Autor |
Zpráva |
Jaroslav Chytil
Příspěvky: 1
|
Regulátor napětí Felicie
Zdravím, mám dotaz ohledně regulátoru napětí Škoda Felice. Je možné, aby při nefukčním regulátoru odešla pouze vlákna pro dálková světla a tlumená fungovala normálně? Díky za odpovědi.
|
13.4.10, 12:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
No to by byla asi velká nahoda jako vyhrát sportku.
Ale taky někdo občas vyhraje.
Za sebe bych tomu asi nevěřil.
|
13.4.10, 12:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
základ je změřit dobíjení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.4.10, 13:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Asi ne. Dálkové spíše odešly klasicky opotřebováním. Nebo někdy odejdou, když se s nimy dlouho svítí na stojícím autě. V knížce je napsáno, že se mají pouštět jen za jízdy, aby se proudícím vzduchem chladily.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.4.10, 19:38 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Zkontroloval bych i pojistkovku, jestli tam nedal náhodou nějaký chytrák pojistku s vyšším proudem. Místo toho, aby se vypálila ona to třeba odnesla právě vlákna v žárovkách.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.4.10, 22:24 |
|
|
3389
Příspěvky: 2
|
Obracím se na vás jako odborníky s prozbou zdali mi nepomůžete s větším nabíjením na felicii při jízdě do 1.5 - 2 km do práce a častým startováním . Četl jsem od vás na foru růzdný příspěvky i když už i staršího typu o tuning diodě . Prosím o informaci jak na to .
Mám 90 A Pal alternátor a nabíjení se mi pohybuje se světli kolem 13.6 - 13.7 V a bez světel 14-14. 2 V , ale to už dneska se nepoužívá . Pokud v zimě zapnu další spotřebiče jsem na 13.4 V Alternátor jsem dal odborné dílně a je na něm vše v pořádku , zkoušel jsem i jiný regulátury a stejný výsledky v nabíjení. Samořejmě v zimě to nestačí dobíjet na malý kousek jízdy a zapnutými plně spotřebiči .
Proto se na vás obracím kam se dává ta dioda a jaký hodnoty když mám jen relátko s uhlíky na altíku a z relátka vede jedinej kabel 5 cm délky zase do altíku a pak jen přívody na + kabel ( 6 průměr šroubku . ) jiný kabeli nejsou.
Potřeboval bych aby to nabíjelo se světli 14 V - 14.2 to je zvětšit napétí o 0.5- V .
U starých 55 A na 120 škodovce vede ještě kabel na kontrolku což u mne není .
|
2.5.10, 15:33 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nebylo by lepším řešením jít pěšky nebo využít MHD případně kolo?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.5.10, 15:57 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Při takhle krátkých jízdách pomůže jedině nabíječka a baterku čas od času dobít. Nebo si udělat jednou za týden delší výlet.
|
2.5.10, 16:18 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
3389 píše: Obracím se na vás jako odborníky s prozbou zdali mi nepomůžete s větším nabíjením na felicii při jízdě do 1.5 - 2 km do práce a častým startováním . Četl jsem od vás na foru růzdný příspěvky i když už i staršího typu o tuning diodě . Prosím o informaci jak na to . Mám 90 A Pal alternátor a nabíjení se mi pohybuje se světli kolem 13.6 - 13.7 V a bez světel 14-14. 2 V , ale to už dneska se nepoužívá . Pokud v zimě zapnu další spotřebiče jsem na 13.4 V Alternátor jsem dal odborné dílně a je na něm vše v pořádku , zkoušel jsem i jiný regulátury a stejný výsledky v nabíjení. Samořejmě v zimě to nestačí dobíjet na malý kousek jízdy a zapnutými plně spotřebiči . Proto se na vás obracím kam se dává ta dioda a jaký hodnoty když mám jen relátko s uhlíky na altíku a z relátka vede jedinej kabel 5 cm délky zase do altíku a pak jen přívody na + kabel ( 6 průměr šroubku . ) jiný kabeli nejsou. Potřeboval bych aby to nabíjelo se světli 14 V - 14.2 to je zvětšit napétí o 0.5- V . U starých 55 A na 120 škodovce vede ještě kabel na kontrolku což u mne není .
to je divný jaktože nemáš drát pro kontrolku dobijení? jak ti teda ta kontrolka funguje?
jinak taky nejezdim naky dlouhý štreky se svou VB a hlavně v zimě mě trápily stejné problémy altik mam 80A a dobijí jak má tak sem vyměnil 55A baterii za 72A baterii sem spokojen
|
2.5.10, 17:55 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
To napětí jsi naměřil na baterce nebo na výstupu s altíku ?
|
2.5.10, 18:32 |
|
|
roguka
Příspěvky: 26 Bydliště: Kanianka SK
|
altik
mam rovnaky problem novy alternator 70A napätie na baterke pri vypnutich všetkych spotrebičoch 14,0 a palubny pocitac ukazuje 13,8 a pri spotrebicoch na baterke 13,6 a pocitac 13,4 neni to nejak malo baterku mi dobre nedobija vie mi niekto poradit
|
3.5.10, 07:28 |
|
|
ka-spel
Příspěvky: 132 Bydliště: Prostějov
|
petr petr píše: No to by byla asi velká nahoda jako vyhrát sportku. Ale taky někdo občas vyhraje. Za sebe bych tomu asi nevěřil.
Tak jsem taky včera vyhrál - to samé. Jinak řeší se to i jinde
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 62#p322262
http://www.poradte.cz/auto-moto/3813-re ... licia.html
|
5.5.10, 22:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Regulátor napětí Felicie
Jaroslav Chytil píše: Je možné, aby při nefukčním regulátoru odešla pouze vlákna pro dálková světla a tlumená fungovala normálně?
Ano. A kdyby náhodou někdo nevěřil, mohu ukázat obě dotyčné žárovky H4.
|
6.5.10, 05:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|