|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Waclav
Příspěvky: 567 Bydliště: Praha 8
|
Startování na LPG
Zdravím. Mám 130 Rapid v LPG. Ráno když to chci natočit na plyn, tak musím sešlápnout až na podlahu a držet to na plnej knedl tak 2 minutky a to se to klepe a chcípá, pak tak po těch 2 minutách se zvýšejí otáčky na max 20 000, tak to musím ještě tak 5 minutek prohřívat, abych mohl vyjet . Před nedávnem to bylo na emisích, technický atd, tak mě napadlo, jestli to tam kvůli emisím nepřiškrtily. Auto mám cca týden, takže nevím jak to běhalo předtím. Jinak start na benzín v pohodě. díky za radu
|
28.12.06, 19:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Cartmann
Příspěvky: 188 Bydliště: Plzeň
|
Re: Startování na LPG
Waclav píše: Zdravím. Mám 130 Rapid v LPG. Ráno když to chci natočit na plyn, tak musím sešlápnout až na podlahu a držet to na plnej knedl tak 2 minutky a to se to klepe a chcípá, pak tak po těch 2 minutách se zvýšejí otáčky na max 20 000, tak to musím ještě tak 5 minutek prohřívat, abych mohl vyjet . Před nedávnem to bylo na emisích, technický atd, tak mě napadlo, jestli to tam kvůli emisím nepřiškrtily. Auto mám cca týden, takže nevím jak to běhalo předtím. Jinak start na benzín v pohodě. díky za radu Určitě je to přiškrceny asi , pokuď ti to na plyn ani netáhne pořádně tak tam máš dva ventilky (na te hadicy co je uplně nahoče a vede nad karbec , tim se reguluje množství , a na tej blbosti na lpg (dou do toho 2 hadice chlazeni , napajeni a de z toho tahle hadice velka s tim ventilkem) je dalši ventilek tim se reguluje bohatost plynu (aspn mi to tak bylo receno) takže si s tim pohraj.
_________________ Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá
|
28.12.06, 23:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Napiš co máš za systém plynu - jako od jakýho výrobce, jestli Lovato nebo BRC. A na reduktoru se nastavuje akorát volnoběh na plyn. Možná pomůže, když trochu povolíš šroub přídavného vzduchu na karbecu (je ten větší).
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
29.12.06, 09:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Martin píše: Napiš co máš za systém plynu - jako od jakýho výrobce, jestli Lovato nebo BRC. A na reduktoru se nastavuje akorát volnoběh na plyn. Možná pomůže, když trochu povolíš šroub přídavného vzduchu na karbecu (je ten větší).
tím přídavným vzduchem to asi nebude, na tom reduktoru se seřizuje bohatost směsi na volnoběh a mezi reduktorem a směšovačem který je nad karburátorem, je hadice na přívod plynu a v ní je namontován škrtící ventil a ten je moc přiškrcený miloš
|
29.12.06, 16:11 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|