Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 jakou baterku? 
Autor Zpráva
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
kachnis píše:
akuma uz neni akumou par let, lepi se jen nalepky akuma. nejlepsi sou prej japonsky baterky,rikal nam to pan z akumy,kdyz priznal ze uz par let to stoji za prd...


Jj, přesně to mi říkal pán, co tady prodává baterky snad dvacet let... Prodával Akumy, teď jsem u něj kupoval novou aku do tátový Felicie, a doporučil mi japonskou Yuasu. Údajně o sto procent lepší než Akuma, prý na ni ještě neměl reklamaci.... Samozřejmě mu to věřit můžu a nemusim, ale proč by zase jen tak měnil hlavního dodavatele...

Mimochodem už jsem to tady psal, ale ta původní Akuma vydržela 9 let ve Felicii, teď ještě jezdí v McLukasově Vendelínovi 8)

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


19.2.08, 12:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mně se náhodou podařilo včera a dnes ulovit vartu a monbat shodou okolností oba nechali zaplé obrysovky, ta varta byla na koktávce a měl jen DO vykochané zámky no zas horor pro kolemjdoucí, tak baterky mám na nabíječkách jsem zvědav jak si povedou při zátěži miloš


21.2.08, 19:54
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
mně se náhodou podařilo včera a dnes ulovit vartu a monbat shodou okolností oba nechali zaplé obrysovky, ta varta byla na koktávce a měl jen DO vykochané zámky no zas horor pro kolemjdoucí, tak baterky mám na nabíječkách jsem zvědav jak si povedou při zátěži miloš


V 99tým koupila Varta Akumu. Myslíš že tam bude větší rozdíl než v krabici a nápisu ?

_________________
Xxenon


21.2.08, 21:34
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
dneska sem videl v obi no name za 1150 55Ah a akumu 55Ah za 1800

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.2.08, 22:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Mě dnes byl pomáhat se demontáží škodovky kámoš který má v autě baterii Global - je z roku 2000 a pořád funguje


21.2.08, 23:26
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Xxenon píše:
slovacek.milos píše:
mně se náhodou podařilo včera a dnes ulovit vartu a monbat shodou okolností oba nechali zaplé obrysovky, ta varta byla na koktávce a měl jen DO vykochané zámky no zas horor pro kolemjdoucí, tak baterky mám na nabíječkách jsem zvědav jak si povedou při zátěži miloš


V 99tým koupila Varta Akumu. Myslíš že tam bude větší rozdíl než v krabici a nápisu ?


ne ne já jen hledám pokles napětí že jsem měřil 2 x monbat a pokles na mém zátěžáku byl na 10V to jsem ještě neviděl, i nové jedou při zátěži pod 9V, hlavně tak zkoumám akumulátory vhodné pro koktávky TDi, které za tepla nežhaví a pokud klesnou otáčky starteru pod 870 začnou problémy s teplým startem, pokud nepomůže zvednutí startovací dávky, doladí to akumulátor, ale asi ne kde jaký miloš


22.2.08, 09:48
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
slovacek.milos píše:

ne ne já jen hledám pokles napětí že jsem měřil 2 x monbat a pokles na mém zátěžáku byl na 10V to jsem ještě neviděl, i nové jedou při zátěži pod 9V, hlavně tak zkoumám akumulátory vhodné pro koktávky TDi, které za tepla nežhaví a pokud klesnou otáčky starteru pod 870 začnou problémy s teplým startem, pokud nepomůže zvednutí startovací dávky, doladí to akumulátor, ale asi ne kde jaký miloš


To je dobrá analýza příčiny kde vznikají problémy. Až se dostaneš na ustálenou hodnotu, zkus nechat stejnou baterku, vyměnit startér a měřit znovu. U dieslů je častou příčinou zvýšeného odběru z baterky a poklesu startovacích otáček právě on i když se na první pohled zdá, že je OK

_________________
Xxenon


22.2.08, 21:55
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Xxenon píše:
slovacek.milos píše:

ne ne já jen hledám pokles napětí že jsem měřil 2 x monbat a pokles na mém zátěžáku byl na 10V to jsem ještě neviděl, i nové jedou při zátěži pod 9V, hlavně tak zkoumám akumulátory vhodné pro koktávky TDi, které za tepla nežhaví a pokud klesnou otáčky starteru pod 870 začnou problémy s teplým startem, pokud nepomůže zvednutí startovací dávky, doladí to akumulátor, ale asi ne kde jaký miloš


To je dobrá analýza příčiny kde vznikají problémy. Až se dostaneš na ustálenou hodnotu, zkus nechat stejnou baterku, vyměnit startér a měřit znovu. U dieslů je častou příčinou zvýšeného odběru z baterky a poklesu startovacích otáček právě on i když se na první pohled zdá, že je OK



to jsem ti nedopsal a tys to doplnil, tak to přesně je , základní příčiny jsou tři u teplých startů TDi koktávka, starter, startovací dávka a akumulátor, ale ta baterka umí toho skurvit víc, řemen, alternátor i řemenici na klice, která stojí skoro čtverku, prodával jsem jednu filcku a potřebovala akumulátor dal jsem tam ze své fobie pět let starý a sám si koupil novou akumu, od té doby začly potíže, řemen začal popiskovat a odcházet, nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost, ale myslím že výběr akumulátoru je velmi závažná věc, ale co chci hlavně napsat dnes po ránu jsem měřil vartu a monbat varta 3 roky stará monbat 2 roky, při zátěži 100 A měla varta 9.1 monbat opět 10 V, ta manbatka je zatím bezkonkurenční podle mého měření, jsem proměřil tři různé kapacity a kdo tomu hoví tak ví co znamená 1 volt v přepočtu na výkon starteru miloš


23.2.08, 08:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
v týdnu jsem dávál do feldy jedné paní altík a závada byla ještě v akumulátoru, (mínusový čláken KO akuma comfort) zakoupila si údržbový aku mombat a abych ho přehodil, vzpoměl jsem si na tuto debatu a opět proměřil při zátěži 50 A bylo napětí 10.3 V byly to asi 44 Ah ale to přesně nevím, opět jsem se přesvědčil že tato baterka má nejlepšé startovací napětí ze všech akumulátorů co jsem držel v ruce miloš


18.5.08, 08:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz