Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 01:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
Příspěvek Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače
Ahoj, nemáte někdo schéma kam co zapojit? Na internetu jsou jenom různý střepy a nástiny, ale že by někdo vyloženě napsal kterej kontakt je co, to jsem nenašel.
Nechce se mi to oměřovat (musel bych si jet 40km domů pro měřák :D), takže případně děkuju :).

_________________
120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko"
120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova"
120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá"
FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko"
FE 1.3, 2000, bílá, "Felda"
OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"


12.8.12, 21:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače
podla mna ani inzinieri v skodovke (ak z nich este niekto zije) nevedia, ako je ta votrelcia hlava zapojena :D tiez som sa onoho casu snazil zistit, ako je to zapojene a teda ani premeranim som omoc mudrejsi nebol.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


13.8.12, 07:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače
já to jednou do 105tky narval a fungovalo to normálně, při poloze páčky lucas na cyklovač.
ale už si zaboha nevzpomenu, jak to tam bylo :roll:


13.8.12, 08:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Malé Kyšice; Koleč
Příspěvek Re: Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače
Paradoxem je, že to nikdo neví, ale ve spoustě 105/120/130 jsou tyto cyklovače dobastlené :-D. Za posledních půl roku jsem si bral díly asi z pěti Škodovek, ale nikdy mě nenapadlo se na to zapojení podívat - to až teď, když to potřebuju :/. Navíc původní majitel tý mojí Šáde tam měl třípolohovej cyklovač (taky ze stovky), ale nějak šíleně zapojenej, že jsem nikdy nedokázal přijít na to, jak ho uvést do provozu (ale zapojenej byl...). No, je lepší nekomentovat v jakym stavu to auto při koupi bylo, jelikož to je na přesdržku.
Pokud tedy nikoho nic nenapadá, tak si asi pojedu pro ten multimetr :). Ale díky alespoň za reakce.

_________________
120L, 5kv, 1986, bílá, "Sluníčko"
120L, 4kv, 1987, bílá, "Bílá vdova"
120L, 4kv, 1988, šedá, "Šedivá"
FA 135L, 1991, bílá, "Fáčko"
FE 1.3, 2000, bílá, "Felda"
OCT II 1.9, 2008, černá, "Ochcávka"


14.8.12, 12:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Š100: schema pětipolohového "de-lux" cyklovače
este to mozes skusit metodou porovnania kabelaze v 100vke a 120tke, kam ten cyklovac treba prastit, aby iba cykloval.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


14.8.12, 13:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz