Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Autor |
Zpráva |
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Zjistil jsem, že Fávo má hroznou spotřebu skoro 11l na 100km a jako dvě možné příčiny mě napadli automatický sytič a pak na radu MATTESSa jehlový ventil, ale nevím zda ho karbec na Favoritu má taky jako Sedr na škodovce?
Ohledně toho sytiče, tak mám doma sadu na předělání na manuální. Dělal to někdo z Vás? Pokud ano, tak kam jste umístili ten knoflík, za který se tahá pro otevření sytiče? Je tam něco na co si dát pozor?
Díky
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn, tím neušetříš nic, auto natočíš, běží na zvýšený, rozjedeš se, přidáš plyn a kolik toho tam neteče je věc toho, jak máš auto v pořádku a jako moc do toho plynu tlapeš, rozhodně to není sytičem, mám taky automat normální a neveme to víc jak 7,5, spíš míň
|
13.2.08, 13:15 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn, tím neušetříš nic, auto natočíš, běží na zvýšený, rozjedeš se, přidáš plyn a kolik toho tam neteče je věc toho, jak máš auto v pořádku a jako moc do toho plynu tlapeš, rozhodně to není sytičem, mám taky automat normální a neveme to víc jak 7,5, spíš míň A proč se teda ta přestavba prodává? Švag to měl doma koupený ještě z doby nového Favoritu. navíc pokud nastartuju, tak mám otáčky kolem 2000rpm, ťuknu do plynu, spadne to na lehce přes 1000rpm, ale když jedu a po kilometru zastavím na křižovatce, tak jsou otáčky ještě pořád vyšší než když je auto úplně ohřáté na provozní teplotu.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:18 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn...
Není pravda, je tam více stupňů, šlápnutím na plyn pouze "umožníš" přechod na nižsí stupeň, jinak je to ovládané teplotou. Ale máš pravdu se spotřebou, taky mám automat a jezdím za 6,5.
|
13.2.08, 13:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. A je to blbost. Mírně zvýšené otáčky jsou správné, přesně podle teploty si to nastaví kolik tomu vyhovuje, je to pohodlné a účinné akorát podle potřeby, což s páčkou neuděláš nikdy. Ale jestli si myslíš, že 4 litry na sto proti normální spotřeba ti udělá kilometrový provoz na mírně zvýšené otáčky, tak si samozřejmě ten vynález kup. Spíš bych se zaměřil na kombinaci způsobu jízdy a stavu auta. 11 to vezme buď když je to rozbitý, nebo když se s tím lítá nadoraz.
|
13.2.08, 13:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
fatal píše: Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn... Není pravda, je tam více stupňů, šlápnutím na plyn pouze "umožníš" přechod na nižsí stupeň, jinak je to ovládané teplotou. Ale máš pravdu se spotřebou, taky mám automat a jezdím za 6,5. no však jo, ale ten manuál neudělá nic jinýho
|
13.2.08, 13:26 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
asi bych se zameril na svicky,predstih,karbec no a zkontroloval, jesli ten automat nemuze zustavat zapnutej
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.08, 13:28 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ja som to montoval a pomohlo to trochu znizit spotrebu, lebo okolo 60stup uz netreba sytic a zbytocne to zere. Knoflik som umiestnil pod hydrostel, je tam na to miesto pripravene. 11 v zime v meste (hlavne mesto a kratke cesty) karburator je normalna spotreba.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.2.08, 13:29 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Ano, jizdním stylem to může být, ale zachvíli mě bude 30 a s předchozím autem 120GLS jsem jezdil za 7 - 8l podle toho kde. Jezdím většinou jen kratší trasy. S autem na léto a upraveným motorem z felicie a natryskovaným karbcem jezdím za 7 - 8l 100octanu taky a to ho vůbec nešetřím, neb je to auto pro radost, takže si nemyslím, že to bude jízdní styl...
Takže další otázky jsou? Jak zjistit, že zavírá správně? Po nějakých 3 - 4km ráno už mám volnoběh kolem 850rpm což je stejné jako za tepla.
Má ten karbec na Fávu taky jehlový ventil? Pokud ano, tak MATTESSovi to udělalo 2l na spotřebě, takže ten bych vyměnil asi jako první.
Na svíčky mrknu a zajedu s tím ke známýmu na PAL test.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:40 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
septim píše: Ja som to montoval a pomohlo to trochu znizit spotrebu, lebo okolo 60stup uz netreba sytic a zbytocne to zere. Knoflik som umiestnil pod hydrostel, je tam na to miesto pripravene. 11 v zime v meste (hlavne mesto a kratke cesty) karburator je normalna spotreba. Hydroštěl asi myslíš ten knoflík na seřizování výšky světel?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:41 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Vít píše: proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. Už jsem to slyšel od hodně známých, že si to předělali a měli klid. Ne všechno nové je dobré...
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:43 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Tuner#2 píše: Vít píše: proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. Už jsem to slyšel od hodně známých, že si to předělali a měli klid. Ne všechno nové je dobré... já to měl po zakoupení v autě taky, fotr povidal, na ho**o to tam je, vyhodíme to, taky že bylo, nic jsem neztratil když jsem to dal pryč. Akorát nemusím tahat za táhlo no. Pak jsem si nechal seštelovat karburátor a udělat předstih, auto jede pěkně a žere málo i s automatickým sytičem.
|
13.2.08, 13:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš
|
13.2.08, 13:48 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš Jak česky na opravu?
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 13:58 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To je neljepší, když je načatá membrána a kape to na vejfuk, jojo Ta membrána je zezadu, drží to 4 šroubky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
13.2.08, 13:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|