Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Vybíjení baterie
Je možný,aby se mi po 14denním neježdění vybila 3 roky stará batarka?Bliká mi tam jen kontrolka alarmu a kontrolka v autorádiu.
Jinak všem vše nejlepší do Nového roku
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
1.1.09, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Možné to je, záleží na proudu, který si bere autorádio. Pokud si bere malý proud, tak bude chyba někde jinde...
|
1.1.09, 11:17 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ak si 3 roky jazdil hlavne mesto, (pripadne v minulosti auto dlho stalo) a tato zima... Uz sa mi stalo podobne. Pomohla vymena.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.1.09, 11:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Není nic neznámého. Mě to taky dělá. Už jsem si udělal v létě novou elektriku na rádio a jednotku dálkového ovládání s alarmem. Výsledek pořád stejný. Sice jsem rád že mám elektriku novou, to co tam bylo předtím, no hrůza. Samé čokolády a pájené spoje zaizolované izolačkou. Rádio je stejně nějaké divné. Když jsem ho zkoušel doma, tak nejde pustit normálně, tak jak má. Žlutý je od paměti, měl by být trvale na baterce. Červený jsem chtěl po zapnutí klíčku, ale nejde zapnout rádio, pokud nejsou žlutý i červený spojeny nebo oba zapojené na trvalý plus. Nevíte prosím někdo, čím by to mohlo být? Už jsem si našel na netu jak to zapojit, ale když jsem to tak zapojil, tak nefunguje. Je to rádio VW Beta, děkuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.09, 13:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nevim ale to rádio ted budu vyndavat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.1.09, 13:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já jsem koupil Nového favorita v bazaru a už tam to rádio bylo. Dostal jsem k němu i kod, tak je škoda ho vyhodit. Mě hraje docela slušně, sice není na CD, jen kazety, ale je to poloautomat. I po vzhledové stránce se mi docela líbí, tak ho tam zatím nechám. Jen to napájení mě zlobí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.09, 14:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mám taky podobnou mrchu pokud je ještě mínus 3 tak je OK jak je -10 tak se pootočí motor a zhasnou kontrolky a dostartováno je rok stará miloš
|
1.1.09, 16:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já mám auto asi teď už 4 roky a baterie v autě už byla, tak nevím jak je stará. Na ní to není napsané a navíc nějaká šitovní. Je to značka Stabat 45Ah. Jednou jsem měl problémy tak s tatíkem měříme a pořád něco měřák ukazuje. Odpojil jsem prodloužení osvětlení a už se to trošku upravilo. Jak jsem psal, udělal jsem si novou elektriku na radio, i když pořád blbne a na dálkové s alarmem od centrálu. Stačí ale abych týden nejel a baterka je hin. Asi budu muset šetřit na novou, že? Ve starém fáčku jsem měl Akumu, byla stará 7let a kromě zimy v pohodě. V zimě taky zlobila, ale když bylo teplo tak super. Tahle nevydrží ani v létě týden.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.09, 17:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Chtělo by to znát ten klidový odběr..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.1.09, 17:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
když jsem to s tatíkem poprvé měřil, tak byl něco málo přes 100mA. Když jsem odpojil rádio a ten obvod na stropní světýlko tak to spadlo na asi 50mA. Teď to ukazuje pořád tak nějak. Není to přesně, pořád to skáče více a měně. Podle mého to dělá to dálkové s centrálem, nebo ŘJ v autě, nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.09, 17:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
50mA je pořádný odběr
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.1.09, 17:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak jsem psal o tom rádiu, tak je zajímavé, že nejde zapojit jen po zapnutí klíčku. Má automatiku, která ho vypne při startování. Jde normálně zapnout se zapnutým i vypnutým klíčkem. Při vypnutí motoru a tudíž i klíčku se samo vypne, ale jde ručně normálně zapnout i při vypnutém klíčku. To je mi divné. A ten proud okolo 50mA jsem myslel že je ještě v normě. Mám už motor se vstřikováním, tedy ŘJ. Potom to záhadné rádio a centrál na dálkové ovládání. Jenom to samotné má napsané asi 30mA klidový odběr, tak to není dohromady zase tak moc.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.1.09, 17:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Jak jsem psal o tom rádiu, tak je zajímavé, že nejde zapojit jen po zapnutí klíčku. Má automatiku, která ho vypne při startování. Jde normálně zapnout se zapnutým i vypnutým klíčkem. Při vypnutí motoru a tudíž i klíčku se samo vypne, ale jde ručně normálně zapnout i při vypnutém klíčku. To je mi divné. A ten proud okolo 50mA jsem myslel že je ještě v normě. Mám už motor se vstřikováním, tedy ŘJ. Potom to záhadné rádio a centrál na dálkové ovládání. Jenom to samotné má napsané asi 30mA klidový odběr, tak to není dohromady zase tak moc.
jestli máš v kufru osvětlení tak hodně často žere spínač toho osvětlení je v zámku pátých dveří vlhko to je prevít miloš
|
1.1.09, 19:15 |
|
|
golda
Příspěvky: 19 Bydliště: Ostrava
|
varok píše: Jak jsem psal o tom rádiu, tak je zajímavé, že nejde zapojit jen po zapnutí klíčku. Má automatiku, která ho vypne při startování. Jde normálně zapnout se zapnutým i vypnutým klíčkem. Při vypnutí motoru a tudíž i klíčku se samo vypne, ale jde ručně normálně zapnout i při vypnutém klíčku. To je mi divné. A ten proud okolo 50mA jsem myslel že je ještě v normě. Mám už motor se vstřikováním, tedy ŘJ. Potom to záhadné rádio a centrál na dálkové ovládání. Jenom to samotné má napsané asi 30mA klidový odběr, tak to není dohromady zase tak moc.
rádio samo o sobě žádnou automatiku nemá, odpojuje ho při startu odlehčovací relé, které ti odpojí i ostatní spotřebiče... zkus vyndávat tatranku, jestli to neděláš. jinak ohledně autobat. doporučuju jí před zimou hodit na nabíječku a oživit jí. altík někdy nestačí, když není v úplně nejlepší kondici. mám AKUMU 2,5 roků a začla zlobit, tak jsem ji hodil na nabíječku, pořádně nabil a OK. je to lepší zkusit, než kupovat novou.
_________________ Felicie 1,3 GLXi MPI r.v.97
|
2.1.09, 14:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já ji před zimou nabíjel. Ale přes svátky jsem měl dovolenou a tak jsem moc nejezdil, jen pár krátkých jízd. Když ale třeba týden nikam nejedu, tak už startét točí s posledních sil, to tam mám dokonce ten s feldy. Tatranka na tom rádiu není, jen se vytahují ty tlačítka na volení stanic. Relé to nevypíná, to měli až myslím některé feldy. Já mám favorita, spotřebiče jsou i při startu zapnuté, jen rádio se zapíná.
Ale stejně nechápu, proč se nadá rádio zapojit tak, že jde zapnout jen při zapnutém klíčku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.1.09, 12:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|