Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Super radio Škoda A.S.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.3.08, 08:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin 007 píše: Super radio Škoda A.S.
Kuš
Martin: No to sem chtel slyset Tak potunime regulator A to i drazsi soucastky stojej za prd myslis? Odpory se zlatejma nohama ... tranzistory v cernym pouzdru ... Ikdyz by se to zalilo lakem?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 17:16 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Autorádio je špatné, tak opravíme auto. Jo, to zní logicky.
|
11.3.08, 17:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Autorádio je špatné, tak opravíme auto. Jo, to zní logicky.
Omg, vseci mi tu rikaj ze baterka nema mit pod 12V Achjo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 17:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Já pořád nechápu proč chceš tunit regulátor dobíjení když ti rádio nehraje s vypnutým motorem - tehdy je ti přece jakýkoliv regulátor úplně k ničemu, 12V baterka má na stojícím autě 12V i kdyby do ní alternátor valil třeba 30V
Edit: Ano, baterka nemá mít pod 12V, ale pokud už je starší tak často má (i když třeba jenom 11,9), nehledě na to že na 25 let starém autě které má baterku 4m od rádia se prostě úbytkům napětí nevyhneš, leda že bys kvůli rádiu za 2 000 překopával komplet celou elektroinstalaci za novou s pozlacenýma kontaktama.
Naposledy upravil cyz dne 11.3.08, 17:31, celkově upraveno 1
|
11.3.08, 17:25 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Než se tady s tím párat, tak bych radši koupil nějaký dospělejší rádio, který hraje i v autě
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.3.08, 17:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak píše: Než se tady s tím párat, tak bych radši koupil nějaký dospělejší rádio, který hraje i v autě
No Symphnony je o neco dospelejsi nez ta sracka co dostal kamos s feldou od AAA a dal mi ji ...
Vykonnejsi radio ne pac repro maj 20W ...
Jinak teda Cyz mel pravdu v prvnim prispevku. Na baterce je 12,25V a vepredu je 11,8V dejme tomu takze zkusim potunit kontakty u starteru a kdyztak natahnu novy vedeni pro radio a central
Jinak teda nevim k cemu je vam radio nastaveny aby nehralo pod 10V kdyz na teto hranici je start stejne skoro nemozny ...
Dekuji za pozornost
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 17:35 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak s tím napětím na baterce - pokud chceš v tomto rozsahu měřit s přesností na mV tak je potřeba zkalibrovaný přesný ručičkový voltmetr, ne digitální multimetr čínské výroby. Jinak s těma 10V bych se teda hádal - socialistické stroje chytí klidně při 7V
|
11.3.08, 17:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: Tak s tím napětím na baterce - pokud chceš v tomto rozsahu měřit s přesností na mV tak je potřeba zkalibrovaný přesný ručičkový voltmetr, ne digitální multimetr čínské výroby. Jinak s těma 10V bych se teda hádal - socialistické stroje chytí klidně při 7V
Fuuuuuuuj, nikdy vic analogovy sragory Tenhle multimetr je nemeckej
My meli jeden cas na stredni takovyho dedulu staryho na laborky na mereni ... a ten vzdycky vem si ten ruckovej voltmetr ... kdykoli sme si tam dali cokoli digitalniho tak nas poslal do rite ze je to smejd ... byt to byl multimetr HP za 25 litru kterej meril s presnosti na 5 desetinejch mist na rozsahu dejme tomu 100V Od ty doby mam k analago zaporny vztah
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 17:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Když jsem zkoušel starší rádio Sony, hrálo do cca 9V (přesné napětí už si nepamatuju).
Baterka je většinou chráněna před vybitím napájením rádia z klíčku, pokud je rádio napojeno přímo, tak se vypne když vezmeš tatranku. Takže vybití baterky rádiem hrozí snad jen v případě použití auta jako návnady na zloděje...
Co se týče socialistických strojů, souhlasím s cyzem, jednu špatnou baterku jsme zkoušeli ve Felicii 1.3 a 120L a úspěšnější byla stodváca.
|
11.3.08, 17:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fatal píše: Co se týče socialistických strojů, souhlasím s cyzem, jednu špatnou baterku jsme zkoušeli ve Felicii 1.3 a 120L a úspěšnější byla stodváca.
No to s vama souhlasim ... jenze proc baterku trapit pri 10V kdyz muze mit 12V
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 17:53 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Bavíme se ale o napětí při zátěži.....samozřejmě že baterie která má pod 10V naprázdno ti nenastratuje, to už je hluboké vybití. A 120ka vždycky chytí na starou baterku líp - je na to skvěle uzpůsobená, jmenovité napětí cívky je 8V a předřadný odpor se přeci při startu vyřazuje, tudíž když napětí klesne na 8V tak cívka dává stejnou jiskrku jako normálně při 12V a nic víc vlastně nepotřebuje a motor moc rychlé točky na spuštění nepotřebuje, pokud má dobré tlaky tak stačí aby se jenom tak převalil.
K těm multimetrům - samozřejmě že profesionální přístroj za 25 000 přesný je (ovšem jako každé měřící zařízení musí být zkalibrovaný), já mám na mysli levné multimetry za pár stovek, příp. něco málo přes tisícovku....v této cenové kategorii ty analogové v přesnosti vedou....
|
11.3.08, 18:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: K těm multimetrům - samozřejmě že profesionální přístroj za 25 000 přesný je (ovšem jako každé měřící zařízení musí být zkalibrovaný), já mám na mysli levné multimetry za pár stovek, příp. něco málo přes tisícovku....v této cenové kategorii ty analogové v přesnosti vedou....
To myslis elektronicke ruckove? Precijen se mi nechce verit ze by nejaky elektromagneticky nebo magnetoelektricky pristroj byl lepci nez obyc digitalni multimetr
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 18:33 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak sám od sebe nemusí být nejpřesnější ale když máš přístup k etalonu tak se dá snadno zkalibrovat aby byl naprosto přesný.
|
11.3.08, 18:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: Tak sám od sebe nemusí být nejpřesnější ale když máš přístup k etalonu tak se dá snadno zkalibrovat aby byl naprosto přesný.
Jo takle, no to jo ... jenze ja stale uvazuji domaci pouziti a ne ze budu nechavat Vmetr kalibrovat kazdy mesic
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.3.08, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|