Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 00:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 REPASE ALTERNÁTORU 
Autor Zpráva

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek REPASE ALTERNÁTORU
CHtěl bych se optat na celkovou repas alternátoru dneska mně jeden klekl .Zajimalo by mně jestli jste někdo měnil iody a kolik stojí dík fav 136


23.11.06, 20:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Většinou stačí vyměnit třeba jen jednu diodu, pokud není spálený celý blok. Nový kompletní diody stojí pro 55Ah 675,00 Kč a pro 70Ah 790,00 Kč. Určitě by ale stačilo sehnat nějaký starší altík a z něj to vybrat, třeba jen některý diody.

http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/f ... diodov%FD#

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.06, 21:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
pro 55Ah 675,00 Kč a pro 70Ah 790,00 Kč.

Jsï si jist těmi jednotkami :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.11.06, 12:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jo samozřejmě tam má být 55A a 70A. To je tak když člověk nemyslí na to co píše. Sem to opsal jak to bylo na stránkách KRČ a vůbec sem nad tím neuvažoval.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.11.06, 13:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mě to elektrikář udělal za 30 kaček jednu diodu, salám, diodovej blok 55a 545kč :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.11.06, 19:33
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ja len tak mimochodom: ked mi dost chrasti altik ale dobija v poho (bol opravovany) pomohol by mu napr. WD40? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.11.06, 17:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


27.11.06, 17:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Martin píše:
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.


nebo obyč motorovej olej :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.11.06, 19:18
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Martin píše:
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.


nebo obyč motorovej olej :wink:


Taky moc řídký, i když lepší než WD40. Ložiska odkrytuj a dej tam do nich trochu vazelíny

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.06, 09:03
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Sadra17 píše:
Martin píše:
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.


nebo obyč motorovej olej :wink:


Taky moc řídký, i když lepší než WD40. Ložiska odkrytuj a dej tam do nich trochu vazelíny


super, dik :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.11.06, 17:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Sadra17 píše:
Martin píše:
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.


nebo obyč motorovej olej :wink:


Taky moc řídký, i když lepší než WD40. Ložiska odkrytuj a dej tam do nich trochu vazelíny


No, když už budeš mít odkrytovaná ložiska (rozebraný celý altík), tak už by bylo lepší dát ložiska nová... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


28.11.06, 18:46
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jo co nový ložiska 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.11.06, 22:13
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Pokud to vydává nezdravé zvuky, tak vazelínou toho moc nevyřešíš. Vyměň ložiska a máš klid.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


29.11.06, 20:01
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Šemik píše:
Sadra17 píše:
Martin píše:
WD40 je dost řídký, hnedka to vyteče, lepší je vazelína.


nebo obyč motorovej olej :wink:


Taky moc řídký, i když lepší než WD40. Ložiska odkrytuj a dej tam do nich trochu vazelíny


No, když už budeš mít odkrytovaná ložiska (rozebraný celý altík), tak už by bylo lepší dát ložiska nová... :roll:


zvladne rozobranie clovek co to v zivote nerobil? a dam to naspat tak aby to aj islo? :oops:
alebo radsej servis?
uz vidim otca ked zbada v garazi rozobraty alternator z auta ktorym chce vecer ist :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.12.06, 00:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Myslím, že na rozebrání (a následně složení) není nic složitého. Musíš si najít pěkný velký ostrý šroubovák, alternátor někde upevnit a zkusit povolit 3 šrouby co ho drží pohromadě. Ještě před tím si sundej řemenici a takovou tu vrtuli a schovej si klínek. A teď se musíš snažit ten alternátor rozlousknout. Větším šroubovákem se snaž páčit ty dvě čela proti sobě. Ten vnitřek, co je poskládanej z plechů (stator) ti musí zůstat s tou částí jak jsou na ní kontakty pro připojení, protože je tam připájenej. Až se ti to povede od sebe dostat, tak ti nejspíš hřídel s rotorem zůstane v kuse kde byla ta vrtule. Když budeš mlátit do tý hřídele se závitem, tak to vezmi přes něco měkýho (já na to mám takovej bronzovej špalík). No a máš to rozebraný. Teď můžeš odbrousit nýtky na krytech na ložiska a vyměnit nebo promazat ložiska. Než to budeš dávat dokupy, tak zkontroluj uhlíky a komutátor, případně ho trochu přebruš smirkem (na to je dobrý mít doma soustruh). Teď si připrav dva kousky drátu asi 1mm, zasuň je do toho kusu, kde jsou kontakty do takový dírky a z druhý strany zasuň do drážky uhlík a tím drátem ho přidrž. Pak ten drát ohni o 90° (na venkovní straně) a natoč ho tak, aby ho pružina na uhlíku "neohýbala". To udělej i s druhým uhlíkem. A teď to můžeš zase složit dohromady. Až to budeš mít nasazený, tak ho sešroubuj a nasaď zpět klínek, vrtuli a řemenici a vytáhni ty dráty co drží uhlíky.

No to sem se zase rozepsal. Možná to vypadá složitě, ale nic na tom není. Já sem to taky jednou dělal poprvý. :D

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


1.12.06, 07:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz