Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Za toto bych normálně zabíjel. Vyplatí se ti to vůbec měnit? podle frekvence bourání do auta to vypadá, že ti nový blatní dlouho nový nevydrží.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
15.3.08, 14:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: PYCO WOE TUNING #2
ventYl píše: Najdi jeden rozdiel:... ...ale Murphyho zakony na to urcite poznaju nejaku vychytavku...
Nemyslím si, že by to byl důsledek Murphyho zákonů, to bych řekl až při nárazu po opravě do parádního stavu... Statisticky snad není možné, aby došlo k úplně stejnému nárazu na stejné místo, takže se přikláním k tomu, že to nějaké hovado udělalo schválně.
Je to fakt hnus. Přeju úspěšnou opravu a hlavně méně hovad v tvém okolí.
|
15.3.08, 19:17 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: PYCO WOE TUNING #2
fatal píše: ventYl píše: Najdi jeden rozdiel:... ...ale Murphyho zakony na to urcite poznaju nejaku vychytavku... Nemyslím si, že by to byl důsledek Murphyho zákonů, to bych řekl až při nárazu po opravě do parádního stavu... Statisticky snad není možné, aby došlo k úplně stejnému nárazu na stejné místo, takže se přikláním k tomu, že to nějaké hovado udělalo schválně. Je to fakt hnus. :( Přeju úspěšnou opravu a hlavně méně hovad v tvém okolí.
Uz stoji v garazi. Predpokladam, ze zajtra najdem zborenu strechu, alebo si niekto vedla garaze tipne cigaretu a ako som rozkuchal karburator a smrdi tam vsade benzin, tak to vyleti do vzduchu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 00:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Nuz, ale okrem toho, ze som si nasiel na aute o jamku viac, som z neho vybrakoval karburator a uplne som gulal ocami. Ani jedna sruba na nom nebola dotiahnuta na doraz, vsetky volne, sytic nedotiahnuty. Predpokladam, ze toto sposobovalo pri jazde v meste vysoku spotrebu. Aj je ten karbec nejako divne poohybany. By ma zaujimalo, kto s tym co stvaral.
Dneska som ho komplet rozobral, vymenil tesnenia a pryzove casti a vycistil, zajtra este dojdem do garaze po pumpu a vycistim aj tu a potom to nejako zmontujem dokopy.
Mala rada na zaver, ako nasadzovat O kruzky na srub vzduchu a benzinu: Treba si najst srubovak, ktory sirkou priblizne pasuje na sirku hlavy a jeden mensi srubovak alebo noz s tupou spickou. O kruzok sa navlecie na velky srubovak asi tak 4mm od kraja, srubovak sa zarazi do drazky na srube a malym srubovakom sa da pohodlne prehodit na hlavu sruby bez toho, aby sa to zvliekalo, alebo niekam odskakovalo. potom staci velky srubovak o 180 stupnov otocit, zopakovat na druhej strane a O kruzok je na mieste. Vacsinou bez prasknutia a za menej, ako 10 sekund.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 00:51 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
ventYl píše: Mala rada na zaver, ako nasadzovat O kruzky na srub vzduchu a benzinu...
Dobrá rada, příště zkusím. Minule mi to popraskalo, tak jsem tam narval k sobě dva kusy, aby to bylo zhruba dokola zatěsněné, a zašrouboval...
Jinak karbec se mi povoloval pravidelně, jednou jsem dokonce našel dvě matky hezky usazené na výstuze bloku motoru. Vyšroubovaly se, pěkně si tam naskákaly a vezly se.
Zkus pojistné podložky. Na favu se mi nějak záhadně ztratily dvě matky ze spoje mezi výfukovým parožím a potrubím k prvnímu tlumiči. Nouzově jsem tam našrouboval nějakou matku, co jsem měl po ruce, a druhý den tam nebyla. Nové matky s pojistnými podložkami už nezmizly.
|
16.3.08, 01:32 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Vsade v tom karburatore su perove podlozky, tak neviem. To snad jedine, zeby sa pod tlakom tych peroviek deformovalo vicko, ale nevyzera to tak.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 09:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ono se to i tak povoluje, je prostě nezbytné jednou za čas všechny šroubky karburátoru přitáhnout
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.3.08, 09:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
No vychadzam z toho, ze v 105ke karburator nejake utahovanie urcite minimalne 4 roky nevidel a nebol nijako volny, ked som ho rozoberal... podla stavu uvolnenia tych srubiek henten rapidacky nemohol byt rozobrany aspon 15 rokov. Tomu ale nenasvedcuje stav pryzovych dielov...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 09:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
ventYl píše: No vychadzam z toho...
Taky asi záleží, jak moc to bylo dotažené...
|
16.3.08, 10:10 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Demontaz pokracuje... Vybrakoval som z auta dalsiu sucast z mojho dlheho pitevneho listu. Pristrojovy stit sa predtym nechcel dat vybrat. Kedze mam ten posledny typ stitu, nahon tachometra ide podobne, ako u 105S hned nad volantovou tycou a skoro sa k nemu neda dostat, treba si porozpajat vsetky fastony na lavo, zmontovat spodnu cast plastoveho krytu stlpika volantu, pristrojovy stit odsrubovat a potom ide dozadu nasunut kombinacky a nahon odmontovat.
Nenechal som na pokoji ani sedacky, vyuzil som moznost vyskovo si ich nastavit (vyhodna mi teraz vyzera poloha vpredu na tretej pozicii zospodu, vzadu na druhej pozicii zospodu, ci to takto ponecham, ukazu az jazdne skusky) a premazat kolajnice, pretoze to vydavalo taky zvuk, ako keby mala sedacka odpadnut. Stale ma ale prekvapuje, ze je v Rapide vlastne vcelku dost miesta na zadnych sedackach aj ked su predne uplne na doraz dozadu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 14:19 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Mno aj nejake fotoze sem dam :)) Kedze pocas prace mam obvykle uplne zababrane ruky, tak to nefotim, nechcem, aby vyzeral fotak ako po vyvalani v hnoji a takisto je v garazi dost sero a fotak nedisponuje bleskom. Sem som to chcel naladovat. Tie veci, co tam su, boli predtym rozhadzane po celej garazi. Pritomnost Rapida to do znacnej miery vyplnila... ... aj vlavo... ... a vpravo uz uplne. Prve dve obete mojho pitevneho listu tesne pred vykonanim zakroku: karburator a termostat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
Naposledy upravil ventYl dne 10.4.13, 19:11, celkově upraveno 1
|
16.3.08, 18:59 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.3.08, 19:01 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Ono sa to vcelku da... ale vymienat koleso, alebo dorovnavat dvere by som v nej nechcel :))
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.3.08, 19:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
ventYl píše: Sem som to chcel naladovat. Tie veci, co tam su, boli predtym rozhadzane po celej garazi....
To je pohoda, ještě nedávno jsem míval stodvácu v garáži tak, že napravo byly cca 3cm, nalevo cca 15 (v místě dveří 20, z auta jsem se soukal jako had), auto najíždělo na prkna (na podlaze byl materiál) a vjíždělo předkem cca 5cm pod velkou polici, na které byl materiál až ke stropu.
|
16.3.08, 23:01 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Pitevny list sa zasa rozsiril o jednu polozku: vybral som z auta cele teleso kurenia. Som bol prekvapeny jeho relativnou cistotou, okrem par napadanych semienok z nejakych stromov a pol tony vykalov z dehtakov to bolo skoro uplne ciste. Zajtra prejde radiator Fixinelovou kurou (ako rapidacky, tak uz davnejsie pripraveny 105kovy) a ten, ktory sa mi bude viac pacit, tak zajtra vratim.
Takze svita na lepsie casy, mozno budem konecne nie len vyberat, ale aj nieco namontujem naspat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.3.08, 18:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|