Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Karbec
HI , panove, jednoducha otazka:
Melo by cenu dat do 125L karbec ze Š130? Pokud ano, za kolik se da sehnat?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.8.06, 20:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Karbec
Matthes píše: HI , panove, jednoducha otazka: Melo by cenu dat do 125L karbec ze Š130? Pokud ano, za kolik se da sehnat?
Jednoducha odpoved: Ano, pokud udelas dalsi mirne upravy, jako napriklad pouziti saciho potrubi ze 130ky a slicovani sacich kanalu, nebo vackovy hridel S110R nebo Fa/Fe 50kW.
Da se koupit asi za 3000,- novy, stary bude asi taky dost drahy, protoze je to ponekud nedostatkove zbozi. Nicmene, podle nekterych zdroju by mohla mit stejny i S1203, a tech si asi nikdo moc nehledi, takze by mohl byt dobry zpusob shanet karb na S1203 a nikomu nerikat, ze je stejny se S130. )
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.8.06, 06:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Předpokládám že tím sleduješ zvýšení výkonu, takže možná by stálo za pokus ještě před sháněním celého karbu sehnat o něco větší trysky a ten stávající karburátor přetryskovat. Bude to určitě méně nákladné. Stačí si zjistit jaký tam máš trysky a číslo karburátoru ze kterýho chceš vzít ty nové trysky a vypravit se na šrotiště. Třeba v Nýřanech jedno takové je, a tam maj dvě haldy karburátorů na sobě naházenejch, povětšinou škodováckejch. A to by bylo, aby tam ten správny nebyl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 10:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Díky kucí zkusim neco sehnat, a jeste jeden mikro dotaz, ciste teoreticky, nesel by tam narvat karbec z favorita?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.8.06, 19:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Díky kucí zkusim neco sehnat, a jeste jeden mikro dotaz, ciste teoreticky, nesel by tam narvat karbec z favorita?
Išiel, čoby nešiel, len by si musel urobiť redukciu pod karburátor (Favorit má úplne inú prírubu), prispôsobiť páku otvárania škrtiacej klapky a zapojiť hadice na vyhrievanie sýtiča. Tiež by bol problém so vzduchovým filtrom.
Alebo inak - ak si niekto dá na Favo motor karburátor zo Š130, musí to ísť aj naopak.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.8.06, 19:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hm, samozrejme by bylo nejlepci tam dat komplet motor z fa, ale nejsou lidi
Zkusim zatim jiny trysky a uvidim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.8.06, 19:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Hm, samozrejme by bylo nejlepci tam dat komplet motor z fa, ale nejsou lidi Zkusim zatim jiny trysky a uvidim
Neviem, vyskúšaj tie trysky, ale ja som zmenil hl. trysku za 112 (origo je 108). Motor sa úplne inak správal (mal taký ťah, ale nešiel ľahko do otáčok) spotreba išla z 7l na 9l...
Mal som aj karbec Š130, v nízkych otáčkach to bol veľmi podobné karbecu Š120, vo vysokých omnoho lepšie...spotreba cca o 1l vyššia
Ak chceš, počkaj, ja teraz robím sériu testov pri rôznych karburátoroch (a aj rôznych nastaveniach hladiny). Keď to dokončím, podelím sa o poznatky...skúšam SEDR Š120, EDSR Š120 a SEDR Š130....škoda, že nemám DDSR Š110LS (mal som kedysi Š110LS a DDSR bol pán "karburátor"...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.8.06, 19:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Uf to je pekny vir v nadrzi , vono by mozna nebylo od veci stavajici karb. zrestaurovat
Sem zvedav na vysledek tveho testovani
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.8.06, 20:04 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
ferrari píše: Matthes píše: Hm, samozrejme by bylo nejlepci tam dat komplet motor z fa, ale nejsou lidi Zkusim zatim jiny trysky a uvidim Neviem, vyskúšaj tie trysky, ale ja som zmenil hl. trysku za 112 (origo je 108). Motor sa úplne inak správal (mal taký ťah, ale nešiel ľahko do otáčok) spotreba išla z 7l na 9l... Mal som aj karbec Š130, v nízkych otáčkach to bol veľmi podobné karbecu Š120, vo vysokých omnoho lepšie...spotreba cca o 1l vyššia Ak chceš, počkaj, ja teraz robím sériu testov pri rôznych karburátoroch (a aj rôznych nastaveniach hladiny). Keď to dokončím, podelím sa o poznatky...skúšam SEDR Š120, EDSR Š120 a SEDR Š130....škoda, že nemám DDSR Š110LS (mal som kedysi Š110LS a DDSR bol pán "karburátor"...
SEDR S130 slape najlepsie lebo ma pri plnom plyne nejaky obohacovac a je to poznat. EDSR S120 ide podobne, lebo tam sa este tak nebabrali s emisiami. SEDR pre S105 je najslabsi a pre S120 nieje o moc lepsi. Najvyssiu spotrebu som mal na S120 so SEDR zo S105. DDSR sa velmi od EDSR asi velmi nelisi. Je to starsi typ a je optimalizovany skor na vykon nez na emisie.
|
17.8.06, 20:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, predvčerom som nastavil v tom 130 tkovom hladinu (inak zaujímavé, že pôvodne bola nastavená na 26mm od víka a mne sa na menej ako 23 mm ani nepodarilo dostať - nedal sa ten jazýček viac ohnúť...) teda na 23 mm od víka a namontoval som ho (je to SEDR 130 bez akýchkoľvek úprav). Poznatky - do 2000 ot nie je poznať rozdiel voči SEDR 120 (je to pochopiteľné, menší difúzor pri SEDR120 lepšie víri zmes pri nízkych ot.) od 2000-2500 je to stále podobné, ale od 2500 citeľne lepšie. Niekde pri 3000 začína si fungovať Ekonstat (spomínaný obohacovač) a omnoho lepšie je to s 2. komorou. teda zatiaľ som vrcholovate spokojný, bojím sa, že spokojnosť sa stratí pri výpočte spotreby (podotýkam, snažím sa jazdiť rovanko a ko predtým, len nie vždy mi to ide...)
Čo sa týka ekonstatu, ľahko sa dá urobiť aj do SEDR120 - minimálne stačí kúpiť víko z SEDR130...mal som to tak a bolo to lepšie v sterdných ot.
DDSR a EDSR120 sa nedajú porovnať - neviem prečo, ale DDSR bol výkonovo v každom smere lepší - toto mi niekto možno neuverí, ale Š110LS so stálym prevodom 4,44 išla bet problémov na 2ke do 80 km/h (myslím, že do 80 krásne zrýchľovala - dala sa vytočiť aj do 90 km/h) a na 3ke do 120...keď som dal SEDR a aj EDSR, už to nebola pravda, EDSR mal voči SEDRu navrch iba v nízkych otáčkach....spotrebu som vtedy veľmi nemeral...
myslím, že zo všetkých spomínaných karbecov bol na výkon najlepší DDSR - pravda je, že nebol toľko uškrtený a emisie boli vyššie.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.8.06, 17:30 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Nezabudni, ze 110LS ma aj inu vacku a tej mozno vdacit zato, ze to lepsie toci. O spotrebu sa neboj. Ja som mAL V S120 vacku 110R a spotreba okolo a pod 6 mimo mesta nebol problem. Bezne medzi 6 a 6,5. Mal som aj predstih nad 7 st, pri 5 st to bolo o poznanie lenivejsie. Kompresia normalna a benzin BA91.
|
20.8.06, 21:43 |
|
|
handy
Příspěvky: 5
|
Vaše diskuze mně přivádí k otázce: je ten DDSR orpavdu tak poznat? Dostal sem se k motoru 110R na kterým chvilku hořel plyn(chudák motor) a dal sem tam normál SEDR ze 120ky přesto se zdá že jede líp než 120ka? A tak: neměl bych začít schánět DDSR ?????
|
20.8.06, 21:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Pre Peter 50kW: ja viem, že Š110LS má ostrejšiu vačku...lenže s tým SEDRom a EDSRom to už zďaleka tak dobre netočilo...stále ale lepšie ako akýkoľvek iný typ motora Š (Š110LS bol podľa mňa najvydarenejší motor škoda do r.v.88 - až fávo motory sú hádam lepšie). A čo sa týak spotreby, myslím, že je veľký rozdiel vymeniť vačku a vymeniť karbec - ale uvidíme...
Pre Handy - pokiaľ máš Š110LS v dobrom stave, mala by ísť lepšie ako Š120 - Š110LS výkon 39kW, Š120 po r.v. 86 37kW; krúťák myslím rovnaký, ale Š110LS má stály prevod 4,44 voči 4,22 pri Š120...na druhú stranu Š110 má vetrák chladenia, kt. stále bere výkon...minimálne š110LS má športovejšie srdce...motor má úplne inú charakteristiku ako Š120...a to by bolo nadlho...keby si mal ten DDSR, zmena je brutálne rozdielna...v celom spektre otáčok...ozaj som ale nemeral spotrebu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.8.06, 18:56 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Zabudol som uviest, ze som mal karbec S130 aj vacku 110R.
|
21.8.06, 20:32 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
ja mam ten DDSR mal som to v starej škodule
bol to drak akurát ta spotreba
|
21.8.06, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|