Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 10:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Couvací světla 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jeden konec kabelu na jeden vývod otáčkoměru /je-li popsaný tak č.1/ a druhý konec na zapalovací cívku, na kontakt č.1 (je to ten na který jde tenký kabel od rozdělovače)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.3.08, 18:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Funky.F píše:
To nic. Jak ho zapojit?
vyšroubuješ ty 4šroubky co ti držej tu přístrojovky odmontuješ náhon tacháču odpojíš dva velký konektory a vytáhneš přístrojovku ven jinak ten drát pokud ti tam vede tak by mněl být vidět jak je na indukčce přidělanej ale už si barvy nepamatuju už je to nějakou dobu co jsme to dělal

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.3.08, 18:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Šemik píše:
Jeden konec kabelu na jeden vývod otáčkoměru /je-li popsaný tak č.1/ a druhý konec na zapalovací cívku, na kontakt č.1 (je to ten na který jde tenký kabel od rozdělovače)


To má ten otáčkoměr jenom 1 kontakt?

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


1.3.08, 18:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
škodař píše:
Funky.F píše:
To nic. Jak ho zapojit?
vyšroubuješ ty 4šroubky co ti držej tu přístrojovky odmontuješ náhon tacháču odpojíš dva velký konektory a vytáhneš přístrojovku ven jinak ten drát pokud ti tam vede tak by mněl být vidět jak je na indukčce přidělanej ale už si barvy nepamatuju už je to nějakou dobu co jsme to dělal


jj, to bych zvládl.

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


1.3.08, 18:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Funky.F píše:
Šemik píše:
Jeden konec kabelu na jeden vývod otáčkoměru /je-li popsaný tak č.1/ a druhý konec na zapalovací cívku, na kontakt č.1 (je to ten na který jde tenký kabel od rozdělovače)


To má ten otáčkoměr jenom 1 kontakt?
má myslím 3 :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.3.08, 18:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
škodař píše:
Funky.F píše:
Šemik píše:
Jeden konec kabelu na jeden vývod otáčkoměru /je-li popsaný tak č.1/ a druhý konec na zapalovací cívku, na kontakt č.1 (je to ten na který jde tenký kabel od rozdělovače)


To má ten otáčkoměr jenom 1 kontakt?
má myslím 3 :wink:


jj, ale co s těma dalšíma? Kabel č1 dám na cívku a co s kabelem č2 a č3?

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


1.3.08, 19:07
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To je napájení - plus a minus :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.3.08, 19:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Šemik píše:
To je napájení - plus a minus :)


Aha, předpokládám, že 12V...

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


1.3.08, 19:29
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Funky.F píše:
Šemik píše:
To je napájení - plus a minus :)


Aha, předpokládám, že 12V...


Jj :wink: Minus kamkoliv na kostru a plus na plus spínaný klíčkem (vše je vzadu za budíky, jen to připojit :) )

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.3.08, 19:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Paráda, to zvládnu. Už to jenom sehnat.

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


1.3.08, 21:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Takže... podle rady jsem spojil ty dva dráty a jak už tady někdo psal, měly by ty couvací světla svítit. Tak se taky stalo. Proto jsem vymontoval spínač a doma proměřil. Zjistil jsem, že spíná, ale až tak v 1/3 - 1/2 stlačení. Nevím, ve které pozici by to mělo sepnout.


Mj. už jsem si na aukru koupil škodovkářskou bibli... Údržba a opravy automobilů Škoda... zajímavé čtení.

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


6.3.08, 13:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz