Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 01:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Ventilator chladica 
Autor Zpráva

Příspěvky: 86
Bydliště: okr. Michalovce
Příspěvek Ventilator chladica
Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info.

_________________
Skoda Forman BMM r.v.94


16.11.07, 21:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek Re: Ventilator chladica
kofi píše:
Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info.
Takto je to správně vypneš klíček a ventilátor vypne ,felda a vejš je už ventilátor nezávislej a běží i při vypnutém klíčku

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


Naposledy upravil David dne 16.11.07, 21:10, celkově upraveno 1



16.11.07, 21:09
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 86
Bydliště: okr. Michalovce
Příspěvek 
a nie je to lepsie ak to pekne dobezi samo a potom to vypne tep. spinac na chladici?

_________________
Skoda Forman BMM r.v.94


16.11.07, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Samozřejmě by to bylo lepší mužeš to předělat že na ten termospíneč napojíš nezávislej kabel se stálím proudem a je to ale já to neřeším.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


Naposledy upravil David dne 16.11.07, 21:15, celkově upraveno 1



16.11.07, 21:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 86
Bydliště: okr. Michalovce
Příspěvek 
jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim.

_________________
Skoda Forman BMM r.v.94


16.11.07, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
kofi píše:
jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim.
a nebo to skusit přehodit přímo ve spínačce a nemusíš tahat novej a bude to jak origo

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


16.11.07, 21:19
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale k čemu to? Proč by měl větrák běžet i když je motor vypnutý, čili nevyrábí další odpadní teplo a může si to chladnout samo bez spotřeby elektriky?

Jak u Rapida tak u Pastelky to mám zapojeno tak, že po vypnutí klíčku se to vypne - je to přes relé, přičemž silovka je stále pod proudem z pravní pojistky a ovládačka je z druhé pojistky :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.11.07, 22:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz.
Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


16.11.07, 23:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To že ti ventilátor běží po vypnutí klíčku význam nemá, protože to ochladí jen vodu v chladiči ale v motoru ne-e, je potřeba vrčet na místě po celou dobu co ti ventilátor běží, až se vypne tak pak teprve vypni motor. Potom to nějakej význam, to že se ventoš točí, má ale jinak ne. K čemu ti je že se ti při vypnutým motoru ochladí chladič když v hlavě ti stoupne teplota klidně o 10-20 stupňů (záleží podle auta) takže je potřeba tu ochlazovanou nechat kolovat a pak vypnout.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.11.07, 09:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Nepér píše:
Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz.
Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá.
Na roku nezáleží já mám formana 94 a ventilátor se taky vapne při vypnutí klíčku

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


17.11.07, 10:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
na feldě běží a je to čím dál horší co jsem dal nové spínače tak i 4 minuty po dojezdu možná i ty chladiče stojí za pendrek chladící kapalina to mění málokdo a tak to vypadá,

v létě jsem měl perličku borec nechal si měnit na formanu , chladič, ventilátor, těsnění pod hlavou, řemen, čerpadlo, čidlo, teploměr, víčko expansky, a pořád mu v koloně lezla teplota na 100 tak přijel za mnou že jsou všichni automechanici blbci co na to říct? ani jsem se nesnažil mu vysvětlit že je vůl, řekl jsem mu že bude nutno vyměnit motor a jel pryč miloš


17.11.07, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz