|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
jarmil
Příspěvky: 21 Bydliště: Jeseník
|
špatně topí
Zdarec koupil jsem feldu pick up, ale nějak málo topí motor je teplý termostat drží, ale pořád je vzduch z topení málo teplý dík za každou radu jarmil
|
15.2.08, 19:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: špatně topí
nejspíš ti nechodí klapka která pouští do topení vzduch z radiátoru, bude vypadená nebo zaseknutá.
|
15.2.08, 20:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: špatně topí
cyz píše: nejspíš ti nechodí klapka která pouští do topení vzduch z radiátoru, bude vypadená nebo zaseknutá.
nebo jde rukou dotlačit ve směru od motorku stěračů miloš
|
15.2.08, 21:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: špatně topí
slovacek.milos píše: cyz píše: nejspíš ti nechodí klapka která pouští do topení vzduch z radiátoru, bude vypadená nebo zaseknutá. nebo jde rukou dotlačit ve směru od motorku stěračů miloš
alebo radiátor kúrenia ucpaný bordelom, to sa nám už stalo, stačilo prefúknuť radiátor kompresorom a potom to dočistila nejaká chémia...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.2.08, 09:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak s timhle má problém fotřik na fáčku....normálně to topí, pak vodevře termostat a fouká to studený....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.2.08, 10:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: tak s timhle má problém fotřik na fáčku....normálně to topí, pak vodevře termostat a fouká to studený....
zkus u baterky jestli je otevřený ventil, já jsem nějaké potíže u fáček zaznamenal a pořešila to výměna radiátorů za ty roky jsou prostě v háji a ta čína je docela levná kolem pětiila a pálí to na ruce miloš
|
16.2.08, 11:03 |
|
|
dědeksbabkou
Příspěvky: 17 Bydliště: pardubicko
|
špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
Zdravíme majitele všech Škodovek. Pod stromeček jsme si nadělili dárek zánovní Š Octavii najeto cca 50 tis. km. Po prvních kilometrech střídavě topila a netopila a pak přestala topit úplně. Všiml jsem si že se hladina ve vyrovnávací nádobe nehýbala - cirkulace vidět nebyla. Dáno Autoriz servisu Škoda, tam kde byl vůz zakoupen na opravu, kde to odhadli na nejprve termostat, později vodní pumpu. Cena opravy odhad cca 4000Kč. Je opraveno cena i se servisní kontrolou bez výměny oleje 6.000 Kč Až na maličkosti spokojenost -topí- avšak při následné cestě s vozem se rozblikala kontrolka chlazení. Opět do servisu, chladící kapaliny byl prý dostatek i když hladina byla na minimu? Prý se bude muset vyměnit nádobka na hladině se objevilo mirně mastnoty a přestal lo fungovat čidlo. Na mou prosbu mechnik čidlo vyčistil mastnotu asi odsál a vše je oK. Jen mne děsí ta mastnota co se ještě může pokazit?
Máme ještě jeden VŮZ Š 125 krasavici, tam si děláme vše sami najeto N00000Km bez velkých nákladů a problémů.
|
16.2.08, 14:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
těsnění pod hlavou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.2.08, 14:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. Pod stromeček jsme si nadělili dárek zánovní Š Octavii najeto cca 50 tis. km. Po prvních kilometrech střídavě topila a netopila a pak přestala topit úplně. Všiml jsem si že se hladina ve vyrovnávací nádobe nehýbala - cirkulace vidět nebyla. Dáno Autoriz servisu Škoda, tam kde byl vůz zakoupen na opravu, kde to odhadli na nejprve termostat, později vodní pumpu. Cena opravy odhad cca 4000Kč. Je opraveno cena i se servisní kontrolou bez výměny oleje 6.000 Kč Až na maličkosti spokojenost -topí- avšak při následné cestě s vozem se rozblikala kontrolka chlazení. Opět do servisu, chladící kapaliny byl prý dostatek i když hladina byla na minimu? Prý se bude muset vyměnit nádobka na hladině se objevilo mirně mastnoty a přestal lo fungovat čidlo. Na mou prosbu mechnik čidlo vyčistil mastnotu asi odsál a vše je oK. Jen mne děsí ta mastnota co se ještě může pokazit? Máme ještě jeden VŮZ Š 125 krasavici, tam si děláme vše sami najeto N00000Km bez velkých nákladů a problémů.
naprosto normální vodní pumpy praskají jsou z plastu, už se dělá i hliníková bugati italy, nádobka stím jsou problémy věčné, že se dá čidlo vyčistit slyším poprvé zkusím taky věčný problém mám dvě fábky kde je nová kapalina G12+ a po ránu svítí kontrolka, taky se to tu už řešilo okrajově, problémy budou pořád je o pojízdý počítat a elektroinstace otřesná, izolace propouští vhkost, Cu je černá a praská a s krasavicí 125 to nemá nic společného pokud nevíš jak na to je to velmi kruté poznání silných nervů, když jsem začínal chodit s fobií SDi zjistil jsem jak na tělo funguje infarkt mám taky takovou koktávku a už to tak nežeru aby mě ještě nekleplo miloš
|
16.2.08, 18:13 |
|
|
dědeksbabkou
Příspěvky: 17 Bydliště: pardubicko
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. Pod stromeček jsme si nadělili dárek zánovní Š Octavii najeto cca 50 tis. km. Po prvních kilometrech střídavě topila a netopila a pak přestala topit úplně. Všiml jsem si že se hladina ve vyrovnávací nádobe nehýbala - cirkulace vidět nebyla. Dáno Autoriz servisu Škoda, tam kde byl vůz zakoupen na opravu, kde to odhadli na nejprve termostat, později vodní pumpu. Cena opravy odhad cca 4000Kč. Je opraveno cena i se servisní kontrolou bez výměny oleje 6.000 Kč Až na maličkosti spokojenost -topí- avšak při následné cestě s vozem se rozblikala kontrolka chlazení. Opět do servisu, chladící kapaliny byl prý dostatek i když hladina byla na minimu? Prý se bude muset vyměnit nádobka na hladině se objevilo mirně mastnoty a přestal lo fungovat čidlo. Na mou prosbu mechnik čidlo vyčistil mastnotu asi odsál a vše je oK. Jen mne děsí ta mastnota co se ještě může pokazit? Máme ještě jeden VŮZ Š 125 krasavici, tam si děláme vše sami najeto N00000Km bez velkých nákladů a problémů. naprosto normální vodní pumpy praskají jsou z plastu, už se dělá i hliníková bugati italy, nádobka stím jsou problémy věčné, že se dá čidlo vyčistit slyším poprvé zkusím taky věčný problém mám dvě fábky kde je nová kapalina G12+ a po ránu svítí kontrolka, taky se to tu už řešilo okrajově, problémy budou pořád je o pojízdý počítat a elektroinstace otřesná, izolace propouští vhkost, Cu je černá a praská a s krasavicí 125 to nemá nic společného pokud nevíš jak na to je to velmi kruté poznání silných nervů, když jsem začínal chodit s fobií SDi zjistil jsem jak na tělo funguje infarkt mám taky takovou koktávku a už to tak nežeru aby mě ještě nekleplo miloš
Je to asi ten nelepší přístup k této " Vysoké Technice" - nevim jak je to přesně ang. A na světě je krásně i bez auta
|
17.2.08, 11:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. Pod stromeček jsme si nadělili dárek zánovní Š Octavii najeto cca 50 tis. km. Po prvních kilometrech střídavě topila a netopila a pak přestala topit úplně. Všiml jsem si že se hladina ve vyrovnávací nádobe nehýbala - cirkulace vidět nebyla. Dáno Autoriz servisu Škoda, tam kde byl vůz zakoupen na opravu, kde to odhadli na nejprve termostat, později vodní pumpu. Cena opravy odhad cca 4000Kč. Je opraveno cena i se servisní kontrolou bez výměny oleje 6.000 Kč Až na maličkosti spokojenost -topí- avšak při následné cestě s vozem se rozblikala kontrolka chlazení. Opět do servisu, chladící kapaliny byl prý dostatek i když hladina byla na minimu? Prý se bude muset vyměnit nádobka na hladině se objevilo mirně mastnoty a přestal lo fungovat čidlo. Na mou prosbu mechnik čidlo vyčistil mastnotu asi odsál a vše je oK. Jen mne děsí ta mastnota co se ještě může pokazit? Máme ještě jeden VŮZ Š 125 krasavici, tam si děláme vše sami najeto N00000Km bez velkých nákladů a problémů. naprosto normální vodní pumpy praskají jsou z plastu, už se dělá i hliníková bugati italy, nádobka stím jsou problémy věčné, že se dá čidlo vyčistit slyším poprvé zkusím taky věčný problém mám dvě fábky kde je nová kapalina G12+ a po ránu svítí kontrolka, taky se to tu už řešilo okrajově, problémy budou pořád je o pojízdý počítat a elektroinstace otřesná, izolace propouští vhkost, Cu je černá a praská a s krasavicí 125 to nemá nic společného pokud nevíš jak na to je to velmi kruté poznání silných nervů, když jsem začínal chodit s fobií SDi zjistil jsem jak na tělo funguje infarkt mám taky takovou koktávku a už to tak nežeru aby mě ještě nekleplo miloš Je to asi ten nelepší přístup k této " Vysoké Technice" - nevim jak je to přesně ang. A na světě je krásně i bez auta
pokud budeš mít potíže piš pořád miloš
|
17.2.08, 12:14 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Já loni řešil něco podobného, prostě to přestávalao topit, nakonec byly utopený vložky válců.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
17.2.08, 14:03 |
|
|
dědeksbabkou
Příspěvky: 17 Bydliště: pardubicko
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. pokud budeš mít potíže piš pořád miloš
Díky, ozvu se určitě dříve než navštívím autoriz.service. Zakoupil jsem si literaturu "Jak na to" nemohu říci, že je tam málo informací, mám však pocit, že pro OC1 /1,6-102PS tam toho mnoho není, každá motorizace má určitě svoje specifikace - pátrám dále, ale zatím marně. Netoužím za každou cenu toto složité vozidlo opravovat - od toho jsou ti kteří to umí, ale rád bych se od někud dozvěděl jak co funguje, zapnout a vypnout si myslím je dost málo. Ze strany autorů odborné literatury a zejména samotného koncernu bych očekával a přál si více srozumitelných informací. Snad jim za to stojíme.
Pokud někdo máte dobrý tip, kde tuto literaturu sehnat dejte ho sem. Internet je skvělá věc, ale kniha s dobrými schematy je lepší.
|
17.2.08, 14:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. pokud budeš mít potíže piš pořád miloš Díky, ozvu se určitě dříve než navštívím autoriz.service. Zakoupil jsem si literaturu "Jak na to" nemohu říci, že je tam málo informací, mám však pocit, že pro OC1 /1,6-102PS tam toho mnoho není, každá motorizace má určitě svoje specifikace - pátrám dále, ale zatím marně. Netoužím za každou cenu toto složité vozidlo opravovat - od toho jsou ti kteří to umí, ale rád bych se od někud dozvěděl jak co funguje, zapnout a vypnout si myslím je dost málo. Ze strany autorů odborné literatury a zejména samotného koncernu bych očekával a přál si více srozumitelných informací. Snad jim za to stojíme. Pokud někdo máte dobrý tip, kde tuto literaturu sehnat dejte ho sem. Internet je skvělá věc, ale kniha s dobrými schematy je lepší.
celkem se ta kniha dá, ale spoustu věcí tam chybí tak si ji ještě dopln o knihu automobily škoda octavia cendrych schwarz, tam je toho víc třeba o konfortu a pdobně, škodovce za to nestojíme údaje tají chtějí nás dostat do servisů a vytahat znás těžké prachy, třeba motoresk stahovačky s řídící jednotkou pořídíš za 5500 taky za 3500 a taky za 800 kč, za poloosu chtělina fobii 18500, pak deset a koupil jsem ji orginál zabalenou se štítkem koncernu za 3200 kč, takové servo na koktávku 15.000 kč koupím nové za 3000 kč miloš
|
17.2.08, 15:23 |
|
|
dědeksbabkou
Příspěvky: 17 Bydliště: pardubicko
|
Re: špatně topí Š OC1/1,6-102PS rv.2002-2003
slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: slovacek.milos píše: dědeksbabkou píše: Zdravíme majitele všech Škodovek. pokud budeš mít potíže piš pořád miloš . miloš
Od opravy najeto cca 300km mastnota v nádobce nepřibyla. čidlo po vyčistění funguje dobře. topení také, pokud bude vše OK - v máji bude výměna oleje, v servisu doporučili Mobil za cca 750 Kč za L --VW 503.00,
Co kdybych použil MOGUL RACING PRO nebo MOGUL SUPER 1 PRO , cena cca 1500kč/4L. http://obchod1.paramo.cz/Verejnost/KatalogVyrobku.aspx
/nebo jiný/
Původní majitel jezdil dle štítku na Shell Helix+, ten určitě výše uvedenou specifikaci neplní, výměný interval je 15000 km zbývá cca 6000 olej je čistý po dojezdu v neděli jsem dal pár kapek na filtrační papír olej vyznačil neohraničenou mapu - čili bude tam do máje, nevím zda držet se koncernové specifikace, nebo zda je to pro motor 1,6-102PS nutnost
knihu od pana Cedrycha a Schwarze už mám objednanou díky
Zdar všem škodovkářům přeje dědek s babkou
|
20.2.08, 21:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|