Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 03:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Vysoke volnobezne otacky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek Vysoke volnobezne otacky
Mam favo r.v. 93 BMM. Pri nastartovani studeneho motoru mam otacky okolo 1200, co je asi O.K..Pri zahriatom mi klesnu na 900 niekedy az 1000. Odhadujem podla otackomeru. No a ked stojim a mam tych 900 a pridam plyn na neutrali tak sa mi ustalia na 1000 az 1100 a dole pojdu az ked sa rozbehnem a chvilu s tym idem. Plynove lanko sa mi nezadiera. Neviete čo stym. Diky moc.


8.8.06, 21:25
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Podle mého to vypadá na škrtící klapku.Klapku vyčistit,nastavit VAGem klapku.Pak to bude asi tak 50-100km ještě dělat a pak to přestane.Víc ti ktomu ale řeknou mistři na motory.čus


8.8.06, 22:21
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Já jsem měl stejný problém s těmi otáčkami. Bavil jsem se se známým (automechanik) a ten říkal že něco podobného už řešil. Na jeho doporučení jsem vyměnil lambda sondu a otáčky volnoběhu se teď drží 800 - 900 za studena i tepla. Po přidání plynu otáčky rychleji klesají a aji spotřeba mi klesla. Novou lambdu jsem koupil okolo 1200,-

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


8.8.06, 22:37
Profil

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
No skusim tu klapku vycistit a potom aj ten VAG a ten by mal aj odhalit ci nie je v haji nejake to cidlo. nie?


8.8.06, 23:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na klapke pri potenciometri je kontakt voľnobehu, myslím že závada je v potenciometri, alebo tom kontakte...
(veľmi častá závada). vyčistenie klapky je len krátkodobé riešenie.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.8.06, 13:04
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Vyčištění klapky u BMM je nesmysl, tam je stále čištěna benzínem, to není MPI. Spíš je někde chyba v lambdě, nebo je nějaké jiné čidlo vadné (i ten potenciometr může být vadný) a elektronika nastavuje nouzový režim. Zkus na noc odpojit aku, vymaže se paměť a uvidíš, co to udělá. Jestli to nepomůže, chce to tester a ověřit stav chybových hlášení.

_________________
J.


9.8.06, 15:48
Profil

Příspěvky: 8
Bydliště: Hrabovka (Trencin)
Příspěvek 
Hoj, a ked skusis pri tych vysokych otackach potiahnut nohou naspat plyn klesne to?
Ak ano potom by som postupoval nasledovne:

1. zhodit koplet vzduchovy filter dole
2. vytiahnut uple plynove lanko z kladky na skrtiacej klapke
3. skrtiacu klapku po nastartovani zatlacit nasilu naspat a odskusat funkciu volnobehu

ak volnobeh drzi je velky predpoklad pre tieto zavady:

1. mala vola na plynovom lanku
2. pridrete lanko alebo oska na plynovom pedale
3. slaba (v mojom pripade az chybajuca po predchadzajucom majitelovi) pruzina na plynovom pedale
4. zla funkcnost spinacieho kontaktu volnobehu (da sa odmerat po odpojeni konektoru nastavovaca skrtiacej klapky
hodnoty su na http://www.stekly.wz.cz/bmm.html)

_________________
FORMAN 136 GLXi Solitaire


14.8.06, 14:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Vyčištění klapky u BMM je nesmysl, tam je stále čištěna benzínem, to není MPI. Spíš je někde chyba v lambdě, nebo je nějaké jiné čidlo vadné (i ten potenciometr může být vadný) a elektronika nastavuje nouzový režim. Zkus na noc odpojit aku, vymaže se paměť a uvidíš, co to udělá. Jestli to nepomůže, chce to tester a ověřit stav chybových hlášení.



funguje to s tim vypojenim aku na noc i u 136 MPi? cistil sem totiz skrtici klapku a ted mam volnobeh kolem 2000 rpm a klesne jen kdyz to proslapnu - kdyz jedu a dam nohu z plynu, zustane to zase cca na 2000-2500 - musi to jit na VAG abych to odstranil?? asi jo co?s

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


15.8.06, 14:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Romane,co jsem zjisťoval a následně udělal na své F-mpi,je následovně.zapneš klíček,vytáhneš poj.č1,vypneš klíček,zandáš pojistku.Po tomto rychlém resetu se otáčky opět uklidnily po cca 100km.Ani né. čus


15.8.06, 19:25
Profil

Příspěvky: 8
Bydliště: Hrabovka (Trencin)
Příspěvek 
v linku co som poslal predtym si treba precitat stat "Starý start".

_________________
FORMAN 136 GLXi Solitaire


16.8.06, 08:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
vopaje píše:
Romane,co jsem zjisťoval a následně udělal na své F-mpi,je následovně.zapneš klíček,vytáhneš poj.č1,vypneš klíček,zandáš pojistku.Po tomto rychlém resetu se otáčky opět uklidnily po cca 100km.Ani né. čus



ooooooooooooooooooooo dekuju, to musim hned jak dorazim domu vyskouset!!!! DIK

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


16.8.06, 09:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz