Autor |
Zpráva |
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Dobíjení Octavia 1,8
Zdravím vás. Mám takový problém. Octavia po krátkodobém přepólování baterie (plus za minus) přestala dobíjet. Svítí kontrolka a altík baterku vůbec nekrmí. Kde mám hledat problém? Jediné co mě napadlo, je můstek alternátoru, ale nevím, jak je v Octavii dobíjení udělané. Potřebuju s tím něco udělat, protože s autem nejde jezdit. Než vyndám alternátor, tak zjišťuju, kde ještě může být chyba. Vyndavat alternátor u Octávky se mi totiž moc nechce.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
28.2.10, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Podívej se na pojistky na baterce možná to pochytaly a altík bude v pohodě. Koukni a uvidíš.
|
28.2.10, 19:25 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Pojistky se sice mohli spálit, ale diody se spálí ještě rychleji, dříve než pojistka. Pravděpodobně odhaduji alternátor a to ještě bude dobré, juknu se na schéma. Máš OI podle motoru.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 19:31 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Na pojistky jsem koukal hned. Ty jsou v pořádku. Doufám, že se nepoškodilo ještě něco jiného. Nevím, nakolik to vadí řídící jednotce, ale auto se chová jinak normálně až na to, že jsem už vybil baterku a nejede to. Chvíli před tím, než to přestalo jet, se rozsvítila kontrolka ABS. Nejspíš proto. Mám tohle auto jeden den a s tímhle modelem žádné zkušenosti a literatura je teprve ve fázi nákupu...
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
28.2.10, 21:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Uff, tak to sa podarilo...jeden deň a pánta Njn, všeličo sa stáva...hlavne, nech je to iba ten altík.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.2.10, 21:32 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
A hlavně jsem si to neudělal já, ale pán, který mi to auto předváděl při prodeji. Dostal jsem slevu, která byla celkem výrazná, takže jsem to koupil. Vůbec se mi ten altík nechce vyndavat.Je tam málo, místa. Zlatá Felda na tohle...
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
28.2.10, 21:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
myslím že to bude relátko zrovna nedávno uhlíky ko tak jsem je přeletoval a v zápalu práce napojil opačně plus mínu a relátko bylo KO 1200 v prdeli tak chutná život miloš
|
28.2.10, 21:45 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
No a když při startování relátko normálně cvaká?
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
28.2.10, 21:47 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Kolik byla sleva jestli to není tajný ? Miloš myslel regulátor nabíjení ten se pohybuje kolem 1200 a můstek přibližně taky.
Jinak já jsem myslel pojistky na baterii v tom plastu, protože nevím jestli jsi mne pochopil.
|
28.2.10, 22:46 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Pochopil, prošel jsem všechny pojistky. Sleva byla 5 tis + kola navíc.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
1.3.10, 06:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já si to přepolování už vyzkoušel taky chtěli jsme přehodit na relátku za 1200 uhlíky protože bylo OK
po přeletování můj tonda přehodil káblíky na baterce a když jsme relátkou zkoušeli bylo KO na uhlíky nešla žádná štáva tak při přepolování odejde, bylo to relátko z 1.9 feldy miloš
|
1.3.10, 07:14 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Altik ven a proměřit.
|
1.3.10, 08:34 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Relátko na startér s tím nemá nic společného. Juknul jsem na schéma a bude vada jen v altíku, v altíku máš i dobíjecí relé. Takže bude muset ven na 100%.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.3.10, 18:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|