Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 19:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Pojistka ventilátoru praskne v poloze 4 - felície 
Autor Zpráva

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Pojistka ventilátoru praskne v poloze 4 - felície
Zdravím vás. U felície mám problém s ventilátorem, poloha 1,2,3 funguje správně, ale pokud přepnu do polohy 4 shoří pojistka č.3 -20A a z výdechu topení je v tu chvíli mírně cítit, jako by se motor ventilátoru pálil. Jinak ventilátor se točí pravidelně a potichu, ložiska OK bez vůlí. Lopatky se nepřidírají a voda a bordel tam taky nejsou. Právě napohled se zdá vše pořádku. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za odpověď.


17.2.10, 23:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
není to náhodou těma odporama?...tohle sem ještě nikdy neřešil

když už sme u toho, může mi někdo říct, kde ty odpory jsou a jak to vůbec funguje?

NOVON to řešil na favoritu a bylo to tim...tušim :wink: (má tam felda topení)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.2.10, 23:16
Profil ICQ

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
odpory najdeš kdyš otevřeš motor a koukneš na baterku tak z pravé strany nad hadiceme vod topení najdeš konektor-bejvá to uhnilý zoxidovaný přelámaný-ten vycvakni a na dvou šroubkáchje to uchycený.elektricky to maká asi takto na přepinač je přivedeno napětí po klíčku a z něj se jednotlivými polohami dostává napětí přes tepelnou pojistku na jednotlivé odpory a z nich na motor ventilátoru,akorát 4 stupen je zapojen na přimo.to že vyhazuje pojistku múže způsobovat náký přechodový odpor,vypálenej konektor,nalomenej či napálenej drát bude to ctít rozebrat a prohlídnout :wink:


17.2.10, 23:52
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
odpory se čtverkou tam problém nebude,

problém je v motorku už hoří, nebo jsou ložiska KO


řešení namazat ložiska a zkusit, pak origo ventilátor 2500, náhrada 1500 a jen motorek 84O korun v náradě, miloš


18.2.10, 06:49
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Čtvrtá poloha jede bez odporu, jak psal Miloš. Buď to už motorek na plné otáčky nemůže rozdýchat, nebo bude chyba někde v konektoru. Většinou na ten plný výkon bere motorek největší proud a konektor trpí. Někdy se roztopí a pak dělá problémy.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.2.10, 16:58
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Díky za rady, bylo to skutečně motorkem. Závada vznikla tak, že předtím, než jsem obložil těleso topení protihlukovou izolací, tak jsem ventilátor vydělal, chtěl jsem preventivně namazat ložiska. Stříkl jsem tam konkor a ten se bohužel dostal na komutátor na který se za čas přilepil prach a ten vydřel komutátor. Drobné měděné pilinky s konkorem zalepily mezery mezi jednotlivými pložkami komutátotoru a tak to šlo do skratu. Vyčistil jsem to a zdá se, že to už valí dobře, jen komutátor je cca 0,5mm do hloubky vydřený.


21.3.10, 23:10
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz