Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Dobíjení baterie ve Favoritu 94 
Autor Zpráva

Příspěvky: 266
Příspěvek Dobíjení baterie ve Favoritu 94
Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji


3.9.07, 20:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Dobíjení baterie ve Favoritu 94
Lukáš píše:
Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji


zapni klíček a na altík ti vedou dva dráty jeden z baterky a jeden na konektor změř kolik to má voltů má tam být 12 V, na tom stím konektorem, pokud ti to nebudí tak to ani nedobíjí miloš


3.9.07, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.9.07, 20:44
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Nepér píše:
Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být.
mě zhasíná až kolem 2000 otáček... dobíjí to OK


3.9.07, 20:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
nojo, já sám nevim, kolik to přesně je... prostě když se to protočí, zhasne

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.9.07, 22:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Tak kontrolka dobíjení je tam nutná,jinak se nebudí altík....jinak to kdy zhasne kontrolka po nastartování záleží na regulátoru.....při tom starým co měl na sobě hliníkový žebrování zhasínala kolem 2000rpm.....

_________________
Obrázek


3.9.07, 22:35
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jednoduchá kontrola, ten tenší drát ukostři a musí se rožnout kontrolka, když ne, vyměň žárovku, když jo, alternátor.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.9.07, 05:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Alternátor bych nevyhazoval, zkus ještě proměřit diody, jedna nebo víc může být špatná.


4.9.07, 10:50
Profil ICQ

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Tak jsem vymenil zarovku a stale nic


4.9.07, 18:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A zkusil si uzemnit ten konektor co je u alternátoru? Jestli se kontrolka rozsvítí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.9.07, 20:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Ktery ten hrubsi nebo tenci?


5.9.07, 09:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tenčí!!! Kdybys ukostřil ten silný tak bys něco viděl, ten je spojený s baterkou :D


5.9.07, 10:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz