Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 14:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 nestartuje 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
To poznáš dost blbě, resp. nijak. Pokud máš peníze a ve škoda shopu budou mít cívku PAL tak ji kup....ono na tom vrakovišti by bylo ideální mít možnost si to auto předtím nastartovat ale to bude asi trochu problém.


1.3.08, 15:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
To poznáš dost blbě, resp. nijak. Pokud máš peníze a ve škoda shopu budou mít cívku PAL tak ji kup....ono na tom vrakovišti by bylo ideální mít možnost si to auto předtím nastartovat ale to bude asi trochu problém.


A nebo sehnat RLCG meric :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.3.08, 17:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Matthes píše:
cyz píše:
To poznáš dost blbě, resp. nijak. Pokud máš peníze a ve škoda shopu budou mít cívku PAL tak ji kup....ono na tom vrakovišti by bylo ideální mít možnost si to auto předtím nastartovat ale to bude asi trochu problém.


A nebo sehnat RLCG meric :)


Ten měřák mám, klidně půjčím :D
Ale když už bys tady byl pro měřák, to bych ti radši dal dvě dobrý cívky :)
Jinak z mé zkušenosti ty cívky moc neodcházejí (za celou dobu, co se vrtám ve škodovkách, odešla jedna kamarádovi v Maluchovi :lol: ). A pokud hází jiskru, tak to asi nebude cívkou...
...spíš bych zjišťoval, jestli není chyba v rozdělovači, načatý kondenzátor, správný předstih a jestli jde do motoru benzín ;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.3.08, 09:15
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
cavte, tak som si zohnal cievku z vrakoviska, viete nekdo poradit, mozem tu 'novu' vyskusat tak ze ju len prepojim a pri startovani drzat ruke? myslim aby som to nemusel zbytoctne premontovavat ak to nahodou neni v tom,,a este neviete nekdo poradit kde by som zohnat na nete popis kde ma ta cievka odpor aby som nezapojil zle, ked tam mam teraz 8V tovu a ta nova je 12V, dik


6.3.08, 13:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Zkus ji držet v ruce, když se v ní indukuje napětí 10.000 - 15.000 V. To by byla rána...

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


6.3.08, 14:16
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12135
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
punch píše:
mozem tu 'novu' vyskusat tak ze ju len prepojim a pri startovani drzat ruke?

Jasne, zkus, jestli omdlis, tak je funkcni. Jestli s ni pri omdleni prasknes o zem... tak byla funkcni. :-D
Funky.F píše:
..... se v ní indukuje napětí 10.000 - 15.000 V. To by byla rána...

Jojooo.... se pobavis! Kdyztak nekoho popros at to natoci na video! :-)

Ale ted vazne. Bez uzemneni se ti nenabije, takze nasroubovat ji tam musis. Jestli je na 12V, tak odpor nemusis vubec pripojit. Na netu... zkus "Uzitecne odkazy" tady na foru, urcite tam bude nekde odkaz na nejakou knihu ke stazeni .

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.3.08, 14:32
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 23
Příspěvek 
a neviete ako by som vedel zistit ci ide do motora benzin? a este, mozem spravit to ze vytiahnem kabel zo sviecky a prilozim k nej a pozriem ci hadze iskru? ak by nehadzala tak by bolo jasne ze je to v rozdelovaci nie? myslite ze ma vobec cenu davat tam tu druhu cievku ked to hadze iskru /aj ked je slaba../ ? no a este ze jeden chalan vravel ze mam dat vatou trocha oleju/ale iba trocha/ okolo toho magnetiku v rozdelovaci, je to blbost?


6.3.08, 17:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak v rozdělovači máš několik mazacích míst (je to složitý mechanismus) ale blbě se popisuje kde se to maže, je na to obrázek v Andrtovi. Ale tohle na to nemá zásadní vliv, maximálně kdyby drhlo kladívko o vačku tak se ulomí polštářek a kladívko ztratí funkci, prostě se nebude zvedat ale to by ti nejiskřilo vůbec, ani trochu.


6.3.08, 17:17
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
tak cievka je vymenena a zadna zmena, vy by ste to oravit asi vedeli, ale ja uz neviem.. asi to dam odtiahnut do servisu,,hm,, dik za rady snad to nekomu pomoze v buducnosti


6.3.08, 17:51
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
punch píše:
a neviete ako by som vedel zistit ci ide do motora benzin? a este, mozem spravit to ze vytiahnem kabel zo sviecky a prilozim k nej a pozriem ci hadze iskru? ak by nehadzala tak by bolo jasne ze je to v rozdelovaci nie? myslite ze ma vobec cenu davat tam tu druhu cievku ked to hadze iskru /aj ked je slaba../ ? no a este ze jeden chalan vravel ze mam dat vatou trocha oleju/ale iba trocha/ okolo toho magnetiku v rozdelovaci, je to blbost?

Skusal si to s tou svieckou ? ak nie skus to takto : na VN kabel pripojis sviecku , a opres o kostru ( tam kde je iste kostra )
a startojes ak hadze iskru hladaj inde ,ak nie , problem je tu ( sviecka -aj nove mozu byt KO , VN kabel , viko rozdelovaca - zaoxidovane kontakty a dalej neviem ) skuska benalu : vytiahnes hadicku co ide od AC do motora a pumpujes (ak ide hladaj inde ,ak nie zavada jasna) este moze byt problem karbec (upchata tryska ,sitko,a asi sto veci)

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


6.3.08, 19:35
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
punch píše:
a neviete ako by som vedel zistit ci ide do motora benzin? a este, mozem spravit to ze vytiahnem kabel zo sviecky a prilozim k nej a pozriem ci hadze iskru? ak by nehadzala tak by bolo jasne ze je to v rozdelovaci nie? myslite ze ma vobec cenu davat tam tu druhu cievku ked to hadze iskru /aj ked je slaba../ ? no a este ze jeden chalan vravel ze mam dat vatou trocha oleju/ale iba trocha/ okolo toho magnetiku v rozdelovaci, je to blbost?


benzín zjistíš lehce sundej filtr a přidávej plyn a musí stříkat z injektoru :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.3.08, 20:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
Poruchy čerpadla - jejich odstranění

- Nedostatečná dodávka paliva
a) znečištěný odkalovač - vyčistit
b) poškozená membrána - vyměnit
- Čerpadlo nedrží palivo
znečištěné nebo vadné ventily - vymít v benzinu nebo vyměnit

Tady máš obrázky mazací místa v rozdělovači a kontakty...

Obrázek ... Obrázek

Omlouvám se za zhoršenou kvalitu obrázků...

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


7.3.08, 10:34
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Tak ja to vzdavam, nechcem si tam neco pokazit kvoli tomu ze tomu skoro vobec nerozumiem. neviem ako to riesit teraz, mam to nalozit na odtahovak co ma vyjde draho a odviezt do servisu co ma vyjde draho tez, co by ste robili vy v mojom pripade? btw nechce si nekdo zarobit ze by prisiel a spojazdnil mi to ? :lol: , ale vazne myslim , region Bratislava, zaplatim dobre :wink: , dik este raz setkym co ste sa mi venovali


7.3.08, 11:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 111
Příspěvek 
punch píše:
Tak ja to vzdavam, nechcem si tam neco pokazit kvoli tomu ze tomu skoro vobec nerozumiem. neviem ako to riesit teraz, mam to nalozit na odtahovak co ma vyjde draho a odviezt do servisu co ma vyjde draho tez, co by ste robili vy v mojom pripade? btw nechce si nekdo zarobit ze by prisiel a spojazdnil mi to ? :lol: , ale vazne myslim , regino bratislava, zaplatim dobre :wink: , dik este raz setkym co ste sa mi venovali


Nevím proč by jsi tam měl něco zkazit? Na tom není co zkazit. Já bych s tím nesekal. Pokud jsi vyměnil tu cívku a stále to nejede, tak přímo pod 3. a 4. válcem je taková hadička, tu odpoj. Ještě před tím si sežeň ocelový pásek na hadice s rozměrem by to mělo být tak kolem 15 - 9mm. Prostě ten nejmenší. To pro případ, že ti ta stará páska odejde (což asi ano - pokud je původní). Zašni startovat a pokud ti z té hadičky začne stříkat benzín, tak je čerpadlo OK.

Teď tak uvažuju...nemáš to jednoduše přechlastané? Já bych se to snažil v prvé řadě roztlačit.

_________________
Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.


7.3.08, 12:03
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
no jak uz som pisal nemozem to moc roztlacat lebo parkujem na kopci a ked to nenaskoci tak pod kopcom nezaparkujem, no a keby to bolo iba prechlastane tak po chvili pockania by to malo ist nie?


7.3.08, 12:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz