Autor |
Zpráva |
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
Kontakty na AKU vzdy od kyseliny
Ahoj vsem, neviete preco sa mi za kazdym, ked chcem vyndat baterii z auta von mam problem s + kontaktom? Vzdy je od kyseliny. Mam ju prebijanu od alternatora ??? da sa s tym nieco robit? Na novu bateriu teraz moc niesu peniaze a bojim sa ze by dopadla tak isto diki
|
30.11.07, 13:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.11.07, 14:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Re: Kontakty na AKU vzdy od kyseliny :cry:
karol279 píše: Mam ju prebijanu od alternatora ???
To se dá jednoduše zjistit, když změříš napětí při běžícím motoru. Ale nemyslím si, že by to způsobovalo tvůj problém.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.11.07, 15:29 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou
Musíš to upřesnit Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.11.07, 15:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: Šemik píše: Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou Musíš to upřesnit Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd
No to je vlastně fakt, příště se přemůžu a rozepíšu se
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.11.07, 17:07 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská.
|
30.11.07, 19:15 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
cyz píše: V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská.
Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki
|
30.11.07, 19:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
karol279 píše: cyz píše: V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská. Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.07, 19:45 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi..
|
30.11.07, 19:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
karol279 píše: napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi..
pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.07, 19:53 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
michalkatka píše: karol279 píše: napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi.. pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V
diki, a mam este jednu otazku, ale tato je uz uplne od veci.. Menil som rozdelovac, chcem ho nastavit, no nehadze mi vobec iskru. Kondenzator je uplne novy, inducke by nic nemalo byt.. na co sa mam zamerat ??
|
30.11.07, 19:56 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. (za předpokladu dobré indučky)
A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.11.07, 20:02 |
|
|
karol279
Příspěvky: 59 Bydliště: Slovakia, Levice
|
Martin píše: Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. (za předpokladu dobré indučky) A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech.
a ako to zistim? zatial som amaterom v tychto veciach, tak berte ohlad ale chcem si to spravit sam, aspon sa niecomu priucim
|
30.11.07, 20:05 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Sundej víčko rozdělovače, palec a ten plastový kryt, na šroub řemenice motoru dej klíč 32, otáčej motorem a sleduj, jestli se kladívko přerušuje. Když je největší mezera, tak by měla být myslím 0,35 až 0,45mm.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.11.07, 20:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak píše Martin, jen ten šroub řemenice je 30 ne 32
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.11.07, 20:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|