Autor |
Zpráva |
pjaroslav1
Příspěvky: 2
|
counterr píše: Šemik píše: counterr píše: Viky píše: counterr píše: vopaje píše: Je vidět,že tě tato závada hodně trápí-není se čemu divit Čeká tě trochu zdlouhavá práce,ale výsledek se určitě dostaví.Od vývodu z pojistky odpoj všechny dráty a po jednom je připojuj.Horší je že zkrat je náhodný oto,to bude zdlouhavější.Vyzkoušej to co radí petr a mrkni ještě na brzové spínače.TAk hodně zdaru a pevné nervy . čus Mám ještě jeden dotaz, jak je možný že když mi vypadne ta druhá pojistka, tak když nastartuju motor celou dobu svítí kontrolka dobijení, která je na ni taky napojená? Protoze pres ni tece proud opacnym smerem - od altiku k tomu zkratu. Zatimco predtim signalizovala "nedobijeni" tak ted konecne sigalizuje "dobijeni", ktery ovsem diky tomu nemusi dobijet. Jasny, ne? Ještě jeden dotaz, snad už poslední. Nevíte někdo kde je svorkovnice č.155. Je to podle manuálu co se dával ke škodovkám, podle toho schématu v něm. Vede do ní drát od spínače couvaček. Tam někde mi to vyhazuje tu pojistku, ale nemůžu najít tu svorkovnici. Moc tomu nerozumím, ale nemáš na mysli spínač zpětných světel? Ten je zboku převodovky. Přívodní drát (zelený) k němu jde bez přerušení od druhé pojistky a z tojho spínače jdou dva dráty (opět zelené) přímo k žárovkám co jsou ve světlech Tak to mám už v kupě, někde mezi dvojkou pojistkou a spínačem spětných světel to probíjelo, nevim kde. Musel jsem natáhnout nový drát. Děkuju všem, kdo přispěli svými zkušenostmi.
Když si natahoval ten nový drát tak si zkontroloval průchod pod sedákem zadní sedačky kudy prochází celá elektrika do motorového prostoru? Sám jsem opravoval takovou elektriku známému pod sedáken se uskříply drátky a občas mu vylítly pojistky právě ta č.2 ale i někdy č1, 3, 4. Zcela náhodně neměl nic lepšího na práci než tam nastrkat staré deśeťáky místo pojistek. Za mnou se nechal přitáhnout až když se mu z elektriky začalo kouřit. A to už měl z nějakých deseti vodičů pouze jeden jediný spečenec. Smrad v autě se nedá ani popsat.
|
9.3.08, 21:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
pjaroslav1 píše: counterr píše: Šemik píše: counterr píše: Viky píše: counterr píše: vopaje píše: Je vidět,že tě tato závada hodně trápí-není se čemu divit Čeká tě trochu zdlouhavá práce,ale výsledek se určitě dostaví.Od vývodu z pojistky odpoj všechny dráty a po jednom je připojuj.Horší je že zkrat je náhodný oto,to bude zdlouhavější.Vyzkoušej to co radí petr a mrkni ještě na brzové spínače.TAk hodně zdaru a pevné nervy . čus Mám ještě jeden dotaz, jak je možný že když mi vypadne ta druhá pojistka, tak když nastartuju motor celou dobu svítí kontrolka dobijení, která je na ni taky napojená? Protoze pres ni tece proud opacnym smerem - od altiku k tomu zkratu. Zatimco predtim signalizovala "nedobijeni" tak ted konecne sigalizuje "dobijeni", ktery ovsem diky tomu nemusi dobijet. Jasny, ne? Ještě jeden dotaz, snad už poslední. Nevíte někdo kde je svorkovnice č.155. Je to podle manuálu co se dával ke škodovkám, podle toho schématu v něm. Vede do ní drát od spínače couvaček. Tam někde mi to vyhazuje tu pojistku, ale nemůžu najít tu svorkovnici. Moc tomu nerozumím, ale nemáš na mysli spínač zpětných světel? Ten je zboku převodovky. Přívodní drát (zelený) k němu jde bez přerušení od druhé pojistky a z tojho spínače jdou dva dráty (opět zelené) přímo k žárovkám co jsou ve světlech Tak to mám už v kupě, někde mezi dvojkou pojistkou a spínačem spětných světel to probíjelo, nevim kde. Musel jsem natáhnout nový drát. Děkuju všem, kdo přispěli svými zkušenostmi. Když si natahoval ten nový drát tak si zkontroloval průchod pod sedákem zadní sedačky kudy prochází celá elektrika do motorového prostoru? Sám jsem opravoval takovou elektriku známému pod sedáken se uskříply drátky a občas mu vylítly pojistky právě ta č.2 ale i někdy č1, 3, 4. Zcela náhodně neměl nic lepšího na práci než tam nastrkat staré deśeťáky místo pojistek. Za mnou se nechal přitáhnout až když se mu z elektriky začalo kouřit. A to už měl z nějakých deseti vodičů pouze jeden jediný spečenec. Smrad v autě se nedá ani popsat.
http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=8704
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.3.08, 22:47 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Jedinné možné řešení je: koukni se na schéma co všechno je zapojeno na 2. pojistku a musíš proměřit a zkontrolovat včechny dráty jestli u nich není poškozená izolace nebo jestli neprobíjejí. Pokud nepomůže ani to, tak zkontrolu přístroje, jestli se nedotýkají živou částí o kostru. Práce na půl dne, držím palce.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
10.3.08, 23:27 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Ještě jeden dotaz, snad už poslední. Nevíte někdo kde je svorkovnice č.155. Je to podle manuálu co se dával ke škodovkám, podle toho schématu v něm. Vede do ní drát od spínače couvaček. Tam někde mi to vyhazuje tu pojistku, ale nemůžu najít tu svorkovnici.
Je tam připojená ještě magnetická uvávěza (nebo jak tomu mám říkat) od karburátoru. Proč, to nevím, ale je to tak.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
10.3.08, 23:30 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Funky.F píše: Ještě jeden dotaz, snad už poslední. Nevíte někdo kde je svorkovnice č.155. Je to podle manuálu co se dával ke škodovkám, podle toho schématu v něm. Vede do ní drát od spínače couvaček. Tam někde mi to vyhazuje tu pojistku, ale nemůžu najít tu svorkovnici.
Je tam připojená ještě magnetická uvávěza (nebo jak tomu mám říkat) od karburátoru. Proč, to nevím, ale je to tak.
No, pokud vím, tak tyto dvě věci jdou napřímo od pojistkovky ke zmíněným spotřebičům...
Tedy pokud se nepletu
Ještě je možné, že vedou od konektoru přístrojovky, ale to je také jen dohad...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
11.3.08, 06:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
vedou primo od po c.2 . svorkovnice 155 bude mozna jen ten konektor na prevodovce protoze na zpatecky tam vede + a od nej je nacvaklej karbec..podival bych se pod auto, treba tm drnka o nejakej zelezoň
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.3.08, 13:37 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Jojo, je to tak. Je to na pravé straně převodové skříně. Už jsem to tady řešil, že mi ten spínač nefunguje a že mi nespíná couvací světla. Dneska jsem zjistil, že chyba bude asi mechanická a to přímo v převodovce. Jsem v prdeli...
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
11.3.08, 14:27 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Kdysi jsem s něčím podobným taky zápasil, pojistka vypadla po nastartování. Byl vypadlý drát od odpojovače karburátoru a sem tam si brnknul o kostru.
|
11.3.08, 14:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|