|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Spínač ventilátoru chladiče
Autor |
Zpráva |
Mex
Příspěvky: 278
|
Spínač ventilátoru chladiče
Kluci je hodně velká prasárna když je spínač předních mlhovek (které tam nikdy nebyly) předělaný na spínač ventilátoru chladiče, ale není to dělané přes relé, ale na přímo? Co jsem se díval tak maximální proudové zatížení spínače je 5 A a motor ventilátoru chladiče má odběr 6,5 A. Jen mě prosím nekamenujte pač to je tak po předchozím majiteli a já na to přišel až teď že je to tak zapojený a že je tam vůbec manuální spínač na saharu. Jo a termospínač normálně funguje takže to manuální spínání je to tam jen pro sichr.
_________________ Favorit GLXi
|
1.6.10, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Krom toho že je to pro spínač cesta do pekel, je to absolutně zbytečné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.6.10, 20:13 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Taky nějak nevím proč to tam vůbec je... kdyby tam radši dal přední mlhovky než tohle
_________________ Favorit GLXi
|
1.6.10, 20:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Pokud není nějak brutálně upravovaný motor, který se v létě přehřívá, tak bych to nepoužil. Pokud je normální motor, chladič a celá chladící soustava v pořádku, tak je to zbytečné. I v tom největším vedru to pěkně uchladí i v hodinové koloně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.6.10, 17:06 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|