Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
umisteni AKU
vzhledem k tomu, ze v OSTANIch se o5natulo umisteni AKU u lpg aut, zajimaj me nazory pro a proti,takova uvaha...
1.Aku v motoru nad trubkou motoru : minus je ve velky zatezi az na konci auta...
2. aku na stene motoru : hmotnost je vys nez varinta 1. ale neni tak vzadu...teplo od vyfuku je pitomost, slusny lidi maj susplechy...
3.Aku je v kufru, tzn.na strane spolujezdce se vyrizne itvor jako pro konzolu brzd, prodlouzi se podlaha kufru smerem do kabiny( vychazi to vejs nez ma spolujezdec nohy,takze spolujezdci nevadi),timpadem v kufru se zabere trochu mista ( o neco min nez zaberou brzdy,aku neni tak velkej) vyhoda: hmotnost vpredu tam kde chybi,odlehceni zadku, nevyhoda : tahat kabel ke starteru,popr. i kostru....
co vy na to???
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 01:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
to je sice pravda šustplech, ale ten je dole nad vejfukem ale já myslel že ta baterka je poměrně blízko u litinovejch parohu a ty dvě trubky co vedou dolu taky nejsou zakrytý. No jinak jako jsem pto ten kufr ale pořád mě odrazuje ten dlouhej kabel.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 08:02 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Není jenom nevýhoda to tahání kabelu, ale taky jaký kabel to má být...páč jako 3 metroví lano s dvojnásobným průřezem svářecího aspoń podle mě je docela paráda a nemluvim o tom kolik se tam ztratí VOLTES...
A s tim přesouváním zátěže na přední kola bych to zase tak nepřeháněl jo...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.11.07, 08:02 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
to je jasan s tim ubytkem, ale vetsina tw utrpela elektrovzdelani a taxi tospocitaj, no a zbytku by to moh nekdo spocitat..treba Semik, hodi se mu k maturite a me to usetri vypocet
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 09:33 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.11.07, 13:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tedy vycházejme z předpokladu, CU lanko, 7m délky, 360A.
Pro 16mm2 by úbytek na vedení byl 2.80V
Pro 25mm2 by úbytek na vedení byl 1.79V
Pro 35mm2 by úbytek na vedení byl 1.28V
Pro 50mm2 by úbytek na vedení byl 0.89V
Pro 70mm2 by úbytek na vedení byl 0.64V
Tak, dál to už počítat nebudu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.11.07, 14:40 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
myslim, ze to uplne staci jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 15:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kachnis píše: myslim, ze to uplne staci jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam...
Kup si Cu trubku na plynovy kotle, ten vetsi prumer, vyvrtej diru z kabiny do kufru. Trubku potahnes z kufru od baterky dozadu ke starteru. Zadne prehrivani, jen by asi lehce zavazela v interieru.
Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.07, 15:28 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Matthes píše: Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi
to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor jinak ta trubka je takovy VOLE reseni
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 15:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kachnis píše: to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor jinak ta trubka je takovy VOLE reseni
Ja ti jen chtel udelat radost
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.07, 15:40 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 15:44 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Řeknu ti svůj názor.
Podle mě je úplná blbost dávat baterku dopředu. Kabel bude muset mít stašně velký průřez a budeš ho muset táhnout přes celé auto. Teď si představ těch míst, kde se může kabel prodřít, prošoupat nebo jinak poškodit. Myslím si, že té baterce je daleko lepší vzadu, než vepředu i z hlediska teploty. Však ke správnému nabití baterky potřebuješ, aby byla baterka v teple, tak proč ji schválně strkat do chládku? Vždyť to je přesný opak než co potřebuje. Pokud ji máš u přepážky, tak ji šoupni nad příčku a máš ideální místo, ani teplo, ani zima. Vždyť někteří lidé kvůli lepšímu dobíjení dávají tu baterku nad příčku i když LPG nemají.
Asi už jsi rozhodnut, ale aspoň nad tím popřemýšlej.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.07, 15:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
na tej příčce jsem to neviděl, jestli máte někdo foto tak hoďte sem, rád se kouknu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 15:50 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jasan, o tech mistech na prodreni vim, o prurezu taky vim.. myslim, ze baterce by v kufru bylo lip nez na puvodnim miste pod autem. no a hlavne sem tohle reseni nasel kdysi kdesi na netu v rapidu a fakt me to nadchlo...jde mi hlavne o hmotnost... ta je pro me jejvetsi plus prebijejici ty elektricky minusy...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.11.07, 15:53 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No nevim jestli těch 10kg nebo kolik má baterka i kdyby třeba 20kg jestli je někde poznáš. No teď jsem koukal tak 45 má 11kg a 50 má 12kg
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 15:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|