|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ventYl
Registrován: 25.1.07, 23:48 Příspěvky: 6604 Bydliště: Kosice
|
 Dobijanie: 18,1V
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 13:15 |
|
 |
Reklama
|
 Reklama
|
|
|
 |
Dave_Pv
Registrován: 5.11.06, 13:56 Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
 Re: Dobijanie: 18,1V
ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?
Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. 
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
23.2.07, 14:19 |
|
 |
ventYl
Registrován: 25.1.07, 23:48 Příspěvky: 6604 Bydliště: Kosice
|
 Re: Dobijanie: 18,1V
Dave_Pv píše: ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba? Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :)
cumim, cumim do andrta a nemam sajn, co by sa v nom mohlo pokazit... asi to otvorim a premeram kusok po kusku...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 15:43 |
|
 |
ventYl
Registrován: 25.1.07, 23:48 Příspěvky: 6604 Bydliště: Kosice
|
samozrejme boli prehodene kable na alternatore
veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 18:34 |
|
 |
Martin
Registrován: 24.3.06, 19:10 Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To si jezdil 1300km s 18,1V ?  To snad nemyslíš vážně. To už musí být všechno v autě teoreticky mrtvý.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.2.07, 20:14 |
|
 |
jizíček
Registrován: 10.8.06, 22:50 Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
ventYl píše: samozrejme boli prehodene kable na alternatore veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...
mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 20:30 |
|
 |
jizíček
Registrován: 10.8.06, 22:50 Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
tak s ostudou musim podotknout ze jsem to taky mel spatne zapojeny  a ja sem furt byl na prasky ze mi to spatne dobiji ... menil jsem co se dalo ...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 21:37 |
|
 |
ventYl
Registrován: 25.1.07, 23:48 Příspěvky: 6604 Bydliště: Kosice
|
jizíček píše: ventYl píše: samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:
veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat... mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??
S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.2.07, 23:50 |
|
 |
jizíček
Registrován: 10.8.06, 22:50 Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.[/quote]
me slo jen o to jestli si to resil na favu nebo na skodovce... ten uz vim ze na skodovce... zajimalo me totiz jak si to mel zapojeny ... ale asi spatne jako ja ... 
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
24.2.07, 07:00 |
|
 |
janmil
Registrován: 18.3.07, 17:29 Příspěvky: 3 Bydliště: MT, Slovakia
|
 Re: Dobijanie: 18,1V
ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?
Mal som takýto problém kedysi ešte na Š100. Zľahka presvitala kontrolka dobíjania a batériu bolo treba dolievať každý mesiac. Boli prerazené 2 diódy alternátora a prebíjalo to asi na 17 V. Po výmene diód to bolo OK. Nakoniec korešponduje to s tým, čo napísal "Dave_PV"
|
18.3.07, 17:40 |
|
 |
Drak
Registrován: 29.8.06, 20:14 Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.
|
18.3.07, 18:11 |
|
 |
ventYl
Registrován: 25.1.07, 23:48 Příspěvky: 6604 Bydliště: Kosice
|
Drak píše: Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.
staci poriadne citat, co bolo medzitym  dosli sme k tomu, ze boli prehodene vyvody z alternatora do regulatora, takze sa alternator budil plnym napatim siete 
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
21.3.07, 11:07 |
|
 |
Reklama
|
 Reklama
|
|
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|