Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 22:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Kontakty na AKU vzdy od kyseliny 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek Kontakty na AKU vzdy od kyseliny
Ahoj vsem, neviete preco sa mi za kazdym, ked chcem vyndat baterii z auta von mam problem s + kontaktom? Vzdy je od kyseliny. Mam ju prebijanu od alternatora ??? da sa s tym nieco robit? Na novu bateriu teraz moc niesu peniaze a bojim sa ze by dopadla tak isto :( diki


30.11.07, 13:57
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.11.07, 14:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Re: Kontakty na AKU vzdy od kyseliny :cry:
karol279 píše:
Mam ju prebijanu od alternatora ???


To se dá jednoduše zjistit, když změříš napětí při běžícím motoru. Ale nemyslím si, že by to způsobovalo tvůj problém.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.11.07, 15:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Šemik píše:
Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou :D


Musíš to upřesnit :wink: Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd :lol: :lol: :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.11.07, 15:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
Šemik píše:
Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou :D


Musíš to upřesnit :wink: Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd :lol: :lol: :lol:


:lol: No to je vlastně fakt, příště se přemůžu a rozepíšu se :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.11.07, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská.


30.11.07, 19:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
cyz píše:
V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská.


Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki :wink:


30.11.07, 19:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
karol279 píše:
cyz píše:
V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská.


Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki :wink:


napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.11.07, 19:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V..
Citace:
tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi..


30.11.07, 19:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
karol279 píše:
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V..
Citace:
tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi..


pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.11.07, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
michalkatka píše:
karol279 píše:
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V..
Citace:
tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi..


pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V


diki, a mam este jednu otazku, ale tato je uz uplne od veci.. Menil som rozdelovac, chcem ho nastavit, no nehadze mi vobec iskru. Kondenzator je uplne novy, inducke by nic nemalo byt.. na co sa mam zamerat ??


30.11.07, 19:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. :wink: (za předpokladu dobré indučky)

A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.11.07, 20:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
Martin píše:
Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. :wink: (za předpokladu dobré indučky)

A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech.


a ako to zistim? zatial som amaterom v tychto veciach, tak berte ohlad :D ale chcem si to spravit sam, aspon sa niecomu priucim :)


30.11.07, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Sundej víčko rozdělovače, palec a ten plastový kryt, na šroub řemenice motoru dej klíč 32, otáčej motorem a sleduj, jestli se kladívko přerušuje. Když je největší mezera, tak by měla být myslím 0,35 až 0,45mm.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.11.07, 20:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak píše Martin, jen ten šroub řemenice je 30 ne 32 :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.11.07, 20:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz