Krysolet007- Favorit 136L
Je to rok výroby 1990. Má najeto 60 000km, počitadlo stočené neni, kupovali jsme ho nového. Jméno žádné nemá, je to prostě Favorit.
Úpravy a opravy se dají rozdělit do dvou částí:
I. část- před 6ti lety provedeny tyto úpravy:
- sportovní maska ellri bez znaku
- nalakoval jsem spodní části nárazníků, zrdcátka a spoiler. Sám se divím, ale barva se doteď neodlupuje, drčí jak hrom. Holt sem to tehdá udělal pořádně
- instalace autorádia a repráků
pak dlooouho nic, až přišla druhá část:
II. část- v průběhu posledního roku a půl:
- vyměněný pravý blatník
- zapojení mlhovek (předtím tam byly jenom na parádu)
- vyměněné manžety homokynetických kloubů
- důkladné odstranění koroze
- vykuchání a vyčištění interiéru a vyprání potahů sedadel
- komplet topení z feldy
- koberce z feldy
- dynamický tlumič
- nový střední a koncový díl výfuku
- všecky čepy nové (rejdové a spodní)
- nové zadní silentbloky předních ramen
- nové tlumiče (všechny 4)
- nové pneu (letní)
- stropní digitální hodiny
- přístrojovka s otáčkoměrem
- zadní stěrač a ostřikovač
- rozpěrná tyč mezi přední tlumiče
- zapojení kontrolky ruční brzdy
- elektrika do kufru vrchem
- dálkový centrál
- 3. brzdové světlo z feldy
- plastové podběhy
- a další blbiny...
Myslim že je celkem v pořádku, až na zadní podběhy, ty hnijou
V pátek sem byl na geometrii v barumu a chlápek říkal, že tak zachovalého favorita už dlouho neviděl
Ale už je to stará plečka no. Jenže ju mám rád a ještě se nestalo aby nedojel
Dokonce už několikrát potupně tahl na laně vozy vznešených zahraničních značek