|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
asi ji teda semikovi ukradnu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.2.08, 11:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Martin píše: spartra píše: mno nevím já dal favo do 105 s origo indukčkou a jezdí v pohodě, namontil jsem origo fávo, žádnej rozdíl Ono jde jen o případ, že necháš déle zapnuté zapalování a zrovne bude sepnutý přerušovač, to potom bouchne.
ee co to, to má favo zapalování
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.2.08, 20:04 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Martin píše: Určitě, má lepší jiskru a to LPG "chutná".
tak nepoznal jsem rozdíl
nějakěj rozdíl tam bude v napětí
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.2.08, 20:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: Kalista píše: Jsem zapomněl dodat jak to poznám když je dám vedle sebe jak je rozeznám? mají jiné číslo, to sice nevím, ale pokud máš fáčko nebo 120 si číslo přečtě a to tě navede a záměnné nejsou fáčková ve 120 ti vybouchne miloš
No kdysi jsem tohle taky řešil a vím jen že fávová do šáde jde ale ze šáde do fáva nejde (jde ale dělá to špatnou jiskru) ale fáčkovej na kladívku se nic nestane, měl jsem to na první škodovce a jezdilo to bez jakýho koliv problému, no a pak už jsem měl fávomotor s ETZ takže to už jsem neřešil
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.2.08, 20:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: slovacek.milos píše: Kalista píše: Jsem zapomněl dodat jak to poznám když je dám vedle sebe jak je rozeznám? mají jiné číslo, to sice nevím, ale pokud máš fáčko nebo 120 si číslo přečtě a to tě navede a záměnné nejsou fáčková ve 120 ti vybouchne miloš No kdysi jsem tohle taky řešil a vím jen že fávová do šáde jde ale ze šáde do fáva nejde (jde ale dělá to špatnou jiskru) ale fáčkovej na kladívku se nic nestane, měl jsem to na první škodovce a jezdilo to bez jakýho koliv problému, no a pak už jsem měl fávomotor s ETZ takže to už jsem neřešil
Ale to je nějaké divné ne Klasická škodovácká cívka umí s ETZ dobře spolupracovat, ale fávo cívku na kladívka? Fávo cívka má odpor primáru 0.1ohmu, to tam tedy může téct až okolo 15A
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.2.08, 20:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jezdí to na to uplně v poho, škodovácká na etz nebyla moc dobrá, jelo to ale nebylo to ono.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.2.08, 20:20 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No vidíš, já jsem asi rok jezdil se škodováckou cívkou a ETZ a nepoznal jsem rozdíl po výměně cívky za favorití...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
28.2.08, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|