Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 04:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo
Zdravím všechny odborníky tady na webu. Potřeboval bych prosím poradit. Mé favo r.v.94 BMM má na volnoběh takový jakoby trhavý chod. Otáčky skáčou asi o 50ot/min ale to je pr7 normální. Je ale cítit jak motor škube, ne moc ale je to poznat. Koupil jsem to favo a byl tam tuněný motor(asi, je tam vyraženo MOTOR EXCEL TUNING), mohlo by to být tím? Je to motor BMM 50kW. Mám nové kabely od svíček, nový palec a víčko rozdělovače, nový palivový i vzduchový filtr a pořád je to stejné. Ještě, když nastartuji má zvýšené otáčky asi 1100-1200ot/min podle venkovní teploty. Když přidám plyn a popojedu pár metrů, třeba na parkovišti, začne se motor dusit a otáčky spadnou na asi 500-600 za min. Když přidám trošku plynu, napraví se to a je klid až do vypnutí motoru. Nevíte někdo prosím čím mohou být tyto závady způsobeny? Může to být tím upraveným motorem? Díky předem


9.2.08, 16:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo
varok píše:
Zdravím všechny odborníky tady na webu. Potřeboval bych prosím poradit. Mé favo r.v.94 BMM má na volnoběh takový jakoby trhavý chod. Otáčky skáčou asi o 50ot/min ale to je pr7 normální. Je ale cítit jak motor škube, ne moc ale je to poznat. Koupil jsem to favo a byl tam tuněný motor(asi, je tam vyraženo MOTOR EXCEL TUNING), mohlo by to být tím? Je to motor BMM 50kW. Mám nové kabely od svíček, nový palec a víčko rozdělovače, nový palivový i vzduchový filtr a pořád je to stejné. Ještě, když nastartuji má zvýšené otáčky asi 1100-1200ot/min podle venkovní teploty. Když přidám plyn a popojedu pár metrů, třeba na parkovišti, začne se motor dusit a otáčky spadnou na asi 500-600 za min. Když přidám trošku plynu, napraví se to a je klid až do vypnutí motoru. Nevíte někdo prosím čím mohou být tyto závady způsobeny? Může to být tím upraveným motorem? Díky předem


diagnostika třeba spínač volnoběhu, kdoví co to hlásí za teplotu, co snímač otáček není z něho černá koule?. posledně jsem tu měl takového trhouna všechno dal nové a na svíčkách polámal všechny izolátory, jestli to cuká tak pravděpodobně cukají svíčky, nedá se to jinak poznat než dít jiné, nebo něco jako úhel sepnutí při jiskře musé palec směřovat na příslušný kabel ne mezi ně, hledej postupně miloš


9.2.08, 17:40
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď


11.2.08, 18:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
varok píše:
Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď


Ono taky záleží co ti všechno na diag. dělali, ono přečíst pamět závad umí dítě na základce ale co ten zbytek? co hodnoty jaký to hází atd. atd.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.2.08, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
hele, jestli se chceš zbavit tý hlavy a ŘJ jednotky od Motor Excel...měl bych zájem :D..můžu poslat funkční originál hlavu i ŘJ a něco doplatit :D:D:D....mrkni na snímač otáček, vylešti ho do stříbrna a jeď to projet... :P

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.2.08, 21:47
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď



já bych dal jednokontaktní svíčky s odtrhem 0.5 pokud se trhání ztratí a máš v pořádku vedení VN tak bude asi zapalovací modul v háji mezizávitový skrat nebo něco podobného to se dá přesně zjistit jedině pamětovým sciloskopem miloš


12.2.08, 07:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka


12.2.08, 21:17
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka



to asi stačí ale je tam tečka já ji dávám na pravý okraj palce, protože ti přidává směrem dopředu a pak se dostáváš mimo a jiskra vyletí z palce přestřelí odpor a práskne cestou nejmenšího odporu a podle otáček je to lehký cuk nebo velký škub miloš


