|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kofi
Příspěvky: 86 Bydliště: okr. Michalovce
|
Ventilator chladica
Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info.
_________________ Skoda Forman BMM r.v.94
|
16.11.07, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Re: Ventilator chladica
kofi píše: Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info. Takto je to správně vypneš klíček a ventilátor vypne ,felda a vejš je už ventilátor nezávislej a běží i při vypnutém klíčku
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
Naposledy upravil David dne 16.11.07, 21:10, celkově upraveno 1
|
16.11.07, 21:09 |
|
|
kofi
Příspěvky: 86 Bydliště: okr. Michalovce
|
a nie je to lepsie ak to pekne dobezi samo a potom to vypne tep. spinac na chladici?
_________________ Skoda Forman BMM r.v.94
|
16.11.07, 21:10 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Samozřejmě by to bylo lepší mužeš to předělat že na ten termospíneč napojíš nezávislej kabel se stálím proudem a je to ale já to neřeším.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
Naposledy upravil David dne 16.11.07, 21:15, celkově upraveno 1
|
16.11.07, 21:13 |
|
|
kofi
Příspěvky: 86 Bydliště: okr. Michalovce
|
jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim.
_________________ Skoda Forman BMM r.v.94
|
16.11.07, 21:15 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
kofi píše: jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim. a nebo to skusit přehodit přímo ve spínačce a nemusíš tahat novej a bude to jak origo
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
16.11.07, 21:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale k čemu to? Proč by měl větrák běžet i když je motor vypnutý, čili nevyrábí další odpadní teplo a může si to chladnout samo bez spotřeby elektriky?
Jak u Rapida tak u Pastelky to mám zapojeno tak, že po vypnutí klíčku se to vypne - je to přes relé, přičemž silovka je stále pod proudem z pravní pojistky a ovládačka je z druhé pojistky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.11.07, 22:20 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz.
Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.11.07, 23:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To že ti ventilátor běží po vypnutí klíčku význam nemá, protože to ochladí jen vodu v chladiči ale v motoru ne-e, je potřeba vrčet na místě po celou dobu co ti ventilátor běží, až se vypne tak pak teprve vypni motor. Potom to nějakej význam, to že se ventoš točí, má ale jinak ne. K čemu ti je že se ti při vypnutým motoru ochladí chladič když v hlavě ti stoupne teplota klidně o 10-20 stupňů (záleží podle auta) takže je potřeba tu ochlazovanou nechat kolovat a pak vypnout.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.11.07, 09:28 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Nepér píše: Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz. Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá. Na roku nezáleží já mám formana 94 a ventilátor se taky vapne při vypnutí klíčku
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
17.11.07, 10:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na feldě běží a je to čím dál horší co jsem dal nové spínače tak i 4 minuty po dojezdu možná i ty chladiče stojí za pendrek chladící kapalina to mění málokdo a tak to vypadá,
v létě jsem měl perličku borec nechal si měnit na formanu , chladič, ventilátor, těsnění pod hlavou, řemen, čerpadlo, čidlo, teploměr, víčko expansky, a pořád mu v koloně lezla teplota na 100 tak přijel za mnou že jsou všichni automechanici blbci co na to říct? ani jsem se nesnažil mu vysvětlit že je vůl, řekl jsem mu že bude nutno vyměnit motor a jel pryč miloš
|
17.11.07, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|