|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Neudrzim 120tku M v kolejich
Autor |
Zpráva |
chorvi
Příspěvky: 4 Bydliště: Teplice
|
Neudrzim 120tku M v kolejich
Prosím o pomoc, neudržím š120M ani v malých vyjetých kolejích, už se skoro bojim jezdit, pokusim se popsat příznaky, při jízdě v kolejích auto plave z jedny stopy do druhý, ještě to jde když jedu v pravý stopě nebo do zatáček, po rovný silnici jede v poho rovně a drží, při průjezdu děr a podobných výtluků neuskakuje. Byl jsem na STK a bez problémů jsem prošel. Jsem zvyklý z užovky jezdit v kolejích, ta držela stopu , že jsem mohl pustit volant dělat něco jinýho.
|
21.8.06, 18:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
pokiaľ to nie je banalita typu - žehličká má meší rozchod = kolesá sú akurát v koľajach, alebo naopak, nedajú sa obe kolesá naraz dostať do koľají, tak tipujem, že máš v kýbli silentboky na prevodovke, resp. na motore...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.8.06, 18:59 |
|
|
chorvi
Příspěvky: 4 Bydliště: Teplice
|
mám spíš pocit že to hází v předu
|
21.8.06, 19:23 |
|
|
chorvi
Příspěvky: 4 Bydliště: Teplice
|
kdyby to opravdu byly silenbloky, je to na první pohled znát? na motoru to poznám nezdá se, že by nějak visel.jsem skodovkar víceméně začátečník.
|
21.8.06, 19:28 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
ja som podvaril ramená plechom hrubky 1 mm, obvaril nápravnicu a namiesto silentblokov dal ložisko
bolo to nenormalne tvrde ale držalo to všade
|
21.8.06, 20:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
chorvi píše: mám spíš pocit že to hází v předu
to bych tipoval na čepy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.8.06, 11:11 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Sadra17 píše: chorvi píše: mám spíš pocit že to hází v předu to bych tipoval na čepy
toto by si mal odhaliť jednoducho - zdvihni pr. koleso, chyť ha najprv dole a hore (na koncoch zvilej osi kolesa) a snaž sa ho rozkývať - ak zistíš dáke vôle, tak je to ložisko, alebo zvislák
potom chať koleso napravo a naľavo (na koncom vodorovnej osi kolesa), zasa s ním kývaj a ak zistiš vôle, tak sú to guláky...
silentbloky ťažšie zistíš (ešte tak vizuálne na motore), hlavne na prevodovke - skús držať rýchlostnú páku počas prejazdu väčších nerovností, či sa vibrácie cez ňu prenášajú...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.8.06, 18:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
chorvi píše: mám spíš pocit že to hází v předu
A neni to náhodou tim, že hřeben je oproti šneku o dost poddajnější a citlivější na nerovnosti?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.8.06, 19:46 |
|
|
chorvi
Příspěvky: 4 Bydliště: Teplice
|
diky za odpovedi,
po dlouhy dobe jsem se konecne zjistil cim to bylo, podle vasich rad jsem zkusil vule kulaku i svislaku, mensi vule byla na pravym svislaku a na kulacich jsem nic nepocitoval, ale projistotu jsem je radeji vymenil, pri montazi jsem si vsiml, ze na luzku stabilizatoru jsou dost vybehane ty gumy(pri zkousce sroubovakem tam byl +-5mm vakl ), vymenil a uz je to OK [/b]
|
25.9.06, 09:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|