Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 05:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
 umisteni AKU 

ktera moznost je nejlepsi
1.nad prickou motoru 21%  21%  [ 3 ]
2. na stene motoru 14%  14%  [ 2 ]
3. v kufru ( sem hlasujte nejvic, tu chci slyset :) ) 64%  64%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 14

 umisteni AKU 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek umisteni AKU
vzhledem k tomu, ze v OSTANIch se o5natulo umisteni AKU u lpg aut, zajimaj me nazory pro a proti,takova uvaha...
1.Aku v motoru nad trubkou motoru : minus je ve velky zatezi az na konci auta...
2. aku na stene motoru : hmotnost je vys nez varinta 1. ale neni tak vzadu...teplo od vyfuku je pitomost, slusny lidi maj susplechy...
3.Aku je v kufru, tzn.na strane spolujezdce se vyrizne itvor jako pro konzolu brzd, prodlouzi se podlaha kufru smerem do kabiny( vychazi to vejs nez ma spolujezdec nohy,takze spolujezdci nevadi),timpadem v kufru se zabere trochu mista ( o neco min nez zaberou brzdy,aku neni tak velkej) vyhoda: hmotnost vpredu tam kde chybi,odlehceni zadku, nevyhoda : tahat kabel ke starteru,popr. i kostru....

co vy na to???

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 01:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
to je sice pravda šustplech, ale ten je dole nad vejfukem ale já myslel že ta baterka je poměrně blízko u litinovejch parohu a ty dvě trubky co vedou dolu taky nejsou zakrytý. No jinak jako jsem pto ten kufr ale pořád mě odrazuje ten dlouhej kabel.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.11.07, 08:02
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Není jenom nevýhoda to tahání kabelu, ale taky jaký kabel to má být...páč jako 3 metroví lano s dvojnásobným průřezem svářecího aspoń podle mě je docela paráda a nemluvim o tom kolik se tam ztratí VOLTES...

A s tim přesouváním zátěže na přední kola bych to zase tak nepřeháněl jo... :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.11.07, 08:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to je jasan s tim ubytkem, ale vetsina tw utrpela elektrovzdelani a taxi tospocitaj, no a zbytku by to moh nekdo spocitat..treba Semik, hodi se mu k maturite a me to usetri vypocet :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 09:33
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Že by jako při 300A ubylo na 3 metrech třeba 0.5 V ju ??? Tak Šemiku :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.11.07, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tedy vycházejme z předpokladu, CU lanko, 7m délky, 360A.

Pro 16mm2 by úbytek na vedení byl 2.80V

Pro 25mm2 by úbytek na vedení byl 1.79V

Pro 35mm2 by úbytek na vedení byl 1.28V

Pro 50mm2 by úbytek na vedení byl 0.89V

Pro 70mm2 by úbytek na vedení byl 0.64V

Tak, dál to už počítat nebudu :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.11.07, 14:40
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
myslim, ze to uplne staci :) jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam... :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 15:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
kachnis píše:
myslim, ze to uplne staci :) jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam... :)


Kup si Cu trubku na plynovy kotle, ten vetsi prumer, vyvrtej diru z kabiny do kufru. Trubku potahnes z kufru od baterky dozadu ke starteru. Zadne prehrivani, jen by asi lehce zavazela v interieru.

Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.07, 15:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Matthes píše:
Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi :(


to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor :) jinak ta trubka je takovy VOLE reseni :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 15:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
kachnis píše:
to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor :) jinak ta trubka je takovy VOLE reseni :(


Ja ti jen chtel udelat radost :cry:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.07, 15:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
aha, tak to si uplne nejvic nejlepsejsejsi kamos na svete :shock: a sem rad, ze mam kdesi v republice taktospriznedou dusi, ktera by mi autem probouchala Cu trubku, jen abych byl stastny :) si lepsi nez Jezisek :P :P :P

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 15:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Řeknu ti svůj názor.

Podle mě je úplná blbost dávat baterku dopředu. Kabel bude muset mít stašně velký průřez a budeš ho muset táhnout přes celé auto. Teď si představ těch míst, kde se může kabel prodřít, prošoupat nebo jinak poškodit. Myslím si, že té baterce je daleko lepší vzadu, než vepředu i z hlediska teploty. Však ke správnému nabití baterky potřebuješ, aby byla baterka v teple, tak proč ji schválně strkat do chládku? Vždyť to je přesný opak než co potřebuje. Pokud ji máš u přepážky, tak ji šoupni nad příčku a máš ideální místo, ani teplo, ani zima. Vždyť někteří lidé kvůli lepšímu dobíjení dávají tu baterku nad příčku i když LPG nemají. :idea:

Asi už jsi rozhodnut, ale aspoň nad tím popřemýšlej.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.07, 15:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
na tej příčce jsem to neviděl, jestli máte někdo foto tak hoďte sem, rád se kouknu

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.11.07, 15:50
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jasan, o tech mistech na prodreni vim, o prurezu taky vim.. myslim, ze baterce by v kufru bylo lip nez na puvodnim miste pod autem. no a hlavne sem tohle reseni nasel kdysi kdesi na netu v rapidu a fakt me to nadchlo...jde mi hlavne o hmotnost... ta je pro me jejvetsi plus prebijejici ty elektricky minusy...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.11.07, 15:53
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No nevim jestli těch 10kg nebo kolik má baterka i kdyby třeba 20kg jestli je někde poznáš. No teď jsem koukal tak 45 má 11kg a 50 má 12kg

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.11.07, 15:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz