Autor |
Zpráva |
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
55A alternátor vs. starý regulátor
Môžem dať na starý regulátor 55A alternátor? Ja len tak teoreticky, bo taký zatiaľ nemám.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
28.9.06, 21:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ne
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.9.06, 21:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na srej regulátor max 42A
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.9.06, 07:29 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: 55A alternátor vs. starý regulátor
elegant píše: Môžem dať na starý regulátor 55A alternátor? Ja len tak teoreticky, bo taký zatiaľ nemám.
Tak prakticky to jde a fugnuje to, jezdil sem s tím asi rok ale aternátor nedává takový proud a v síti jsou větší výkyvy což může dělat bordel
|
29.9.06, 10:00 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: 55A alternátor vs. starý regulátor
elegant píše: Môžem dať na starý regulátor 55A alternátor? Ja len tak teoreticky, bo taký zatiaľ nemám.
Regulátor reguluje jen napětí, proud vyrábí alťas v závislosti na odběru, takže teoreticky by to fungovat mělo, prakticky jsem to nezkoušel.
|
29.9.06, 10:12 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V různých andrtech je psáno že klasický kontaktní regulátor lze dát pouze alternátorům 35 a 42A. Pro altík 55A musí být elektronický. Ten klasický mechanický asi nebude konstrukčně zcela vyhovovat nárokům 55A altíku. Myslím si že ale v každém případě bude lepší ten elektronický, je spolehlivější. Takový klasický máme v žigulu a včera, když přes noc stál, nenastartoval neboť baterka měla naprázdno 11,3V... Podotýkám že den předtím se s ním ujelo cca 40km mimo město a přes noc nezůstal zapnut žádný spotřebič
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.9.06, 12:16 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Staré regulátory hoďte do šuplíku a namontujte elektronické ať je altík 35 nebo 55A.A budete mít provždy klid.
|
29.9.06, 20:14 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Mechanicky regulator na novy altik nedavaj, stary alternator ma nejaku diodu navyse, tato pre elektronicky regulator nieje potrebna a preto ju novsie altiky nemaju. Naopak polovodicovy regulator ti pojde aj so starym altikom a bude to presnejsie regulovat - dioda navyse v starom altiku nevadi. Ak mas stary regler, zahod ho, pokial neide o veterana, kde sa ceni originalny stav..
|
29.9.06, 21:59 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
No zistil som, že už vlastne regulátor mám vymenený. A zrovna u môjho auta také niečo, ako originálny stav nehrozí
(si všimni foto a r.v. )
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.9.06, 20:45 |
|
|
Michal Klimeš
Příspěvky: 5
|
Já mám taky Emko, ale dle TP r.v. 1975.
_________________ Vůle je duší mechanismu
|
4.12.06, 19:25 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja mam uzovku /1980 ale podle tp je to S100 z 1969
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.06, 22:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|