13.2.08, 12:19
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Snímač otáček vypadá dobče. Celý jsem ho vyčistil a vysledek je pořád stejný. Na diagnostice mi přečetly paměť závad a žádná tam nebyla. Všechny hodnoty byly v předepsané toleranci. Jen mi řekly, že s chvílemi přehřívá lambda. Mohlo by to být i tím? Té hlavy od Motor EXCEL se nechci zbavit, auto je na rozjezdu krásně živé. Alespoň se mi zdá, třeba když se rozjíždím na křižovatkách a podobně. Dříve jsem měl fáčko r.v. 91 43kW a nedá se to srovnat. I když to srovnám třeba s felinou kterou máme v práci, má stejný motor. Kromě toho volnoběhu a toho dušení při studeném motoru, jezdí fakt krásně.


13.2.08, 18:12
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Snímač otáček vypadá dobče. Celý jsem ho vyčistil a vysledek je pořád stejný. Na diagnostice mi přečetly paměť závad a žádná tam nebyla. Všechny hodnoty byly v předepsané toleranci. Jen mi řekly, že s chvílemi přehřívá lambda. Mohlo by to být i tím? Té hlavy od Motor EXCEL se nechci zbavit, auto je na rozjezdu krásně živé. Alespoň se mi zdá, třeba když se rozjíždím na křižovatkách a podobně. Dříve jsem měl fáčko r.v. 91 43kW a nedá se to srovnat. I když to srovnám třeba s felinou kterou máme v práci, má stejný motor. Kromě toho volnoběhu a toho dušení při studeném motoru, jezdí fakt krásně.


přehřívá se lambáda tak takového borce jsem ještě neviděl co by to zjistil, mám 306 vag com a toto neumí, to by musel být borec možná jediný v republice , pokud nebudeš vědět tlak paliva tak se nepohneš miloš


13.2.08, 21:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Jiri píše:
ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka



to asi stačí ale je tam tečka já ji dávám na pravý okraj palce, protože ti přidává směrem dopředu a pak se dostáváš mimo a jiskra vyletí z palce přestřelí odpor a práskne cestou nejmenšího odporu a podle otáček je to lehký cuk nebo velký škub miloš

no ja ma pocit ze na favoritackem rozdelovaci je tecka a na palci ryska.. tak to by byla asi nejaka zakladni hodnota ale pak predstih.... u toho Bmm.,.. no to me nenapadlo tam to pridava jednotka tak mozna pootocit klikou kousek dozadu na odpovidajici poredstih a pak to to nastavit na stred... ale rozumim jak si to napsal.. diky


13.2.08, 21:31
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady


14.2.08, 17:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady


to že sú hodnoty v tolerancii neznamená že sú všetky hodnoty správne, lambáda môže stále hlásiť 1,2V a je to blbosť, ale v tolerancii, alebo čidlo teploty môže stále hlásiť -49,5° a aj to je stále v tolerancii...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.2.08, 19:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady


to já se nezlobím, lambáda má problémy s vyhříváním ale s přehříváním a diagnostikovat to rukou , lambáda je vařící máš ji v prvním díle výfuku tam je žár, zkus odpojit ventil u nádobky s aktivním ulím je namontován na hadici mezi sacím potrubí a nádobkou s akt,ulím, pak probádej vzadu hadičky ty tenké na podtlak jsou tam dvě ani nevím kam vedou někdy jsou trubičky ulomené a hadičku k posilovači jestli nepřisává gaůečný vzduch a pak ti to kucká miloš


14.2.08, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Miloši, myslíš že by mohlo dělat problémy když jsou na nádobce s aktivním uklím popraskané ty spony že by to tama přisávalo kvůli mál sevřené hadičce? Napadlo mě to, dnes jsem na tohle narazil u sebe při ošetřování rezavějících míst, nevšimnul jsem si toho dokud mi hadice nezůstala v ruce.


14.2.08, 23:03
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz