já jsem mel prístrojovku z 90tky a ten tam nefungoval,jako fungovalo vse,krom toho otackomeru


16.5.10, 18:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
teraz sa mi to nechce hľaať, ale treba pozrieť či je to tam zapojené, ono vo zväzku to môže byť, ale nemusí to byť pripojené na konektor...

prebehni užitočné odkazy a tam nájdeš schému kde to má byť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.5.10, 18:36
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jak psal Michal, někdy to už je připravené. Jen stačí vyndat hodiny a přišroubovat otáčkoměr. Někdy není natáhnutý káblík až k plušce na budík. Je potom potřeba najít někde ve svazku kabelů, kde káblík končí, jestli je natažen od cívky a dodělat k budíku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.5.10, 19:16
Profil

Příspěvky: 11
Bydliště: Cerhenice
Příspěvek Mam podobný problé
Mam fa/BMM/93 s hodinama a a teď jsem si sehnal fa/karbec/93 s otáčkoměrem a prostě mi ten otáčkoměr nejde zapojit prostudoval jsem X schémat ale prostě něvím jak to mam zapojit...


24.6.10, 08:23
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
FRUHY > dojed do kolina kouknem na to :-P

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


24.6.10, 11:50
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Prostě u nové i staré přístrojovky je buď příprava nebo není. Když se vytáhne budík, ty hodiny, z přístrojovky, tak to půjde vidět. Hodiny i otáčkoměr mají stejné plošky na napájení, tedy + a -. Otáčkoměr má ale oproti hodinám jeden vývod navíc, který většinou bývá na tom plošném spoji přístrojovky nachystán. Nejlepší je, podívat se, kam vede spoj od vývodu budíku ke konektoru. Když je do pinu konektoru napojen nějaký drát, tak tam nejspíše je příprava.
Michale: pochopil jsi to zprávně? On má na cívce sice dva dvojité konektory, ale asi nemá otáčkoměr zapojen. Jeden je 15, to je napájení cívky a druhý je do ETZ, ne? Když bývá zapojený i otáčkoměr, tak bývá na cívce zapojen na 15 jeden drát a na 1 dva dráty, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 12:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Michale: pochopil jsi to zprávně? On má na cívce sice dva dvojité konektory, ale asi nemá otáčkoměr zapojen. Jeden je 15, to je napájení cívky a druhý je do ETZ, ne? Když bývá zapojený i otáčkoměr, tak bývá na cívce zapojen na 15 jeden drát a na 1 dva dráty, ne?


áno, 15 napája otáčkomer, mínus to má spoločný s ostatnými prístrojmi, ale signál u BMM je vytiahnutý s RJ a u karbecu je s indučky, zapojenie budíkov je rovnaké...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.6.10, 18:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Jeden o voze a druhej o koze... Jeden píše o zapojení na zapalovací cívce a druhý o zapojení na přístrojovým štítě ...se kluci domluvte :D

Na zapalovací cívce jsou obvykle na svorce + (15) připojeny dva vodiče... jeden který přivádí proud do cívky a druhý který je propojený s vývodem 15 na elektronickém spínači (Nebo u úplně prvních Fav. - nevím do kdy to bylo přesně - byl jeden konektor společný pro tyto oba vodiče takže ten druhý zůstal prázdný.) Na svorce - (1) zapalovací cívky je buď jeden vodič což znamená že tam příprava pro otáčkoměr (vodič ke svorkovnici přístrojového štítu) není a tento vodič propojuje pouze zapalovací cívku s kontaktem 1 na elektronickém spínači a nebo jsou tam na kontaktu - (1) dva vodiče což znamená že ten druhý je použitý jako přívod signálu pro otáčkoměr.

A na tišťáku přístrojového štítu jsou kontakty...

B+ stálé napájení hodin
+ napájení po sepnutí zapalování pro otáčkoměr
- kostra
1 signál pro otáčkoměr

Pokud tam kontakt 1 a + není musí se na nýtovat.

U prvních Fav. kontakty 1 a + v případě přístrojového štítu s hodinami na tišťáku nebyly. Pak už je měly všechny.

A vůbec tady je návod... :D

_________________
Favo 135 (G)LX '93


24.6.10, 21:40
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ale já jsem to psal hned od začátku. Ten pán psal, že má na indukční cívce dva dvojité konektory, ale na každém zapojený jen jeden. Tak jsem psal, že přípravu pro otáčkoměr nemá. Protože jeden drát na 15 je jen pro napájení indukční cívky a druhý drát 1, je na signál z ETZ do cívky. Kdyby byla příprava pro otáčkoměr, na konektoru označeném 1 by byly dva dráty. Jeden do ETZ a druhý do přístrojovky k otáčkoměru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.6.10, 07:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz