Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 20:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Dobijanie: 18,1V 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek Dobijanie: 18,1V
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 12:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek Re: Dobijanie: 18,1V
ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?


Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :)

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


23.2.07, 13:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Dobijanie: 18,1V
Dave_Pv píše:
ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?


Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :)


cumim, cumim do andrta a nemam sajn, co by sa v nom mohlo pokazit... asi to otvorim a premeram kusok po kusku...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 14:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 17:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To si jezdil 1300km s 18,1V ? :shock: :?: To snad nemyslíš vážně. To už musí být všechno v autě teoreticky mrtvý.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.2.07, 19:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
ventYl píše:
samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


23.2.07, 19:30
Profil ICQ

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
tak s ostudou musim podotknout ze jsem to taky mel spatne zapojeny :oops: :oops: a ja sem furt byl na prasky ze mi to spatne dobiji ... menil jsem co se dalo ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


23.2.07, 20:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
jizíček píše:
ventYl píše:
samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??


S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.2.07, 22:50
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.[/quote]
me slo jen o to jestli si to resil na favu nebo na skodovce... ten uz vim ze na skodovce... zajimalo me totiz jak si to mel zapojeny ... ale asi spatne jako ja ... :lol:

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


24.2.07, 06:00
Profil ICQ

Příspěvky: 3
Bydliště: MT, Slovakia
Příspěvek Re: Dobijanie: 18,1V
ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?

Mal som takýto problém kedysi ešte na Š100. Zľahka presvitala kontrolka dobíjania a batériu bolo treba dolievať každý mesiac. Boli prerazené 2 diódy alternátora a prebíjalo to asi na 17 V. Po výmene diód to bolo OK. Nakoniec korešponduje to s tým, čo napísal "Dave_PV"


18.3.07, 16:40
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.


18.3.07, 17:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Drak píše:
Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.


staci poriadne citat, co bolo medzitym ;) dosli sme k tomu, ze boli prehodene vyvody z alternatora do regulatora, takze sa alternator budil plnym napatim siete ;)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


21.3.07, 10:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz