Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No kdyz si vzpomenu na Jonnyho peripetie s prevodovkou ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.3.08, 20:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Jonny píše: Tak dnes som dostal altik 55 A :D ..... ma rovnake zapojenie ako 42 A :?:
ty tu co zas vymyslas za blbosti? uz mas tu pikslu pojazdnu, ze tu saskujes s kW v elektroinstalacii?
55A alternator sa da napojit na regulator a elektroinstalaciu 42A alternatora, ak mas elektronicky regulator, ktory je bud velka kovova placka na pravej stene kapsy v motorom priestore, alebo mala cierna krabicka na tom istom mieste. charakteristicky je plastovym hranatym trojpolovym konektorom na spodnej polovici regulatora. Mechanicky regulator je velka kovova krabica na tom istom mieste, tusim nema ten trojpolovy konektor (neviem, mechanicky regulator u 742 som v zivote nevidel) a nie je placata. Vyzera to ako take vacsie prerastene rele svetiel.
To, ze ma niekto v aute zosilovac 1kW, este neznamena, ze ten zosilovac naozaj aj vykon 1kW ma, ako sa tu uz preberalo nespocetne krat, 1kW moze byt udany v niekolkych roznych sposoboch (sinusovy, hudobny, PMPO, ...). Pre zaujimavost, moje repraky s 250W PMPO vykonu, co mam na kompe, maju realny (nie sinusovy) vykon okolo 2W. Pre pouzitie zosilnovaca, co ma vystupny vykon 1kW v elektroinstalacii auta potrebujes napatovy menic, pretoze silne pochybujem (aj ked pri tvojej absolutnej neznalosti elektriky by si s tym nemal ziaden problem), ze by si pustil do zosilnovaca priblizne tych 18A na dosiahnutie toho vykonu (a aky kabel by si k tomu potreboval). Preto sa k tomu pouzivaju "elektrarnicky" menice napatia na ine nominalne hodnoty (Tuner#2 by mohol vediet, kolko, alebo Deekay, on to tiez tusim chcel montovat), aby sa tam nehnal tak sileny prud.
Ale v prvom rade, ked sa chces ist vrtat do elektriky, tak by si mal vediet aspon zakladne veci, lebo to dodrbes viac, nez to mas dodrbane. Schemy zapojenia, vnutorne zapojenie alternatorov, regulatorov, elektroinstalacie, pokec a postup montaze a demontaze na internete aj na TW zohnatelny je.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
21.3.08, 20:12 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
michalkatka píše: Jonny píše: A to ako zistim ci mam ten regulator ? pozor, Favo altík 55A to má inak, ten má regupátor v sebe a uchytenie je tiež iné 55A altík pre 74x.xxx je rovnaký ako 42A takže aký vlastne máš?
A co ja viem ? strieborny..... ja som sa nestazoval ked to bolo za Dakujeeeeem Pekne
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
21.3.08, 20:14 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ventYl píše: Jonny píše: Tak dnes som dostal altik 55 A ..... ma rovnake zapojenie ako 42 A ty tu co zas vymyslas za blbosti? uz mas tu pikslu pojazdnu, ze tu saskujes s kW v elektroinstalacii .....
ventYl : No ja som vedel ze ma akurat ty dojebes ako sirotu ...... ale kym sa auto nepouziva chcem si ho trosku porobit a ked som dostal ten altik tak co ho tam namontit nech mam co robit kym pride prideprevodovka a motor .......
michalkatka : da sa to zistit aj z cisla co je na altiku
Matthes : nemozem ho vyfotit pac mi nobil padol do akvarka a zomrel parchant.....
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
21.3.08, 20:53 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jonny píše: ventYl píše: Jonny píše: Tak dnes som dostal altik 55 A ..... ma rovnake zapojenie ako 42 A ty tu co zas vymyslas za blbosti? uz mas tu pikslu pojazdnu, ze tu saskujes s kW v elektroinstalacii ..... ventYl : No ja som vedel ze ma akurat ty dojebes ako sirotu ...... ale kym sa auto nepouziva chcem si ho trosku porobit a ked som dostal ten altik tak co ho tam namontit nech mam co robit kym pride prideprevodovka a motor ....... michalkatka : da sa to zistit aj z cisla co je na altiku Matthes : nemozem ho vyfotit pac mi nobil padol do akvarka a zomrel parchant.....
Takze ty tam ted das altik jen tak aby tam byl a zas ho budes sundavat az budes vyndavat motor?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.3.08, 21:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jonny píše: michalkatka : da sa to zistit aj z cisla co je na altiku
dá sa to aj podľa čísla, ale čo viem bolo ich viacero druhov....
Favo Altík s regulátorom
http://www.woodauto.com/controls/comp/showImage.aspx?waRef=ALT20400&s=250
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.08, 21:28 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
No tak taketo nieco to iste neni ...... ale dal by sa mi zohnat...........
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
21.3.08, 21:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jonny píše: No tak taketo nieco to iste neni ...... ale dal by sa mi zohnat...........
ten na obrázku má remenicu na plochý remeň používa sa v striekačkách inak je taký istý ako Favo pre karb, len s inou remenicou... zo zadnej strany tá plechová škatuľka na dvoch skrutkách je regulátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.08, 22:24 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Hoši to je divadlo nechápu jak se někdo s nulovou znalostí problému může vůbec pustit do výměny altíku když ani neví co to má doma
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
21.3.08, 23:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kaliban123 píše: Hoši to je divadlo nechápu jak se někdo s nulovou znalostí problému může vůbec pustit do výměny altíku když ani neví co to má doma
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.3.08, 23:20 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
michalkatka píše: Jonny píše: No tak taketo nieco to iste neni ...... ale dal by sa mi zohnat........... ten na obrázku má remenicu na plochý remeň používa sa v striekačkách inak je taký istý ako Favo pre karb, len s inou remenicou... zo zadnej strany tá plechová škatuľka na dvoch skrutkách je regulátor...
No u nas ma jeden pan presne takyto isty len s obycajnou remenicou ale tento moj nema tu plechovu skatulku a nema ani tu ciernu sekciu v strede ..... proste je uplne stejny ako moj 42 A co mam teraz
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
22.3.08, 19:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jonny píše: michalkatka píše: Jonny píše: No tak taketo nieco to iste neni ...... ale dal by sa mi zohnat........... ten na obrázku má remenicu na plochý remeň používa sa v striekačkách inak je taký istý ako Favo pre karb, len s inou remenicou... zo zadnej strany tá plechová škatuľka na dvoch skrutkách je regulátor... No u nas ma jeden pan presne takyto isty len s obycajnou remenicou ale tento moj nema tu plechovu skatulku a nema ani tu ciernu sekciu v strede ..... proste je uplne stejny ako moj 42 A co mam teraz
To je ale dobre
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.3.08, 19:51 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Matthes píše: Jonny píše: No u nas ma jeden pan presne takyto isty len s obycajnou remenicou ale tento moj nema tu plechovu skatulku a nema ani tu ciernu sekciu v strede ..... proste je uplne stejny ako moj 42 A co mam teraz To je ale dobre
To znamena ze to staci len vymenit bez dakeho nastavenia alebo prerabania ? ak hej supeeeer len sa mi musi chcet
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
22.3.08, 19:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jonny píše: To znamena ze to staci len vymenit bez dakeho nastavenia alebo prerabania ?
No
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.3.08, 20:07 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Jonny píše: ventYl píše: Jonny píše: Tak dnes som dostal altik 55 A :D ..... ma rovnake zapojenie ako 42 A :?: ty tu co zas vymyslas za blbosti? uz mas tu pikslu pojazdnu, ze tu saskujes s kW v elektroinstalacii ..... ventYl : No ja som vedel ze ma akurat ty dojebes ako sirotu ...... ale kym sa auto nepouziva chcem si ho trosku porobit a ked som dostal ten altik tak co ho tam namontit nech mam co robit kym pride prideprevodovka a motor ....... :oops: :roll: michalkatka : da sa to zistit aj z cisla co je na altiku :?: Matthes : nemozem ho vyfotit pac mi nobil padol do akvarka a zomrel parchant..... :evil:
Sak dobre... nic nepoviem na jeden 55A alternator, ale nie na nezmysly, co si tu vymyslal s dvoma alternatormi, alebo altikmi z inych strojov a este s tymi vykonmi pre tie spotrebice. Fakt by si sa mohol skonsolidovat a nez sa do niecoho pustis, nastudovat si aspon zakladnu literaturu (co v tomto pripade znamena sekcia uzitocne odkazy tuna na fore a tam literatura).
K tomu, preco ta furt pucujem... som ti povedal, aby si tej prevodovke dal pokoj, lebo ju skurvis... nedal si si povedat, skurvil si ju. Tak ja len aby si si neskurvil aj nieco dalsie... kablovat novu elektroinstalaciu nie je ziadna sranda.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
22.3.08, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|